וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: הפסד ראשון לנס ציונה

ספי שלם

16.10.2006 / 23:24

הקבוצה של שלמה הופמן הפסידה לק"ש חולון 32:31 בקרב בין שתיים מהבלתי מנוצחות ערב המחזור. ניצחונות למכבי ראשל"צ ואס"א

המחזור הרביעי בליגת הכדוריד הוקדם להערב (שני) בגללה יציאתה של נבחרת ישראל לטורניר בשוויץ. האלופה מכבי ראשל"צ שמרה כצפוי על מאזן מושלם, כאשר גם אס"א תל אביב ומכבי ק"ש חולון עדיין לא הפסידו ולהן יש גם משחק אחד יותר.

א.כ נס ציונה של המאמן הלאומי שלמה הופמן רשמה הפסד ראשון, 32:31 לקרית שרת חולון במשחק צמוד, שהותיר את המארחים במאזן מושלם.


למרות שחולון ונס ציונה הגיעו למשחק באותו מצב של 3 ניצחונות מ-3 משחקים עדיין הניצחון של המארחים היה מפתיע שכן בשנים האחרונות כמעט ולא ראינו קבוצה מארבע הגדולות מפסידה לקבוצה שלא מתוך המועדון הזה. חולון הוליכה והייתה טובה יותר לכל אורך המשחק וניצחה בסיום בעיקר בזכות יכולת מצוינת של השוער הוותיק טולי ליבגוט.


שלמה הופמן, מאמן נס ציונה, אמר לאתר "שוטר" לאחר המשחק: "חולון היא הקבוצה שרצתה יוצר לנצח וניצחה בצדק. בכל המשחק הם היו טובים יותר ולנו היו הרבה החמצות גדולות וחוסר ריכוז."


במשחק שישלים את המחזור תארח ביום שלישי הפועל ראשל"צ, גם היא עדיין ללא הפסד, את הפועל ר"ג שתקווה להפתיע. לאחר מכן, הליגה תצא לפגרה בת שבועיים וחצי.

משחקי המחזור הבא (יום שישי, 3/11):

עירוני פ"ת- ק"ש חולון
מכבי "מאוחדת" ת"א- הפועל ראשל"צ
הפועל ר"ג- בני הרצליה
מכבי קרית מוצקין- מכבי ארזים ר"ג
א.כ נס ציונה- אס"א ת"א
א.ס רמה"ש- מכבי ראשל"צ (נדחה בשל משחקה של ראשל"צ בגביע אירופה)

מכבי ראשל"צ - מכבי ת"א 27:36

גם לאחר משחקה השלישי בליגת העל מכבי ראשל"צ עדיין מושלמת. חניכיו של גלעד מאור גברו על מכבי "מאוחדת" ת"א במשחק הרשמי האחרון שלה לפני המפגש באירופה מול למגו הגרמנית.


מכבי ראשל"צ הוליכה כבר מהפתיחה, אך האורחים הצליחו לשמור על פער סביר של 2-3 שערים עד הדקה ה-20 לערך, אז ברחו הראשונים והגדילו את יתרונם עליו שמרו עד לסיום.


תום מטלון היה המצטיין במשחק עם 9 שערים ויואב נאמן הוסיף עוד 6 לדאבליסטית. שימי ג'אן עם 6 כיבושים ורוני גבאי עם 5 היו הבולטים בשורות מכבי ת"א שלה היה זה הפסד שלישי ברציפות.
כמו במשחק לפני שבוע וחצי בין אס"א ת"א והפועל ר"ג גם היום היו השופטים אפריאט ולוין קלים על ההדק והרחיקו שחקנים רבים לשתי דקות. השיא היה בסיום אז נותרו על המגרש 4 שחקני שדה של מכבי ת"א ו-3 בלבד ממכבי ראשון.

אס"א ת"א - א.ס רמה"ש 24:27

אמנם שתי הקבוצות האלו ממוקמות בשני קצוות הטבלה כשאס"א עם 4 ניצחונות ורמה"ש עם 4 הפסדים, אך זה ממש לא נראה כך היום. רמה"ש פתחה את המשחק עם 3:0, אך אז המארחים, ששיחקו ללא שיר טוראל (דלקת בכתף), התעוררו ורצו ל-3:8. בשלב זה החלו השופטים הרשקוביץ ופישר לאבד את הרסן על המשחק, ולאחר עבירה של איתי גושן שחייבה כרטיס אדום אך הסתיימה בהרחקה ל-2 דקות בלבד החל מסע הדדי של "חיסול חשבונות". רמה"ש עוד צמצמה בעזרתו של ארז פפו (10 שערים במשחק) ולהפסקה ירדה אס"א ביתרון 12:14 בלבד.


המארחים פתחו טוב יותר את המחצית השנייה ועלו ל-12:18 עם שערים מהירים של אלון רם (כבש 5 בסה"כ במשחק), אבל התעוררות של איתי גושן ביחד עם חוסר ריכוז של אס"א החזירה את רמה"ש למשחק. מישה לוין עצר פנדל קריטי של פפו וביחד עם שער חשוב של איציק חליפי (כבש גם הוא 5 במשחק) זה היה מספיק לעוד ניצחון של אס"א.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

בני הרצליה - מכבי קרית מוצקין 27:29

משחק התחתית החשוב נפתח בצורה צמודה וכמו משחק תחתית טיפוסי גם עם מעט מאוד שערים. יכולת מצוינת של שני השוערים הצעירים- גיל יעקב בהרצליה ותום פבריקנט במוצקין, הביאה לכך שבדקה ה-14 התוצאה עמדה על 0:3 להרצליה. ולדי קופמן ממוצקין היה עצבני מאוד כבר מהפתיחה ובדקה ה-17 הוא ראה את הכרטיס האדום לאחר 3 הרחקות לשתי דקות. גם יוני פיק ממוצקין ספג כרטיס אדום, בפתיחת המחצית השנייה.


המשחק המשיך להיות צמוד לכל אורכו ובדקות רבות במחצית השניה מוצקין עוד הוליכה כולל 20:18 כ-15 דקות לסיום, אך הרבה ניסיון של בני אינגל מהרצליה (שהיה המצטיין במשחק עם 13 שערים) הביא לה את הניצחון השני שלה העונה. גם ארז גורלנד הוותיק היה טוב בהרצלייה עם 7 כיבושים כשבמוצקין מי שבלטו במיוחד היו ג'ון אונשה עם 8 שערים ומור קמחי עם 7.

מכבי ארזים ר"ג - עירוני פ"ת 29:28

ארזים פתחו טוב את המשחק והוליכו במשך כל המחצית הראשונה בהפרש של 2-3 שערים בעיקר בזכות הגנה חזקה וטובה של אייזיק אקה. גם את המחצית השנייה פתחו ארזים טוב יותר וכבר הוליכו 12:16 אלא שאז חלה התעוררות אצל פ"ת בעיקר מצדם של עמית בן שושן וברק רוזלס (8 שערים כ"א במשחק) שהחזירו את קבוצתם למשחק ולשיווין 20:20. פ"ת המשיכה לדהור קדימה וכבר הוליכה לקראת הסיום 24:21 אלא שבארזים לא וויתרו על המשחק וצמצמו עד להפרש שער אחד בלבד רגעים ספורים לסיום. נדנדת שערים הביאה את ארזים למצב של זריקת 9 מטר אחרונה ביתרון שער לפ"ת אך אמיקה צ'וקמיקה החמיץ אותה.


צ'וקמיקה הוביל את כובשי ארזים עם 7 שערים ובעקבותיו היה אקה עם 6.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully