וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מניח שחושבים על מחליף"

יניב בן חקון

17.10.2006 / 7:51

גאידמק לא מתרשם מהצהרות האליפות של ארדילס: "הוא רך מדי לבית"ר". ומי יקבע אם הארגנטינאי יילך? "זו אחריות המנהלים"

קשה לדבר בימים אלה עם [[ארקדי גאידמק]] על בית"ר ירושלים. הוא משתדל לברוח מהנושא כמו מאש. ייתכן שהכישלונות האחרונים תרמו לתחושת הבעלים שבעיתוי הנוכחי עדיף להימנע מהתעסקות בנושא. יכול להיות שגם התבטאויות העבר שלו כנגד מאמניו עשו את שלהן והוא עכשיו זהיר ומפוקח יותר. מה עוד שבית"ר ירושלים היא עסק זעיר באימפריה הכלכלית של האוליגרך וזמן אצלו, במיוחד במוסקווה, שווה הרבה מאוד כסף.

קצר רוח וחסר סבלנות הוא ענה אתמול לשיחת הטלפון מ"ספורט הארץ". "לבית"ר יש יו"ר ומתחתיו עוד אנשים שאני משלם להם כסף כדי לנהל את המועדון. לך דבר אתם", הוא יורה.

בית"ר כבר לא מעניינת אותך?

"מי אמר? מאיפה הסקת את זה?"

כי למרות הכישלונות, אתה לא עושה כלום. בית"ר מהווה את מרכז הכובד בתדמית הציבורית שלך, אתה לא חושש שתיפגע?

"אני לא קניתי את בית"ר בשביל יחסי ציבור. אני לא צריך את זה. בטח לא קניתי ממניעים כלכליים, כי מי עושה כסף בעולם מכדורגל? זו תרומה לקהילה".

כך או כך, המאזן עד עכשיו עלוב.

"אולי. יש אנשים שמופקדים על הניהול, שינהלו. זו אחריותם".

עוד לפני ההחתמה, אחרי שאירחת את ארדילס בביתך, התרשמת שהוא רך מדי, עדין, לא מנהיג.

"זה נכון, ארידלס רך מדי לבית"ר".

אז לא הגיע הזמן לשינויים?

"יכול להיות".

חושבים על מחליפים לארדילס?

"כן. אני מניח שבקבוצה חושבים על מחליף".

ומי המועמדים?

"תשאל את היו"ר".

הקמפיין של שקלאר

כמו שזה נראה עכשיו, יו"ר בית"ר ירושלים, ולדימיר שקלאר, הוא היחיד שעומד בין ארדילס לכרטיס טיסה בכיוון אחד לבואנוס איירס. גאידמק כבר אמר יותר מפעם אחת שהוא לא מבין בכדורגל ולכן בינתיים הוא מעדיף לתת לאנשים שלו לעשות את העבודה. היו"ר האפרורי של בית"ר מנצל כל סנטימטר מהחבל שמשחרר לו הבוס. הוא יודע שהדחה של ארדילס, בטח במחזור החמישי, היא הודאה מפורשת בכישלונו שלו. שקלאר רוצה לקנות זמן. מי יודע, אולי בטעות בית"ר תנצח את מכבי הרצליה.

שקלאר היה זה שיצר את הקשר הראשוני עם ארדילס והנחית את המאמן לפגישת היכרות בישראל. הוא תמך לאורך כל הדרך בארגנטינאי וסימן אותו כאיש הראוי לג'וב, כשאברהם גרנט עדיין תיפקד כמועמד המוביל של גאידמק. בזמנו, אחרי פגישת ההיכרות עם המאמן בביתו של גאידמק בקיסריה, הוא שיכנע את הבעלים ללכת על ארדילס, למרות שגיידמק חש שארדילס עדין מדי, לא כריזמטי מספיק וחסר מנהיגות. עכשיו מנסה היו"ר לשכנע את הבוס ששקט, סבלנות, יציבות והמשכיות הם המפתחות לאליפות.

בקוטב השני יש את גדעון מרינובסקי, שנטש בזעם את הקופסא בשבת ומאז ניהל מספר שיחות עם גאידמק, בהן הבהיר את עמדתו נגד המאמן. יועצו של גאידמק משוכנע שארדילס הוא לא המאמן המתאים וכי הכדורגל שהקבוצה מציגה אתו לא שווה את העלויות והטרחה. גאידמק מעדיף בינתיים לשבת על הגדר. למרות דבריו בתחילת הכתבה, דעת הרחוב מאוד חשובה לו וכרגע התקשורת וגם הקהל לא ממש מפרגנים לקבוצה.

הביטחון של שקלאר שבית"ר תיקח בסופו של דבר אליפות, דוחה בינתיים זעזועים. לפחות עד המשחק נגד הרצליה בשבת.

ארקדי ירה המאמן ברח

- "אוחנה הוא לא מנהיג, אתן לו כמה חודשים" (29.08.05)

אחרי הפסד בטדי בפתיחת העונה למכבי תל אביב, ארקדי גאידמק נכנס חזיתית באלי אוחנה בראיון ל"7 ימים"

- אלי אוחנה מתפטר לאחר הפסד לנצרת עילית בגביע הטוטו (11.9.05)

- "פרננדז מאמן מצוין מבחינה מקצועית, אבל אני לא יודע אם יש לו רצון אמיתי לנצח תמיד. אני מחפש מנהיג ועד עכשיו לא מצאתי אחד כזה. היינו צריכים להתייחס למשחק מול הכח כמו שצריך ולא לעשות ניסויים" (16.3.06)

בראיון למקומון "כלבו" לא מרחם ארקדי גאידמק על לואיס פרננדז בעקבות ההדחה של בית"ר ירושלים מגביע המדינה על ידי הכח רמת גן מהליגה הלאומית

- לואיס פרננדז מודיע כי לא ימשיך בבית"ר ירושלים עונה נוספת (2.4.2006)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully