וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו מחפש נקמה

שאול אדר, לונדון

18.10.2006 / 8:50

את מאמן צ'לסי לא מעניינת העובדה שיעלה מול ברצלונה (20:45, 5+) עם השוער השלישי. הוא רק רוצה לנצח את הקדוש המודרני, רייקארד

צ'לסי תארח היום את ברצלונה אחרי ששני השוערים שלה, פטר צ'ך וקרלו קודוצ'יני, אושפזו אחרי משחק הליגה נגד רדינג. קודוצ'יני חזר להתאמן, אבל לא ישחק הערב ואילו צ'ך עבר ניתוח וצפוי להעדר מהמגרשים למשך מספר חודשים. בין הקורות יעמוד הנריקה הילאריו, השוער השלישי של הקבוצה, בהופעת בכורה במדי הקבוצה הבכירה. בפעם הקודמת והיחידה בה שיחק השוער הפורטוגלי, שהוחתם בצ'לסי על ידי מוריניו הקיץ, בליגת האלופות הוא ספג ארבעה שערים מחלוצי מנצ'סטר יונייטד, שהביסה את פורטו 0:4 במרץ 1997. הקריירה של הילאריו דעכה אחרי התצוגה הכושלת במנצ'סטר. האוהדים דרשו להעיף אותו מהקבוצה והוא נדד בקבוצות הדרג השני, עד למעבר ללונדון.

בצ'לסי זעמו על הפגיעה הקשה בצ'ך. דידיה דרוגבה, חלוצה המצטיין של הקבוצה, טען ששחקן רדינג פגע בשוער בכוונה. "אני לא פראנואיד אבל הם שונאים אותנו. יש אנשים שיעשו הכל כדי לנצח אותנו", אמר דרוגבה.

ניתן להניח שמוריניו דאג, כהרגלו, לטפח את תחושת הנרדפות בקרב שחקניו. האווירה הערב צפויה להיות שונה מאוד מהמקובל במשחק מוקדם בליגת האלופות, בעיקר בגלל שהיריבה היא ברצלונה. לפני שנתיים טען מוריניו שפרנק רייקארד ניסה להשפיע על החלטות השופט אנדרס פריסק במשחק בקאמפ נואו, בו הורחק דרוגבה ובארסה ניצחה 1:2. במשחק הגומלין בלונדון ניצחה צ'לסי 2:4, כשאחד השערים אושר למרות עבירה ברורה על שוער ברצלונה, ואילו בשנה שעברה הורחק אסייר דל אורנו במשחק סוער בלונדון, בו ניצחו האורחים, בדרך לזכייה באליפות.

לקראת המשחק היום התפרסמו כתבות ברבים מעיתוני אנגליה, בהן תואר רייקארד לא רק כמאמן מהטובים בעולם, שהצליח להפוך את בארסה מקבוצת אמצע טבלה לאלופת ספרד ואירופה, אלא גם כג'נטלמן מושלם, איש נערץ ונטול אויבים בכדורגל העולמי. ההשוואה למוריניו, האיש ש"כולם שונאים, אבל אנחנו אוהבים", כך על פי אוהדי צ'לסי, היתה ברורה ופוגעת. אם זה לא היה ברור מספיק, בא דקו, ששיחק תחת הדרכתו של מוריניו בפורטו, והבהיר שאין להשוות בין שתי הקבוצות מבחינת האטרקטיביות. "אנחנו לוקחים יותר סיכונים מצ'לסי", הוא אמר, "אבל גם משחקים טוב יותר מהם".

לאחר זכייה רצופה בשתי אליפויות אנגליה, הפכה ליגת האלופות ליעד המרכזי של מוריניו ושל צ'לסי. אם בדרך הוא יזכה בנקמה קטנה על רייקארד, הקדוש המודרני, מה טוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully