וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפיות זמנית

17.10.2006 / 15:42

בית"ר ירושלים ניצחה את הפועל כפ"ס 0:2 בגביע הטוטו וגאידמק ימתין עם הגרזן. שקלאר: "ארדילס יישאר עד שיביא אליפות"

האם זה היה משחקו האחרון של אוסי ארדילס בארץ הקודש? כנראה שלא, למרות השמועות החמות על המחליפים שעשויים להגיע לבית"ר ירושלים במקומו. בכל מקרה, בעקבות ההפסד של בית"ר בנתניה בליגה (3:1), משחק גביע הטוטו מול כפ"ס קיבל חשיבות גדולה והמאמן הארגנטיני עלה לכר הדשא בשכונת התקווה (הדשא בטדי עובר שזרוע חורף) עם הכלים הכבדים ביותר שעומדים לרשותו. אחרי שהתראיין והגיב לטענות נגדו בביטול, עם ביטחון רב שהוא יוביל את בית"ר לדרך חדשה ואליפות, ארדילס רצה להציג בית"ר חדשה, מתואמת וחדה כבר בגביע הטוטו.

ארדילס עלה במערך חדש, במטרה להשיג את השדרוג המתבקש: 3:5:2, עם שינויים כפוים ומתבקשים בהרכב. יצחקי, פרננדז, בן שושן ובן יוסף לא היו בסגל בגלל פציעות. למעט יצחקי, כולם אמורים לחזור לכשירות לקראת משחק הליגה מול הרצליה.

גם עבור אוחנה וכפ"ס משחק גביע הטוטו מול בית"ר הפך פתאום להיות חשוב. בעקבות הפסד הליגה באשדוד, חניכיו של אוחנה רצו להראות כי מדובר בפנצ'ר מקרי. עד למפגש מול בית"ר, לכפ"ס היה מאזן מושלם בגביע הטוטו, 12 נקודות מארבעה משחקים, בעוד שלבית"ר רק 7. בעקבות הניצחון, בית"ר צמצמה את הפער מכפ"ס בצמרת בית ב' בגביע הטוטו לשתי נקודות בלבד.

המחצית הראשונה התנהלה בשליטה של בית"ר, שהגיעה למספר רב של הזדמנויות. להבדיל ממשחקיה הקודמים, בית"ר הציגה תיאום בין שחקניה והקפידה על משחק מסודר, מרגל לרגל. זנברג ביסס את היתרון על ידי שער בדקה ה-40, 0:1. גם במחצית השנייה השלטון הירושלמי על כר הדשא נמשך, בין היתר בניצוחו של המחליף אבירם ברוכיאן, שישב ביציע בנתניה. טוטו תמוז, לו פסלו שער במהלך המשחק, ביסס את היתרון עם שער שני לזכות בית"ר (56), 0:2.

אבל לפני שמבשרים על בית"ר חדשה, חשוב לציין כי זה רק גביע הטוטו. בית"ר הלחוצה גילתה רצון גדול מאוד לנצח ולהירגע, וזה היה די קל מול כפ"ס של אוחנה, שנותנת ליריבה לשחק בחופשיות. למרות סימני השיפור, גם הפעם בית"ר שוב חשפה בקיעים בהגנה.

סימני הזמן בבית"ר ירושלים ניכרו היטב בשמועות שרצו בעקבות הנוכחות של גיא לוי, מאמן הצעירה, ביציע הכבוד בשכונת התקווה, כאשר חלק מהנוכחים תוהים האם יש לכך קשר למעמדו של ארדילס. אירוע חריג נרשם כאשר חלק מאוהדי הקבוצה קיללו את היו"ר ולדימיר שקלאר. רק כ-500 צופים הטריחו את עצמם למשחק, כולם כמעט אוהדי בית"ר, שהחיוך חזר לפניהם בעקבות שער היתרון של זנדברג.

בית"ר: קורנפיין, אמסלם, גרשון, בנאדו, אפק, בואטנג, אלברמן (ברוכיאן), מירוסביץ' זנדברג (דנין), פינטו (זיו), תמוז.

כפ"ס: אושרי לוי, טלקר, זרקו (דה סילבה), חלפון, פאפו, ידין (שום), אבובקרי (נסים), כנפו, ישראלביץ' (מנשה), יבואה, דוארטה.

מהלך המשחק

דקה 3: בית"ר שולטת בפתיחת המשחק. תמוז הקשית לרחבה, בעיטת וולה של זנברג חומקת ליד הקורה

דקה 11: אלברמן מסר לתמוז, שהסתובב ברחבה ובעט מעט מעל החיבורים.

דקה 18: הזדמנות ראשונה לכפ"ס: דוארטה הוציא מתוך הרחבה לאבו-בקרי, שבעט החוצה מ-16 מטרים.

דקה 24: ההזדמנות היפה של בית"ר במשחק: מירוסביץ' הגביה קרן לבואטאנג, שבעט מ-20 מטרים מעל המשקוף.

דקה 40: גול! מבצע אישי של זנדברג, שפרץ על פני 30 מטרים, עבר 2 שחקנים ובעט פנימה, 0:1 לבית"ר.

דקה 56: גול! תמוז פרץ ובעט מ-18 מטר פנימה, 0:2 לבית"ר.

ארדילס לא סופר את גאידמק

יו"ר בית"ר, ולדימיר שקלאר, אמר בסיום: "מיד עם שריקת הסיום התקשרתי לדווח לארקדי גאידמק, ואמרתי לו ששיחקנו מצוין. אוסי ארדילס הוא מאמן בית"ר ויישאר מאמן בית"ר עד שיביא אליפות".

אוסי ארדילס התייחס בסיום לפרסומים השונים שקשורים אליו, במיוחד בנוגע לציטוטים של גאידמק נגדו ("ארדילס רך מדי לבית"ר): "אני לא קורא את הדברים האלה ולא מתכוון להתייחס. אני רק יודע ששיחקנו טוב היום, אני מרוצה מהבחורים ולא מתכוון להתעסק בדברים אחרים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully