וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בחיפה חושבים על עידן טל?

רומן רוזנבלט

17.10.2006 / 16:32

האלופה לא מכחישה אך גם לא מאשרת רעיון להחזרת הקשר מבולטון: "כרגע, כל הדבר הזה לא רלבנטי". סוואן בספק לאוקזר

בסביבת מכבי חיפה טענו לאחרונה כי חסר להם שחקן בעמדה של עידן טל ומשום שהשחקן אינו משחק בשורות בולטון, הועלתה ספקולציה כי השחקן יחזור לשחק בקריית אליעזר. במועדון לא אישרו את הדברים אך גם לא הכחישו: "אנו לא עוסקים בשאלות היפותטיות. כרגע, כל הדבר הזה לא רלבנטי".

מקורביו של עידן טל פוסלים כרגע את עניין חזרתו לארץ: "עידן טל מרוצה בבולטון. הוא לא נמצא במצב בו היה יניב קטן בשנה שעברה עם ווסטהאם. הסיבה היחידה שהוא לא נמצא בהרכב הוא משום שהקבוצה מצליחה והרכב מנצח לא מחליפים. הוא השתלב בקבוצה וקשה לראות את חיפה מציעה לו את אותם סכומים. כרגע לא הגיעה אליו שום פניה ממכבי חיפה והשחקן בכל מקרה תחת חוזה".

חיפה עם הפנים לאוקזר

מכבי חיפה קיימה הערב (שלישי) בשעה 17.30 את האימון האחרון שלה בחיפה לקראת המפגש בגביע אופ"א ביום ה' מול אוקזר הצרפתית. כאשר לפני האימון צפו השחקנים והמאמן בקלטת המשחק מול הפועל ת"א, וכמו כן בקלטת של אוקזר. לפי האימון נראה שאלן מסודי צפוי לפתוח על הספסל, ובמקומו עשוי לשחק מאור מליקסון. המגן הוותיק אלון חרזי צפוי לחזור להרכב, ובמידה ועבס סואן לו יהיה כשיר יצטרך רוני לוי להחליט בין שאבייר אנדרסון לרביד גזל.

מחר (רביעי) בערב תקיים הקבוצה אימון מסכם בבלומפילד כשלפניו תקיים הקבוצה מסיבת עיתונאים רשמית. השחקן היחיד שכרגע בספק הוא עבאס סוואן, שסובל ממתיחה בעקבות משחק ההפסד שלשום (ראשון) מול הפועל ת"א (2:0).

מחר בצהרים תנחת אוקזר בישראל. הצרפתים יקיימו בערב מסיבת עיתונאים (19.00) ומיד בסיומה תערוך הקבוצה את האימון המסכם לקראת המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully