וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עטר מתכונן למפגש מול האקסית

רומן רוזנבלט

16.10.2006 / 18:02

מאמנה של מכבי הרצליה, שהשיג בשבת ניצחון ראשון העונה בליגת העל, יפגוש את מכבי נתניה במסגרת גביע הטוטו (שלישי, 17:00)

מכבי נתניה ערכה הבוקר (שני) אימון מסכם לקראת משחק גביע הטוטו מחר מול מכבי הרצליה (17:00, הקופסה). כפי שפורסם אמש בוואלה! ספורט, המאמן אלי גוטמן מתכוון לשתף במשחק לא מעט שחקנים שלא פותחים בהרכב דרך קבע.

על פי האימון היום שחקנים כמו ישראל זביטי, דודי פדלון, שי בירוק, ג'ף טוטואנה וגולן חרמון יפתחו במשחק, גם כחלק מהניסיון של גוטמן להכניס כמה שיותר שחקנים לכושר משחק על מנת שיוכל להשתמש בהם ברוטציה שלו במהלך העונה. מספר שחקנים בהרכב שיפתח מחר ישחקו מול מאמנם בשנים האחרונות, ראובן עטר. הצוות המקצועי של נתניה תירגל גם היום את משחק הלחץ של הקבוצה ויישם באימון דברים שנלמדו מהמשחק מול בית"ר. לירן שטראובר עבר היום טיפולים, שכן הוא לא צפוי לשחק מחר ואורן זיתוני המשיך באימוני השיקום שלו עם מאמן הכושר אברי מונצ'ר.
מחירי הכרטיסים למשחק מחר, 20 שקלים לילדים, נוער, חיילים וסטודנטים ו-40 שקלים למבוגרים.

הרכב משוער: גל ניר, אבישי ז'אנו, אבי סטרול, גולן חרמון, דודי פדלון, ישראל זביטי, אמיר טגה, מריוס זנו בונדאה, שי בירוק, איתי שכטר, ג'ף טוטואנה.

בהרצליה מקווים להמשיך במומנטום

מכבי הרצליה תגיע למשחק בקופסה כשהיא מעודדת מהניצחון על הכח עמידר ר"ג בליגת העל. אחרי תקופה של אי ודאות ורחישות סביב מעמדו של ראובן עטר בקבוצה, מקווים בהרצליה להמשיך את המומנטום החיובי גם מחר. אי אפשר להתעלם מהנתון היבש, שזו הפעם הראשונה שראובן עטר כמאמן יתייצב מול מכבי נתניה בה בילה בתור שחקן ומאמן 4 עונות רצופות. כמו כן, ליאוניד קרופניק ופפי קימוטו צפויים להתמודד מול קבוצת בעונה שעברה.


אליאסו איסיאקו הפצוע צפוי להעדר תקופה ארוכה ועשוי להיחתך בינואר למרות ההערכה המקצועית לה זוכה בקבוצה. כמו כן, הקשר כפיר אדרי ייעדר בשל פציעה בכף הרגל, זכר למשחק מול הכח עמידר רמת גן בשבת האחרונה. מי שצפוי להמשיך ולקבל את הקרדיט הוא החלוץ הספרדי איבון ארייטה שפתח בצורה חלומית את הופעותיו הרשמיות בליגה עם צמד שערים מול הכח. מספר שחקנים עשויים לנוח מחר לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים בשבת הקרובה.


הרכב משוער: שאול סמדג'ה; איתן עזריה, שי מימון (חיים מלכה), פטי יאבלנקה, אייל טרטצקי; דהייו דיויס, מהראן ראדי, עומר בוקסנבוים, שי ביטון (יוחאי אהרוני); פפי קימוטו, איבון ארייטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully