וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: הרכב מנצח? לא, מחליפים

יניב קובוביץ'

17.10.2006 / 9:25

החילופים של יצחק שום סידרו לא מעט נקודות לאדומים השנה. עכשיו מקווים בקבוצה, שתצא ליוון, שזה יעבוד גם מול פנאתינייקוס

הפועל תל אביב תצא היום בצהריים ליוון, לקראת המשחק ביום חמישי מול פנאתינייקוס בגביע אופ"א, מעודדת במיוחד מהניצחון על מכבי חיפה.

תומר חליבה, שמתח שריר מול חיפה, ו[[יוסי אבוקסיס]], שסבל מכאבים בסיום המשחק, יהיו כשירים וככל הנראה יפתחו בהרכב. המאמן יצחק שום מתלבט עדיין האם לפתוח עם שני חלוצים וייתכן כי גילי ורמוט יעלה במקומו של איוון יוליץ'.

מצד שני, לא בטוח שממש צריך לדבר על מי שיפתח בהרכב, אלא דווקא על אלה שיישבו על הספסל. שחקנים כמו ורמוט ולוסיאנו דה ברונו מחכים להזדמנות על הספסל של שום, שכל פעם מחדש פוגע בול בחילופים שלו.

דה ברונו, שפתח במשחק ליגה אחד בלבד העונה, כבש כבר שלושה שערים בגביע אופ"א - שניים מהם מול אודסה, כשעלה מהספסל. גם במשחק ביום ראשון מול חיפה הוא היה אחראי לשינוי כשעלה מהספסל ובישל לאליניב ברדה. "דה ברונו כבר מעבר לשיא שלו ולפחות ככה הוא מתנהג", מסביר שחקן בהפועל, "אני לא רואה אותו מסיים משחק של 90 דקות בקצב שהוא משחק ואני מאמין ששום מודע לזה ולדעתי הוא יישאר השחקן שעולה מהספסל ועושה את השינוי".

ורמוט אחראי לשני שערים קריטים כמחליף (מול חיפה ונגד דומז'אלה בגביע אופ"א) וייתכן כי בעקבות יכולתו הוא ייפרד מהספסל ויקבל את חולצת ההרכב הראשון, ככל הנראה במקום יוליץ' המאכזב.

ויש גם את אוגבונה, שחקן ספסל קלאסי (אשתקד הבקיע שבעה מתשעת שעריו כשעלה מהספסל), שלא מקבל כלל קרדיט העונה. כשהוא כן שיחק הוא כבש מול דומז'אלה. "אוגבונה הוא שחקן שיודע לעלות למגרש ולעשות את השינוי", מסביר שחקן הרכב בהפועל, "הספסל שלנו טוב העונה כי יושבים עליו שחקנים טובים מאלו שמשחקים בהרכב. גם היום שום עושה את החילופים רק שהקבוצה לא משחקת טוב. עובדה שיש לו כמה חילופים קבועים שלא משתנים יותר מידי".

וזה לא נגמר בשלושה האלה. שי אבוטבול הוא הגיבוי למקרה שאבוקסיס לא יוכל לשחק והוא עולה בעיקר כדי לעבות את הקישור ההגנתי. מאור פרץ אמנם לא היה אמור לשחק הרבה, אבל העובדה שהמגן השמאלי יושב על הספסל מלחיצה את יגאל אנטבי, שמתחיל פתאום להראות סימני שיפור ביכולתו. בעמדת המגן הימני יש את דני בונדר, שכבר זכה לשחק לא מעט והוא מוערך מאוד על ידי שום.

"שום אמר לנו שהוא רוצה לעשות רוטציה גדולה בין השחקנים", מספרים המחליפים, "הוא מאמן שעובר באימון בין כל השחקנים ומעודד אותם. תמיד יש הרגשה שבמשחק הבא אני יכול לשחק וזה נותן כוח כי קשה לשבת על הספסל לאורך זמן".

נכון להבוקר המשחק מול פנאתינייקוס לא ישודר בשל העלויות הגבוהות. בערוץ הספורט ממשיכים במו"מ על זכויות השידור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully