וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולארה ואנדרסון יעזבו בינואר

משה הרוש ומשה בוקר

18.10.2006 / 7:53

רוני לוי כבר החל לחפש מחליפים לשני הזרים, ותקף גם את שאר השחקנים: "אם נשחק כך מול אוקזר, נקבל בראש ארבע חתיכות"

מאמן מכבי חיפה, [[רוני לוי]], קיבל יחד עם הנשיא יעקב שחר החלטה סופית לשחרר את רפאל אולארה וחאווייר אנדרסון בחלון ההעברות הקרוב בינואר. לוי החל לחפש זרים חלופיים, אבל במידה שלא ימצא בלם זר איכותי, אולארה יישאר עד תום חוזהו בסוף העונה. חיפה תנסה למצוא קבוצה בליגת העל שתיקח עליה את החוזה של אנדרסון.

"אם נשחק מול אוקזר כמו ששיחקנו נגד הפועל תל אביב נקבל בראש ארבע חתיכות", אמר אתמול לוי באסיפה קבוצתית. "היינו רכים", תקף המאמן, "לא שיחקנו באגרסיוויות, לא עשינו לחץ כמו שצריך ולא כך אני רוצה לראות אתכם. אני רוצה לראות יציבות ביכולת לאורך זמן ולא עליות וירידות".

בסיום דבריו צפו השחקנים בקלטת ממשחק ההפסד בבלומפילד ולוי הצביע על הליקויים בהגנה, כשהוא מחדד את הצורך בתיאום בין הבלמים. השחקנים אף צפו בקטעי וידאו ממשחק של אוקזר.

נראה כי לוי יערוך מספר שינויים בהרכב. אלון חרזי צפוי לפתוח במקום אייל משומר, עבאס סואן יפנה את מקומו לחאווייר אנדרסון או רביד גזל, וגולת הכותרת שמסתמנת תהיה הרכבת מאור מליקסון על חשבון אלן מסודי, שעשוי לשלם את המחיר על יכולתו המאכזבת.

"אני מאוד מקווה שבלומפילד יהיה מלא ושתהיה חגיגה גדולה ואווירה נפלאה, במיוחד אחרי שהחזירו לנו את המשחקים לארץ", אמר הנשיא [[יעקב שחר]]. "אנחנו זקוקים לתמיכה של האוהדים, הם בשבילנו השחקן ה-13".

התכוונת לשחקן ה-12.

"לא, איתם אנחנו כאילו משחקים עם שני שוערים בשער. מקווה שיחד עם האוהדים נעבור את המשחק מול אוקזר ונפתח את קמפיין שלב הבתים עם ניצחון ביתי".

שחר דחה את הפרסומים באשר לאפשרות חזרתו של עידן טל ואמר: "קראתי וגיחכתי, אלה פשוט שטויות". דייויד אבו, איש הקשר בעסקת העברתו של טל לבולטון, טען אמש כי שוחח עם השחקן ושמע ממנו כי "אם מכבי חיפה רוצה אותי שתוציא 800 אלף דולר לעונה ואני בא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully