וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן הפועל תל אביב נפצע, המשחק הופסק

אריה לבנת "הארץ", בשיתוף שגיא ניר

17.10.2006 / 20:32

השערוריות רודפות את הפועל כדורסל. ערן יצחק נפצע בצורה קשה, אבל במקום לא נכח רופא והאמבולנס הגיע רק לאחר כחצי שעה

קפטן הפועל ת"א ערן יצחק נפצע הערב (שלישי) בצורה רצינית במשחק הביתי נגד הפועל חולון ברמלה במסגרת המחזור השני בליגה הלאומית. 3:48 דקות לסיום הרבע הראשון בפיגור 15:9 קפץ יצחק לריבאונד התקפה, הצליח לקטוף אותו, אבל נפל בעוצמה על גבו על הפארקט.

יצחק, בן ה-24, שחקן הפועל ת"א לו זו העונה השביעית בקבוצה, איבד לרגע את הכרתו, וכשזו שבה אליו הוא סיפר בשקט לכל מי שניגש אליו כי הוא לא מרגיש בכלל את הרגליים.

במקום לא נכח רופא, ומנהל האולם יעקב בוארון מיהר להתקשר למוקד חירום 101. חרף כעסם של אנשי הפועל עברה יותר מחצי שעה במהלכה יצחק המשיך לשכב על הפארקט עד שהגיעה ניידת של מגן דוד אדום מרחובות. יצחק נלקח לבית החולים איכילוב בתל אביב.

מנהל הפועל ת"א, עידו רבינוביץ', שוחח עוד קודם לכן עם מנהל המיון באיכילוב ד"ר ג'קי סרוב ששימש בעבר כרופאה של הפועל ת"א. איש המשק של הפועל ת"א, יצחק לוי (שחור) אמר אחרי האירוע: "זה ביזיון שבשנות ה-2000 צריך לחכות שלושת רבעי שעה עד שמגיע אמבולנס. בן אדם יכול למות בזמן הזה, זו בושה".

מנהל האולם בוארון הסביר: "בשעה 19:14 התקשרתי למוקד 101, אמרו לי שכל הניידות במרחב רמלה-לוד תפוסות, דבר שקשה לי להאמין. הם אמרו שישלחו ניידת מרחובות. התקשרנו עוד פעמיים והם אמרו שיש פקקים בדרך. אני גר ברחובות ובשעה 8 בבוקר לוקח לי להגיע מהבית לאולם רבע שעה מקסימום 20 דקות".

מאמן הפועל ת"א, מני זולדן סיפר את שאירע: "זה נורא שדבר כזה קורה. כשמשחקים בספורט צריך לצפות להכל. היתה מלחמה על הריבאונד, ערן לקח אותו, אבל נפל. מספיק שילד בן 5 ייגע בשחקן שנופל על הפארקט כדי שהוא ייפצע".

בעקבות הפציעה של יצחק, פנה מאמן והבעלים של חולון מיקי דורסמן ליו"ר הפועל ת"א מעוזיה סגל, והציע לו לבקש מהשופטים טולדו וגל פז להפסיק את המשחק. השניים נענו בחיוב, והמשחק הופסק.

אשדוד התאוששה מהתבוסה לנהריה

אליצור מכבי נתניה - מכבי אשדוד 88:87

לאחר שהושפלה בשבוע שעבר 126:48 מול נהריה בגביע, התאוששה אשדוד בליגה עם ניצחון חוץ גדול בנתניה. המקומיים כבר הובילו בפער של 20 נקודות ברבע השלישי, אבל קאמבק נהדר של אשדוד ברבע האחרון קירב אותה עד כדי נקודה אחת בלבד בשניות הסיום, ושתי קליעות עונשין של טארי מונרו העניקו לדרומיים את הניצחון.

את אשדוד הובילו אור בן גורן ויועד בית יוסף עם 20 נקודות כל אחד, כשבן גורן מוסיף גם תשעה ריבאונדים. לנתניה: אלירן גואטה 21, ג'יימס שולר 16.

הפועל נצרת עילית - הפועל גבעתיים 85:101

לאחר מחצית ראשונה צמודה, שהסתיימה בפער של ארבע נקודות לטובת נצרת עילית, פתחו המקומיים מבערים במחצית השנייה וניצחו בפער של 16 נקודות. עבור הקבוצה הצפונית זהו כבר ניצחון רביעי העונה, לאחר הניצחון ברמלה במחזור הפתיחה, והניצחון הכפול על שוהם בגביע. קירבי למונס המשיך להפציץ עם 23 נקודות, אסף יגל הוסיף 22 משלו. את גבעתיים הוביל אייל לוי עם 22.

מכבי הוד השרון - אליצור קרית אתא\מוצקין 79:63

עוד בלתי מנוצחת אחרי שני מחזורים היא קרית אתא. אחרי שני רבעים זה היה נראה רע מאוד מבחינת קרית אתא, והוד השרון הוליכה במחצית בהפרש מבטיח של 30:42. אבל חניכיו של שרון אברהמי יצאו מחדר ההלבשה כמו מלוע של תותח, עם ריצה של 21 נקודות ללא מענה, שהכניסה את הקבוצה של עמי נאווי לשוק שממנו היא לא יצאה עד הסיום. לקרית אתא קלעו אלעד אליהו 21, אבי נניקשווילי 18 וטוני יאנגר 15. את הוד השרון הוביל סטייסי מורגן עם 13.

הפועל באר-שבע - הפועל לב השרון 105:109

שני הכוכבים הגדולים של באר שבע, טיק רוג'רס ואילן ברקוביץ', התפוצצו על הקבוצה מהשרון, כשרוג'רס רושם 36 נקודות ו- 11 ריבאונדים, וברקוביץ' לא מפגר הרבה מאחור עם 34 נקודות ו- 7 אסיסטים. במשך רוב המשחק הוליכה הקבוצה מבירת הנגב בפער דו ספרתי, וריצה של לב השרון ברבע הרביעי הספיקה רק לצמצום הפער. אצל המפסידים בלט דורון קרמר עם 24.

הפועל יקנעם/מגידו - אליצור רמלה 91:100

שתי הקבוצות המשיכו בדרכן - יקענם כלפי מעלה ורמלה כלפי מטה. האורחים מרמלה הוליכו במשך רוב המשחק, וחמש דקות לסיום העסק נראה גמור כשהפער עמד על עשר נקודות, אבל מהפך של יקנעם בראשותו של דגן יבזורי העניק את הניצחון דווקא לאורחים, ושלח את זיו ארז לעשות חושבים. ליקנעם: יבזורי 29, דניס קאר 23. לרמלה: גרי גנדל 28.

ביתר בנימינה - מכבי שוהם 116:91

בדרבי בין שתי העולות החדשות הפתיעה שוהם עם ניצחון ראשון העונה, בניצוחו של הזר החדש ג'יימס וייט, שהצטרף לקבוצה רק אתמול והוביל את רשימת הקלעים עם 23. את המקומיים הוליך ג'רמי שלכטר עם 19.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully