וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה בלעדיך

18.10.2006 / 13:31

על רקע ההכנות לבארסה, לא מתכוונים בצ'לסי לשכוח את מה שקרה במשחק נגד רדינג, עם פציעת שני שועריהם וההפקרות בטיפול הרפואי

ז'וזה מוריניו, מנג'ר צ'לסי, יצא אמש (שלישי) בהתקפה חריפה כנגד התנהלות האירועים שקרו מרגע הפציעה של פטר צ'ך ועד הבהלתו לבית חולים. יש כאלה שיראו בדבריו נסיון לדרבן את קבוצתו לקראת המשחק נגד ברצלונה, יש שיאמרו כי הוא באמת מונע מדאגה לשחקניו. מה שבטוח שבצ'לסי לא מוכנים לעבור לסדר היום על מה שקרה במשחק הניצחון נגד רדינג ביום שבת.

כזכור, שני שועריה של האלופה האנגלית נפצעו במשחק. פטר צ'ך, השוער הראשון, נפצע בהיתקלות עם סטפן האנט, ושבר עצם בגולגולת. קרלו קודצ'יני, השוער השני של הקבוצה, נחת בצורה קשה על גבו, גם כתוצאה מהיתקלות עם שחקן היריבה.

כעת מתפתחת מלמחת גירסאות בין מוריניו לבין מועדון רדינג ואנשי העזרה הראשונה. במסיבת עיתונאים שערכה צ'לסי אמר הפורטוגלי: "האמבולנס הגיע חצי שעה אחרי שנקרא"! עוד התרעם המנג'ר על כך שהגישה לאמבולנס חייבה את צ'ך, שהיה שכוב באלונקה, לעבור לכיסא גלגלים כדי שיוכל לעלות לרכב החירום.

מארק איינסוורת' שהיה אחראי על האמבולנס צידד בטענות אנשי רדינג, שאמרו כי רכב החירום הגיע שבע דקות בלבד אחרי שנקרא. "הם המדויקים. אני לא בטוח היכן אירע הבלבול בגרסה של מוריניו". לגבי הטענה כי היה צ'ך לצאת על כיסא גלגלים אמר אינסוורת' כי הייתה זו החלטה של הצוות הרפואי של צ'לסי. בראיון שנתן ל-BBC אמר: "אנחנו מוטרדים שהוא הטיל את כל האשמה עלינו עשינו כמיטב יכולתינו לעזור לשחקן תחת הוראותיו של רופא צ'לסי".

כך או כך בצ'לסי יחכו למשחק נגד ברצלונה כדי לא לפגוע בהכנות הקבוצה, כשלאחריו ישלח המועדון מכתב להתאחדות האנגלית במטרה שזו תחקור את אירועי המשחק. בכללם את ההתרחשות על משטח הדשא שם נפצעו שני השוערים מכניסות ברוטאליות של שחקני רדינג וכן את ההתנהלות מחוץ למגרש. "יש מספר שאלות מרכזיות שעליהן צריכות להינתן תשובות על ידי הגורמים המוסמכים". אמרו בהנהלת הקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully