וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדמינטון: הישגים יפים למישה זילברמן בקפריסין

18.10.2006 / 12:15

הישראלי הצעיר העפיל לסיבוב השני באליפות הפתוחה של האי השכן, ונעצר רק ע"י יוהן טאן הבלגי. ניר שדה שפט בגמר הגברים של הטורניר

בסוף השבוע האחרון נערכה אליפות קפריסין הפתוחה בבדמינטון, אליה יצאה משלחת מכובדת של 6 שחקנים ושופט ישראלים.

מישה זילברמן נהנה מטורניר מצוין. הישראלי הצעיר עבר את סיבובי המוקדמות אחרי ניצחונות על צמד הספרדים לואיס סילס ודויד לאל. ההגרלה זימנה לו בסיבוב הראשון את קאבה מחרבי האירני, שכמובן פרש, וזילברמן נעצר רק בסיבוב השני כשהפסיד 21:16, 21:17 ליוהן טאן הבלגי, שמאוחר יותר הגיע לגמר.

בטורניר המיקס, הזוגות המעורבים, הגיע השחקן הצעיר, ביחד עם אימו, סבטלנה זילברמן, שהייתה אחת משחקניות הבדמינטון הבולטות באירופה בשנות ה-80, לשמינית הגמר, שם הם הפסידו לזוג הצרפתי אלודי איימרד וסבוטסלאב סטויאנוב, המדורגים 2 שזכו בתחרות, בשתי מערכות.

אביב שדה הפסיד לניקולאס פנאיוטו המקומי 21:15, 23:21 בסיבוב המוקדמות הראשון ואילו אלכס בס הפסיד בסיבוב הראשון של התחרות 21:16, 21:11 לסקוט אבנס האירי. בטורניר הזוגות הפסידו שדה ובס 21:9, 21:7 לכריסטופר ינסן ומורטן קרונבורג הדנים, המדורגים 3 בתחרות.

ייבגני פפר ו-ולדי צ'יסלוב לא עברו את סיבובי המוקדמות ביחידים אבל העפילו לסיבוב השני בטורניר הזוגות, שם הפסידו לארנסטו ולאסקז ואלחנדרו ויאר הספרדים 21:6, 21:16.

ניר שדה הישראלי שפט ב-18 משחקים מהם גם הארוע המרכזי של הטורניר, גמר הגברים, בו ניצח פיטר מיקלסן הדני את יוהן טאן הבלגי 15:21, 21:17, 14:21. שדה סיפר: "הטורניר היה ברמה מאוד גבוהה מאוד, עם הרבה שחקנים מדנמרק, שהיא אימפריית בדמינטון עולמית. הקפריסאים אירחו אותנו מאוד יפה והייתה אוירה מצויינת לאורך כל הטורניר. העובדה שישראל הוציאה 6 שחקנים לטורניר כזה מצביעה על ההתקדמות שעשה כאן הענף בחודשים האחרונים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully