וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיקו לנבחרת הנערים נגד אלבניה במוקדמות אליפות אירופה

17.10.2006 / 15:24

נבחרת הנערים של ישראל, בהדרכתו של מוטי איווניר, סיימה בתיקו 1:1 נגד אלבניה. עכשיו הנבחרת חייבת לנצח את פינלנד כדי להעפיל לשלב העילית

נבחרת הנערים בהדרכתו של המאמן מוטי איווניר סיימה בתוצאת תיקו 1:1 את משחקה נגד אלבניה במסגרת בית 9 של מוקדמות אליפות לנערים שנערך ביום שלישי ה-17.10 באצטדיון וויקלוף הולדינג ארינה בעיר מאריאנהאמין בפינלנד.

חלוץ מכבי ת"א לירון דיאמנט כבש את השער לזכות הנבחרת שסיימה את המשחק בעשרה שחקנים מהדקה ה-60 בעקבות הרחקתו של ציון צמח בכרטיס אדום.

שוער מכבי ת"א מייק חן, הדף פנדל ומנע מהנבחרת הפסד, עובדה ששמרה על סיכויי ההעפלה לשלב העילית רק במידה והנערים ינצחו את המארחת פינלנד שהפסידה במשחק המקביל 2:0 לפולין.

הנערים יתמודדו על שני המקומות הראשונים בבית 9 בכדי להבטיח את מקומם ב-"שלב העילית" אליו יעפילו שתי הראשונות מכל בית יחד עם הנבחרת שתסיים עם המאזן הטוב ביותר מקרב אלה שיסיימו את שלב המוקדמות במקום השלישי, שלה המאזן הטוב ביותר מול שתי הראשונות.

עד כה, העפילו משלב המוקדמות: בית 1: אוקראינה ובלארוס. בית 2: טורקיה וצ'כיה. בית 3: צרפת ואיסלנד. בית 5: גרמניה ורוסיה. בית 6: אירלנד ואזרבייג'ן. בית 7: יוון. בית 10: הונגריה וסקוטלנד. בית 11: סלובניה ובוסניה.

שלוש נבחרות שדורגו בשלושת המקומות הראשונים בעקבות תוצאות השנה שעברה (אנגליה, ספרד ופורטוגל) מתחילות את האליפות ב-"שלב העילית" והן מצטרפות ל-25 הנבחרות שתעפלנה משלב המוקדמות.

עשרים ושמונה הנבחרות מוגרלות לשבעה בתים של ארבע נבחרות כשהמשחקים יערכו בשיטה של טורניר בין התאריכים: 23.11.06 - וה-31.3.07

שבע הזוכות בראש כל בית ב-"שלב העילית" תצטרפנה לבלגיה, שמקומה בגמר מובטח כמארחת הטורניר שיערך בין ה-2.5 ל-13.5.

סגל נבחרת הנערים:
שוערים: מייק חן(מכבי ת"א), יונתן אוסגי(הפועל ת"א).

הגנה: חגי גולדנברג(מכבי פ"ת), יובל פוגלמן(מכבי ת"א), זיו אוסון(מכבי חיפה), נאור לוי (אשדוד), אופיר צדוק (הפועל ת"א), עומר ורד (מכבי ת"א).

קישור: עומר יהודה פרץ (הפועל פ"ת), גיל בלומנשטיין(ויאריאל), אושרי זכאי(בית"ר טוברוק), רועי-חי סנדורי (הפועל ת"א), גיא פישר (מכבי ת"א), ליעד ברקוביץ`(מכבי ת"א), מוחמד גדיר (מכבי חיפה).

התקפה: רז כהן (מכבי חיפה), לירון דיאמנט (מכבי ת"א), אוהד סעדון (הפועל ב"ש), ציון צמח (מכבי ת"א).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully