וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כיף גדול לחזור לנתניה"

רומן רוזנבלט

17.10.2006 / 16:52

עטר והרצליה יצאו מהקופסה עם פרחים ו-1:1. הפועל פ"ת והכח נפרדו באותה תוצאה. אשדוד הביסה את בני יהודה המתאוששת 1:4

מכבי נתניה אירחה את מכבי הרצליה בקופסה למשחק במסגרת המחזור החמישי בגביע הטוטו. שתי הקבוצות הגיעו מעודדות אחרי ניצחונות בליגה: נתניה הביכה את בית"ר ירושלים 1:3, והרצליה חגגה ניצחון בכורה העונה, כשגברה על הכח 1:2. מאמן הרצליה, ראובן עטר, התקבל בזר פרחים ע"י קבוצתו לשעבר, מכבי נתניה.

המשחק התנהל ברובו בשליטה של הרצליה, אולי כמחווה נוספת של הנתנייתים כלפי מאמנם לשעבר. במיוחד אחרי הרחקתו של ישראל זביטי (34). אולם, היתה זו דווקא נתניה שכבשה ראשונה, אחרי הגבהה של אורי אוזן לראשו של שי בירוק (72). הרצליה השוותה בצדק עם שער של הזר איבן ארייטה (77), ואף היתה קרובה לניצחון, אך בעיטה של פפי קימוטו 5 דק' לתום הזמן החוקי פספסה במעט את המסגרת.

"הרגשה מצוינת וכיף גדול לחזור לנתניה מקום בו ביליתי 4 שנים", אמר ראובן עטר בסיום. "התחלנו טוב את המשחק וגם לפני היתרון המספרי הייתי מרוצה מהמשחק שלנו". לגבי המשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים בליגה, אמר מאמן הרצליה: "זה משחק קשה עם כל הבלאגן שיש בבית"ר עכשיו. ברור שאני מעדיך לפגוש אותם במצב כזה ולא כשהם יהיו בכושר. איבון ארייטה חלוץ רחבה מצוין,ויעזור לנו מאוד במהלך העונה, הוא גולר".

מאמן מכבי נתניה, אלי גוטמן הגיב ואמר אחרי המשחק: "פתחנו טוב מאוד והגענו לשני מצבים של שער ודאי אך לא הבקענו. מהדקה ה-33 שיחקנו בנחיתות מספרית, אך שיחקנו נכון לאחר שבמחצית השניה עשיתי כמה שינויים והרצליה לא הגיע למצבים".

קשר מכבי הרצליה, עומר בוקסנבוים אמר: "היינו צריכים את הניצחון הראשון בליגה כדי להשתחרר ולשחק טוב, כמו חלוץ שמחכה לגול הראשון שיבקיע. הניצחון בשבת נתן לנו כוח להמשך הליגה לדעתי. לגבי המשחק מול בית"ר ירושלים, הרי שאין משחק קל, גם המשחקים מול קבוצות כמו בני יהודה ומ.ס. אשדוד הם קשים באותה מידה. נבוא לטדי עם הראש למעלה ואני מקווה שגם נחזור עם הראש למעלה". כשנשאל האם הרצליה מסוגלת להישאר בליגה אמר: "אני בכל אופן מאמין".

עוד קודם לפתיחת המשחק, התחוללה בקופסה דרמה סביב, כמובן, הכבאית. בסביבות השעה 16:35 התקבלה הודעה שלא תגיע כבאית כמתוכנן והשוטרים סגרו את השערים, והחלו בתהליך הוצאת האוהדים מהמגרש. רבע שעה לאחר מכן התקבלה הודעה שהכבאית נמצאת בדרך, בניגוד להוראת אירגון הכבאים הארצית. עשר דקות לפני המשחק נפתחו השערים וב-17:05 הגיעה הכבאית המיוחלת, והחל המשחק.


נתניה: גל ניר, אבישי ז'אנו, אבי סטרול, גולן חרמון, דודי פדלון, אמיר טגה, זנו מריוס בונדאה, ישראל זביטי, שי בירוק, איתי שכטר, ג'ף טוטואנה

הרצליה: יוסי שקל, שי מימון, חיים מלכה, יאיא פטי, אייל טרטצקי, דייהו דייויס, שי ביטון, עומר בוקסנבויים, מאהרן ראדי, איבון ארייטה, פאפי קימוטו

מהלך המשחק:

דקה 3: קרן קצרה לנתניה, בונדאה מקבל כדור ומגביה לאבי סטרול שנוגח. שקל מוציא בקצות האצבעות, וסטרול, שבא לבעוט את הריבאונד, מחטיא את הכדור ובועט באוויר.

דקה 34: כרטיס אדום. צהוב שני לישראל זביטי, והוא משאיר את נתניה בעשרה שחקנים.

דקה 46: חילוף בנתניה. ליאוניד קרופניק נכנס, דייהו דייויס יצא.

דקה 72: 0:1 לנתניה. אורי אוזן הגביה לשי בירוק, שנגח פנימה.

דקה 74: חילוף לנתניה. ריף מסיקה בן ה-17, בנו של חיים מסיקה, בהופעת בכורה בבוגרים.

דקה 77: 1:1. פפי קימוטו מפספס את הכדור, ארייטה משתלט, ומול גל ניר מגלגל פנימה.

הפועל פ"ת - הכח עמידר ר"ג 1:1

הפועל פ"ת אירחה את הכח עמידר ר"ג ללא קהל, בגלל שביתת הכבאים הארצית, שבעקבותיה לא הגיעה הכבאית למגרש. מאמן הפועל פ"ת אייל לחמן, שאוהב את משחקי גביע הטוטו, המפעל היחיד שבו ניצח עם קבוצתו (0:1 על מכבי ת"א ו-1:2 על מכבי נתניה), נאלץ להסתפק הפעם רק בנקודה.

מהלך המשחק:

דקה 44: ליאור ראובן כבש לזכות הכח עמידר ר"ג, 0:1.

דקה 62: שמעון אבו חצירה הצעיר השווה לפ"ת, 1:1.

הפועל פ"ת: ברק ויסוקר; עמרי קנדה, זאביק חיימוביץ', מעוז סמיה, מהראן אבו-ריה; יפתח הררי, סימו אגוסטין, יניב לוזון, מאור בוזגלו, אלנתן סלמי; אחמד קסום.

הכח-עמידר ר"ג: ריינארד, איציק כהן, אדריאן גמאן, רובי רגב, מאור מרציאנו; דודי ליברמן, ליאור ראובן, דן רומן, אדהם הדיה, אסי בוזגלו; ג'ף איה.

מ.ס אשדוד - בני יהודה 1:4

מ.ס אשדוד, שמארחת את בני יהודה, תיאמה עם המשטרה הבאת כבאית פרטית לתחומי המגרש ולפיכך הותרה הכנסת קהל למגרש. בני יהודה תמשיך לחפש ניצחון ראשון במפעל, במקום אחר. חניכיו של יוסי מזרחי עשו במגרש כבשלהם.

עידן שריקי (14) המשיך במסע הכיבושים וקבע 0:1 לאשדוד. ינון ברדה (28), האח של, עשה את ה-0:2. מסאי דגו (68), עוד אח של, העלה ל-0:3. סאלם אבו סיאם (77) עוד הספיק לכבוש את שער הבכורה שלו בבני יהודה, לפני שיניב עזרן (89) חזר הביתה, וחתם את התוצאה - 1:4 לאשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully