וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היום שאחרי: תסכול בארסנל, התפכחות בסטיאווה

18.10.2006 / 11:16

הנרי ו-ונגר חשים נגזלים מפסילת שער השיוויון, פאביו קאפלו ראה קבוצה נחושה ומאמן סטיאווה הבין שליגת אלופות זה לא צחוק

אמש (שלישי) נחלה ארסנל את הפסדה הראשון בליגת האלופות לצסק"א מוסקבה, שעלתה על חשבונה למקום הראשון בבית. תיירי הנרי, שכבש שער שיוויון שנפסל בטענת נגיעת יד בדקה ה-88, היה נסער בסיום: "השופט ראה נגיעה ביד שלא הייתה. צריכים לשאול אותו למה הוא שרק. אם מישהו יראה לי שנגעתי ביד אני אתן לו מה שהוא רוצה. אף שחקן מהיריבה לא התרעם על הגול, רק הקוון שהיה רחוק 50 מטר מהאירוע".

גם מנג'ר התותחנים, ארסן ונגר, התיייחס לארוע: "צריכים לקבל את העובדה שסופגים שערים כי שופטים לא רואים דברים. עכשיו יש דבר חדש - הם מבטלים שערים בגלל דברים שהם רואים שלא היו". ונגר המשיך לתרץ את יכולת של הקבוצה: "המשחק היה קשה, אבל תנאי המגרש הגבילו אותנו. אחרי שספגנו את השער, לא השגנו שליטה בכדור והיינו חשופים להתקפות צסק"א. הם היינו חדים יותר מאיתנו והגיע להם לנצח".

ואלרי גזאייב, מאמן צסק"א, אמר: "הניצחון הזה היה מכובד והגיע לנו. בחרנו את הטקטיקה הנכונה. זה היה אחד המשחקים הטובים ביותר שלנו העונה". מאמן האלופה הרוסית הצטנע כשאמר: "טוב להוביל את הבית, אך המטרה שלנו היא להשיג מה שיותר נקודות במטרה להעפיל לשלב הבא". גזאייב, שיממה לפני המשחק אמר כי ארסנל הייתה ראויה לזכות בגביע האלופות אשתקד, חזר על ההצהרה והמשיך להחמיא לתותחנים: "יש להם קבוצה חזקה, טכנית, עם שחקנים התקפיים מצוינים".

הילאריו: "אחרי ההפסד, הסיכויים למקום שלישי גדולים ממקום שני"

ארבעה ימים לפני הסופר קלאסיקו נגד ברצלונה, שבה ריאל מדריד מרומניה עם ניצחון גדול באמתחתה על סטיאווה. פאביו קאפלו, שנחל בשבת הפסד ראשון בליגה נגד חטאפה, נשמע מרוצה בסיום: "ראיתי קבוצה עם איכות ונחישות. קבוצה בה השחקנים עוזרים אחד לשני. השחקן הטוב ביותר שלנו היה רוביניו. כששחקן כמוהו משחק בכזו צורה הוא תורם לכל הקבוצה".

הרומנים, שניצחו במשחקם הראשון בבית את דינמו קייב הבינו שליון וריאל מדריד זה רמה בפני עצמה. הטיב לבטא זאת מאמן הקבוצה, קוסמין הולאריו: "אני חייב להודות שריאל מדריד מסוגלת לשחק בהילוך גבוה, מה שאנחנו לא יכולים לעשות. לא הצלחנו להחזיק באותו קצב כמוהם. התחלנו לשחק רק כשכבר לא היה לנו מה להפסיד".

הרומני התפכח מחלום ההעפלה אחרי ההפסד: "במשחקים כאלה, על כל טעות שאתה עושה, אתה מוענש. נמשיך להילחם עד סיום שלב הבתים, אבל כעת יש לנו יותר סיכויים לסיים במקום השלישי מאשר במקום השני".

סנטוס: "בנפיקה תנצח"!

מנצ'סטר יונייטד לא התקשתה להשיג את ניצחונה השלישי בבית על פ.צ. קופנהאגן, אך אלכס פרגוסון נשמע קצת מריר: "היינו יכולים להפוך את זה לערב קל יותר אם היינו מנצלים את ההזדמנויות הראשונות שהיו לנו". סר אלכס כבר חושב שני צעדים קדימה: "כשנגיע לקופנהאגן, הם יחשבו על גביע אופ"א ויבוא במטרה לתקוף, מה שמתאים לנו".

מאמן קופנהאגן, סטאלה סולבאקן, אישש את מחשבותיו של הסקוטי: "המשחק הזה נותן לי תקוות להמשך ההתמודדות שלנו נגד בנפיקה על מקום בגביע אופ"א". הדני מצא את המתכון להצלחה במפעל: "אם היה לנו יותר ניסיון ועם עוד שניים שלושה שחקנים חדשים נוכל להתחרות בשלבים האלה".


המבורג חטפה רביעייה וממשיכה את העונה הקטסטרופאלית שלה. תומאס דול, מאמן הקבוצה, הגיע לתובנה מדהימה: "כדי להתחרות בשלבים האלה אנו חייבים לשנות את צורת המשחק שלנו. אין תירוצים להופעה כזו". למרות זאת, תלה דול חלק מהאשמה בשמיים: "אחרי השער הראשון שספגנו היינו צריכים להיזהר מהרוח ולתקוף, אבל אז ספגנו את השני, מה שהכריע אותנו".


סלטיק, שניצחה את בנפיקה 0:3, ביססה את מעמדה במקום השני בבית. גורדון סטראכן, מנג'ר האלופה הסקוטית, דיבר במונחי גאווה: "השחקנים יכולים ללכת עם ראש זקוף. זה היה ערב מיוחד. אנחנו לא צריכים לחשוב קדימה, אלא רק להנות מהרגע".

פרננדו סנטוס, מאמן בנפיקה, לא אמר נואש לגבי העפלה ונשמע בטוח, חרף ההפסד: "כעת אנו צריכים לנצח את סלטיק בליסבון. זה יהיה משחק שונה. בנפיקה תנצח"!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully