וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד ייעדר מהמפגש מול בורדו

17.10.2006 / 11:38

לא הצטרף לנסיעה לצרפת בגלל שנפצע בברכו במשחק הליגה מול בלקבורן. צ'ך עשוי להיעדר שנה, דרוגבה וצ'לסי זועמים: "זו לא תאונה"

סטיבן ג'רארד יחמיץ את משחק החוץ של ליברפול, מחר (רביעי) במסגרת ליגת האלופות נגד בורדו הצרפתית עקב פציעה.

הקשר נפצע בברכו במהלך משחק הליגה של ליברפול נגד בלקבורן בשבת (1:1). קפטן האדומים לא הצטרף לקבוצה במסעה לצרפת וכרגע הוא גם בספק למשחק הליגה בשבת נגד מנצ'סטר יונייטד.

פצועים נוספים בקבוצה שלא ישותפו במשחק מול בורדו הם רובי פאולר ודן אגר. מוחמד סיסוקו ודירק קיוט הצטרפו לשאר הקבוצה למרות פציעות קרסול.

דרוגבה: "מהרגע הראשון האנט ניסה להפחיד אותנו"

הרוחות עדין סוערות בצ'לסי בעקבות פציעתם של שני שוערי הקבוצה, פטר צ'ך וקרלו קודיצ'יני, בנצחון החוץ של הכחולים על רדינג (0:1) ביום שבת.

דידייה דרוגבה, חלוץ צ'לסי האשים בראיון ל'לאקיפ' את קשר רדינג סטפן האנט, אשר פגע בצ'ך כבר בדקת המשחק הראשונה. "אל תספרו לי סיפורים, זו לא היתה תאונה, האנט ידע שהוא עומד להתנגש בפטר ולא נמנע מכך".

מעבר להאשמה זו, נגעל חלוץ צ'לסי מהתנהגותו של האנט לאחר ההתנגשות: "בזמן שנשאו את פטר החוצה, הוא עמד וצחק". דרוגבה התייחס גם לפציעתו של השוער השני של הקבוצה, קרלו קודיצ'יני, באותו משחק: "אני לא פראנואיד, אבל הם שונאים אותנו וכמה אנשים ישתמשו בכל האמצעים כדי לנצח אותנו. מהרגע הראשון האנט ניסה להפחיד אותנו כדי שנדע מה צפוי לנו בהמשך המשחק".

האנט, קשרה של רדינג, מתעקש כי ההתקלות שגרמה לפציעה לא נעשתה במתכוון, אלא כחלק מהמשחק ושלח אתמול (שני) איחולי החלמה לשוער הפצוע. השחקן דחה כל טענה נגדו: "אני מבטיח שלא ניסיתי לפגוע בפטר ואני מצטער שכתוצאה מההתנגשות הפציעה כה קשה. אני חושב שצילומי הטלוויזיה מוכיחים כי ההתנגשות היתה בטעות ואני מקווה שחברי לקבוצה והקולגות למקצוע יעידו עלי כי אני לא מסוג השחקנים אשר פוגע בכוונה ביריב". דרוגבה אמר גם כי אם צ'לסי ינצחו את ברצלונה מחר בליגת האלופות, הנצחון יוקדש לצ'ך וקודיצ'יני הפצועים.

בינתיים נמצא צ'ך בשלבי התאוששות מהניתוח אותו עבר. בראיון ל-'טיימס' הגיב אביו של השוער לגבי ההיעדרות הצפויה: "בני יעדר מהמגרשים למשך שנה. תחילה, לא שיערנו כמה חמורה הפציעה אך כששמעתי את אבחנת הרופאים רעדו לי הברכיים. לא האמנתי למה ששמעו אוזני". אמו של השחקן הוסיפה: "חשבתי שהוא סבל מזעזוע מוח אבל אחרי שדיברתי עם אשתו, נודע לנו שהפציעה חמורה יותר".

רופאיו של צ'ך הזהירו אתמול (שני) כי נסיון להאיץ בהחלמתו של השוער עלול לגרום לנזק וכי השוער יעדר לפחות לחצי שנה מהמשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully