וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ללא אליפות, אלך הביתה"

אסף שקד

16.10.2006 / 13:26

ארדילס מדבר על הכל ומבטיח אליפות. על הצעירים: "ברוכיאן מזכיר לי אותי, הוא ישחק", על השיטה: "יש מרחקים בין השחקנים". בנאדו ותמוז צפויים לפתוח נגד כפ"ס

אוסי ארדילס התפנה היום (שני) באימון הקבוצה להסביר מה עובר עליו ועל הקבוצה בתקופה האחרונה והלא משכנעת. "היה ברור לי שיבקרו אותי", פתח המאמן בדבריו, "ככה זה כשמפסידים, במיוחד אחרי איך ששיחקנו ביום שבת. היו מרחקים בין השחקנים ולא שיחקנו עם תשוקה ואגרסיביות. אם ארגיש שאני לא מצליח להוציא מהשחקנים את המקסימום ולהוביל אותם לאליפות, לא אתבייש לקום וללכת הביתה".

לאוהדים ביקש ארדילס למסור: "אני חייב להתנצל בפניהם על איך שנראינו במשחק מול מכבי נתניה. כל האחריות עליי".

לאחר מכן המשיך ארדילס בדבריו וסיפר על המחשבה לשלב את השחקנים הצעירים: "עבר בראשי לפתוח עם עמית בן שושן בשבת, אבל החלטתי לבסוף שלא. אבירם ברוכיאן הוא שחקן מצוין שמזכיר לי את עצמי ואני בטוח שהוא יקבל את ההזדמנות שלו".

את דבריו סיים המאמן בהבטחה לזכות באליפות ובכך שאף שחקן מהסגל לא ישוחרר: "אני בטוח שבית"ר תזכה באליפות. אם ארגיש בעתיד שאני לא מצליח להוציא מהשחקנים את המקסימום ולהוביל אותם לאליפות, לא אתבייש לקום וללכת. אני לא מתכוון לשחרר אף שחקן, אני חושב שבית"ר צריכה סגל רחב. דברים יכולים לקרות ונצטרך את הסגל שלנו במהלך כל העונה".

בנאדו, תמוז ובן שושן צפוים לפתוח מול כפ"ס

דוגמא לכך יהיה אפשר לראות כבר מחר (שלישי) בשעה 16:00 במסגרת משחק גביע הטוטו שייערך במגרש בשכונת התקווה ובו תארח בית"ר ירושלים את הפועל כפ"ס. לאוהדים שיגיעו למשחק צפויה הופעה נדירה - אריק בנאדו עשוי לפתוח בהרכב.

השחקן, שעד לא מזמן נחשב לבלם הקדמי הטוב בארץ ועזב בטריקת דלת את מכבי חיפה, אחרי שזו לא הסכימה לדרישותיו, לא רואה מגרש במדי קבוצתו החדשה. עם זאת, מול כפ"ס הוא צפוי לפתוח.
ארדילס תרגל היום בבוקר את ההרכב שיפתח מחר והפתיע כשהחליט על מערך חדש על פיו ישחקו 3 בלמים, 5 קשרים שמתוכם 2 אחוריים ו-2 חלוצים.

בנאדו, שלא זכה לדקות משחק רבות העונה, יפתח בהרכב כבלם לצידם של תומר בן יוסף ושמעון גרשון. בן יוסף נפצע היום (שני) במהלך האימון בראשו ובמידה והוא לא יהיה כשיר למשחק מחר, יהיה זה דוד אמסלם שיחליף אותו.

בקישור פותח ארדילס עם 5 קשרים, מתוכם דרק בואטנג וגל אלברמן כקשרים אחוריים וזאת לראשונה העונה. עד כה תורגל אלברמן כקשר ימני, אך כעת הוא ישתף פעולה עם בואטנג בקישור האחורי. פאבריס פרננדז נעדר מהאימון היום בגלל בדיקות שעבר בהדסה, אך במשחק מחר הוא צפוי לפתוח כקשר התקפי (מירוסוביץ' עשוי להחליפו במידה שהוא לא יוכל לשחק). את עמדת הקשר הימני יאייש אחרי תקופה ארוכה עומרי אפק, שמוסט מעמדת המגן הימני, ואילו את עמדת הקשר השמאלי ימשיך לאייש מיכאל זנדברג.

בחוד תפתח בית"ר עם צמד החלוצים החמים מהנבחרת האולימפית, טוטו תמוז ועמית בן שושן, דבר שלמעשה שולח את פביאני ופינטו לספסל. בן שושן, אגב, נפצע לקראת סוף האימון ויש חשש קל שהוא לא יהיה כשיר במאת האחוזים, במקרה כזה פינטו יתפוס את מקומו בחוד.

המשחק, שהיה אמור להתקיים בטדי, אך בשל השיזרוע שעובר המגרש בבירה, ייערך בשכונת התקווה. ביום שבת מול מכבי הרצליה טדי כבר יהיה מוכן.

הרכב משוער: איציק קורנפיין, תומר בן יוסף (דוד אמסלם), שמעון גרשון, אריק בנאדו, גל אלברמן, דרק בואטנג, עומרי אפק, מיכאל זנדברג, פאבריס פרננדז (מילובאן מירוסוביץ'), עמית בן שושן (ג'ואנו פינטו) וטוטו תמוז.

מחר בשעה 17:00 בוולפסון, תתארח קבוצת הנוער אצל הפועל ת"א למשחק המרכזי של הליגה הלאומית לנוער. בית"ר מגיעה למשחק כשהיא מובילה את הליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully