וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריאל ואתלטיקו מחפשות חיזוקים

17.10.2006 / 14:57

קבוצתו של קאפלו דוחה את השמועות על הצעתו להתפטר ומחזרת אחרי מרסלו. באתלטיקו מעוניינים בקאמורנסי ופרננדו ברלוסצ'י במקום הפצועים

מנהלה הספורטיבי של ריאל מדריד, פדג'ה מיאטוביץ', מכחיש היום (שלישי) את שמועות כי מאמן הקבוצה פאביו קאפלו הציע את התפטרותו ביום ראשון האחרון, בעקבות ההפסד לחטאפה.

לפי ה'מאראקנה 06' הספרדי, המאמן האיטלקי הציע את התפטרותו לנשיא ריאל מדריד, ראמון קלדרון, אחרי ההפסד החוץ לחטאפה (1:0) במסגרת המחזור השישי של הליגה הספרדית והלה דחה את הצעתו.

"זה לא נכון", דחה מיאטוביץ' את השמועה, "דבר כזה כלל לא נלקח בחשבון ומדובר במידע שקרי. פאביו עושה כל שביכולתו כדי לפתור את בעיות הקבוצה והצעה להתפטר היא התנהגות פחדנית. קאפלו אינו כזה, הוא ווינר וימשיך בריאל מדריד".

מיאטוביץ', חלוצה לשעבר של ריאל מדריד וכובש שער הנצחון שהביא את אליפות אירופה בשנת 98', מסיר כל ספק גם לגבי תמיכת שחקני הקבוצה במאמן האגדי והלכידות בקבוצה: "השחקנים הם 100% עם קאפלו והמאמן בוטח בהם לחלוטין".

בינתיים המועדון הספרדי קרובה לרכוש את יורשו של רוברטו קרלוס, המגן השמאלי בן ה-18 של פלומיננזה הברזילאית, מרסלו.

המגן שזומן לאחרונה לסגל נבחרת ברזיל נחשב בארצו למגן השמאלי העתידי ויורשו של רוברטו קרלוס. עתה נראה כי הוא יוכל להיות יורשו גם במועדון הפאר הספרדי במידה וריאל תסגור עמו את פרטי העסקה בחלון ההעברות אשר נפתח בחודש ינואר. ריאל אמורה להציע על המגן הצעיר סכום של כ-6.5 מיליון פאונד.

מיאטוביץ' שלח את יד ימינו פרנקו באלדיני לברזיל כדי לסגור את פרטי העסקה. באלדיני צפוי לעבור גם בארגנטינה שם ישא ויתן עם בוקה ג'וניורס לגבי פרננדו גאגו. הארגנטינאי הצעיר מחוזר גם על ידי ברצלונה וריאל בהחלט לא תרצה לראות את גאגו בשורות יריבתה הגדולה.

אתלטיקו מחזקת את הכנפיים השבורות?

אתלטיקו מדריד מעוניינת במאורו קאמורנסי ופרננדו ברלוסצ'י בשל פציעתם של שני שחקני הכנף במועדון הספרדי, מקסי רודריגז ומרטין פטרוב, אשר ייעדרו לפחות לחצי שנה.

פטרוב נפצע בנצחונה של אתלטיקו 1:2 מול רקריאטיבו במוצאי שבת ורודריגז נפגע במהלך משחק הידידות בין ארגנטינה לספרד (1:2 לספרד) בשבוע שעבר.

קאמורנסי, שחקנה של אלופת העולם נבחרת איטליה, נשאר הקיץ ביובנטוס אך הביע את רצונו לעזוב את הקבוצה לפחות כמושאל החל מינואר. קאמורנסי לא מעונין לשחק בליגה השנייה.

בלוסצ'י, שעבר מניואלס אולד בויס לריבר פלייט ביולי השנה שייך לקבוצת MSI, אותה קבוצת עסקים שבבעלותה קרלוס טבז וחאבייר מאסצ'רנו. בלוסצ'י כמו קאמורנסי מחזיק באזרחות איטלקית וארגנטינאית, דבר שיכול לעזור לאתלטיקו בהבאת שחקן זר נוסף לקבוצה.

אתלטיקו מעוניינת לחזק גם את עמדת החלוץ והביעה התעניינות בהעברת חלוץ אינטר אלברו רקובה לשורותיה. יחסיו של רקובה עם מאמנו רוברטו מאנצ'יני צוננים ויש סבירות גבוהה שהמאמן האיטלקי יוותר על חלוצו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully