וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרצליה רוצה את ארייטה

רומן רוזנבלט

18.10.2006 / 12:04

לחלוץ הספרדי חוזה בקבוצה עד דצמבר ובקבוצה שוקלים להאריך את חוזהו עד תום העונה. איסיאקו זוכה לאמון עטר, אדרי חזר להתאמן

אחרי משחק התיקו (1:1) אמש (שלישי) בגביע הטוטו צול מכבי נתניה, מכבי הרצליה החלה את הכנותיה למפגש הליגה מול בית"ר ירושלים ביום א' בקרוב.

בקבוצה מרוצים מאוד מהחלוץ הספרדי איבון ארייטה שכבש אתמול את שער השוויון מול נתניה ובאמתחתו גם שני שערי ליגה. לשחקן חוזה עד דצמבר השנה ובקבוצה של אריאל שיימן שוקלים להאריך את חוזהו עד סוף העונה.

בהרצליה פחות מרוצים מכושר ההבקעה של החלוץ הקונגולזי פפי קימוטו שטרם כבש העונה. קימוטו הוא אחד משחקני הרכש הראשונים אותם רכשה הקבוצה והשחקן חתום עד תום העונה. למרות האכזבה מכושר ההבקעה, בקבוצה אומרים כי המאמן ראובן עטר מאמין בשחקן וימשיך להעלותו בהרכב.

הקשר אליאס איסיאקו שעבר לפני כחודש וחצי ניתוח אורתוסקופיה טרם החלים מפציעתו והחל באימוני ריצה הדרגתיים. ישנו חשש כי השחקן חזר לפעילות מוקדם מדי לאחר הניתוח ולכן עדין מושך את הפציעה. במידה ובימים הקרובים יחול שיפור במצבו הוא יחזור להתאמן עם כדור. איסיאקו הוא שחקן חשוב במערך של עטר ויחד עם הזר בו דיוויס, השניים מהווים את הקו האחורי של הקישור בקבוצה.

כפיר אדרי שנעדר אמש ממשחק גביע הטוטו בשל פציעה, צפוי לחזור היום (רביעי) לאימונים ולהכלל בסגל הקבוצה למשחק מול בית"ר ירושלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully