וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ורשביאק מוכן לעזור לצעירה, אבל מציב תנאים

משה בוקר

17.10.2006 / 9:19

יו"ר הועד האולימפי מבטיח מחנות אימונים ומימון לבייג'ין 2008, כפיתיון להתאחדות שמשוועת לכסף. התנאי: שמאמן הנבחרת לא יתערב

יו"ר הוועד האולימפי, צבי ורשביאק, מוכן לממן את הכנות הנבחרת הצעירה לאליפות אירופה, וגם לאולימפיאדת בייג'ין אם תגיע לשם, אך יש לו תנאי - כל השחקנים יעמדו לרשותו של המאמן גיא לוי בכל המשחקים והאימונים. "אין לי בעיה להעביר כספים, אבל התנאי הוא שאיצ'ה מנחם יחייב את דרור קשטן להעמיד לרשות את הנבחרת הצעירה את כל השחקנים שיכולים לשחק בה", הבהיר אתמול ורשביאק.

הקשיים הכספיים בהם מצויה ההתאחדות משחקים לטובת הצעתו של ורשביאק, שהוסיף: "אם ההתאחדות רוצה כסף, אני דורש שכל שחקני הצעירה יישארו שם. אני לא מתכוון לדבר עם קשטן - הוא לא עובד אצלי - את זה צריך לעשות איצ'ה".

ורשביאק, המשמש גם כיו"ר מכבי ישראל, מפרט את כוונותיו הכספיות: "אני מוכן לממן טורנירים באירופה, מחנות אימונים, משחקי אימון וכל מה שיידרש. יעלה כמה שיעלה, העיקר שהנבחרת תצליח. גם אם השחקנים רק יתאמנו בבוגרת וישחקו בצעירה, אין סיכוי שנצליח".

ורשביאק מאמין כי הנבחרת יכולה לסיים בין ארבע הראשונות באליפות אירופה - שתיערך ביוני 2007 בהולנד - ולהעפיל לבייג'ין 2008. הוא גם תומך בתוכנית של מ"מ יו"ר ההתאחדות, אבי לוזון, לצמצום מספר הזרים, "כי אם השחקנים האלה ימשיכו לשבת על הספסל, איזה סיכוי יהיה לנו באליפות אירופה? אבל עד שהתוכנית תצא לפועל, צריך לפעול מיידית. ככה לא נגיע לבייג'ין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully