וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גילכריסט מחליף את הנדרסון בנהריה

18.10.2006 / 12:50

פציעתו של הגארד הביאה לחילופי זרים בקבוצה ושחקנה לשעבר של ראשון לציון הוחתם. חשש כי פלג קרע את המיניסקוס

עירוני נהריה שהחלה את העונה עם חמישה נצחונות רצופים במהלך משחקי ההכנה ויצרה תקוות גדולות סביב יכולתה, מצאה את עצמה בתסבוכת לא פשוטה עקב פציעתם של שני שחקני מפתח בהרכבה, הגארד הזר ג'רוד הנדרסון ושחקנה הוותיק של הקבוצה ברק פלג.

הנדרסון (29, 1.93) התלונן על כאבי גב במהלך השבוע האחרון. תחילה חשבו שפציעתו בגב אינה חמורה, אך לאחר המשחק בגביע ווינר חלה הרעה במצבו, כאביו הפכו בלתי נסבלים ולאחר בדיקת סי.טי שעבר השחקן אתמול (שלישי), התגלתה פריצת דיסק בגבו, בין החוליה הרביעית לחמישית. בעקבות כך, צפוי השחקן להעדר מפעילות למשך כחמישה חודשים ומשמעות הדבר היא שנהריה תשאר ללא פוינט גארד חדש לעונה הקרובה.

בקבוצה בדקו אחרי זרים מחליפים והחתימו את ג'ון גילכריסט (22, 1.88 מ'), לשעבר שחקנה של מכבי ראשון לציון, כפוינט גארד החדש של הקבוצה. גילכריסט, זכה עם מכללת מרילנד באליפות ה-ACC לשנת 2004 ורשם סטטיסטיקה של 14.6 נקודות, 5.1 ריבאונדים ו-5.5 אסיסטים למשחק בשתי שנותיו במכללה. בעונה שעברה הוליך את ראשון לציון למקום השלישי בליגת העל עם ממוצע של 13.5 נקודות ו-2.9 אסיסטים למשחק.

גילכריסט חתם בתחילת העונה בפו אורטז אך נחתך מהקבוצה לפני כיומיים. נהריה עטה על המציאה מבחינתה והשלימה במהירות את מצבת הזרים לפני משחקה ביום א' הקרוב בגביע המדינה מול גליל עליון. הגארד צפוי לנחות מחר (חמישי) בארץ ומיד להשתלב באימוני הקבוצה.

מיקי ברקוביץ' דחה את הטענה כאילו נהריה לא היתה מרוצה מהנדרסון וחיפשה לו מחליף עוד לפני שהתבררה חומרת פציעתו: "הנדרסון התקשה אפילו לעמוד ולאור העומס שצפוי לנו בגביע ובליגה חיפשנו זר חדש והיה לנו המזל שגילכריסט שוחרר מאורתז".

גם ברק פלג נפצע באותו מפגש מול גבעת שמואל ויש חשש כי הוא סובל מקרע במיניסקוס. השחקן עובר בדיקות רפואיות כדי לאבחן את מצבו.

פרסום ראשון: 10:46, 18.10
פרסום אחרון: 12:50, 18.10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully