וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קבוצה אחת, ארבעה גמרים. היום הראשון

עוזי דן

18.10.2006 / 9:41

הגיע הזמן שאינטר תנצח, או לפחות תכבוש שערים, בליגת האלופות. הערב היא תנסה לעשות סיפתח על חשבון ספרטק מוסקבה

על הנייר, מבחינת חומר השחקנים, כמותם ואיכותם, אינטר היא אחת המועמדות המובילות לזכייה בליגת האלופות, אולם כולם יודעים שהכדורגל הוא קצת יותר מאוסף של כוכבים.

אינטר מגיעה למשחק השלישי בליגת האלופות מהמקום האחרון בבית, עם אפס נקודות ואפס שערי זכות, לאינטר ברור שכל תוצאה מלבד ניצחון ביתי על ספרטק מוסקווה תהיה כישלון קולוסלי ותפגע אנושות בסיכוייה להגיע לשלב השני של המפעל.

בליגה אינטר אמנם מובילה את הטבלה, אולם לא הודות ליכולת מלהיבה, אלא בעיקר בגלל מעידות של רומא ושל פאלרמו במחזור האחרון. הקבוצה סובלת מעליות וירידות משמעותיות ביכולת, והמאמן רוברטו מנצ'יני לא מוצא את השיטה הנכונה. זאת מבלי להזכיר את ההתנהגות של אחד מכוכבי הקבוצה, זלאטן איברהימוביץ', שבמשחק הליגה האחרון ירק על שחקן קטאניה ועשוי לספוג עונש כבד.

מנצ'יני יודע שהמשחק מול ספרטק עלול לקבוע את העתיד, שלו ושל הקבוצה, ולכן אמר ל"גזאטה דלו ספורט": "אנחנו צריכים לנצח. בשביל לעשות את זה אנחנו חייבים לשחק הרבה יותר טוב מכפי ששיחקנו נגד קטאניה, בליגת האלופות אתה לא יכול לעשות טעויות".

דז'אן סטנקוביץ', שהציל את אינטר בצמד השערים שכבש נגד קטאניה, מסכים עם מאמנו: "המשחק הזה הוא אחד מארבעה גמרים שיש לנו באירופה. כל אחד מהמשחקים הקרובים בליגת האלופות הוא כמו גמר".

חזרתו של פטריק ויירה מהשעייה עשויה להמריץ את הקישור של אינטר, בייחוד לאור העובדה שבהגנה ובחוד ייעדרו פאביו גרוסו ואיברהימוביץ', שבמקומו ישחק אדריאנו, ש שערו האחרון באינטר נכבש בניצחון 2-1 נגד ויאריאל לפני שבעה חודשים. חוליו קרוס, שעלה במקומו כמחליף נגד קטאניה, שינה את המשחק והצטיין, אבל מנצ'יני באופן לא מובן מתעקש על אדריאנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully