וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו מתאימים לצמרת הגבוהה"

יואב ויכסלפיש

16.10.2006 / 0:54

ורמוט, שנכנס כמחליף וכבש את הראשון מול מכבי חיפה, מכוון גבוה. רוני לוי מאוכזב מהביקורת של שרף: "הוא מונע מאינטרסים"

ברני ארדוב

צילום ועריכה: אמיר לב

מאמנה של הפועל ת"א, יצחק שום, לא יכל לחשוב על סיומת יותר מתוקה לשבוע הזה. אחרי שהתאשפז בבית חולים בגלל כאבים ולא עמד על הקווים במשחק גביע הטוטו האחרון, השחקנים שלו הביאו לו ניצחון 0:2 על האלופה מכבי חיפה.

אם זה לא מספיק, כל זה קרה ארבעה ימים לפני המשחק מול פנאתינייקוס ביוון בגביע אופ"א. נראה שהפועל ת"א מוכנה מתמיד למשחק הזה, מה גם ששומי יודע שיש לו על מי לסמול בספסל. גיל ורמוט שכבש את השער הראשון ולוסיאנו דה ברונו שבישל את השני, היו שם כדי להוכיח כמה חשוב העומק בקבוצה כמו הפועל ת"א.

שום התייחס לעתיד הקרוב של הפועל ת"א ואמר: "להתחיל את הדרך של עשרה משחקים ב-5 שבועות עם ניצחון על חיפה זה מצוין".

גילי ורמוט, שכבש את הראשון של האדומים אמר: "המאמן הכניס אותי בשביל לעשות את השינוי ואני שמח שזה מה שעשיתי. מכבי חיפה היא הקבוצה הטובה בארץ אבל אני שמח שניצחנו. אנחנו מתאימים לצמרת הגבוהה".

רוני לוי: "תמיד אחרי הפסד ההרגשה היא לא טובה ולא נעימה. היו לנו הזדמנויות אותן לא ניצלנו. הפועל לעומת זאת ניצלה את ההזדמנויות שלה. לפני שנה היו לנו במצב הזה 100 אחוזי הצלחה ועכשיו אין לנו, אבל אני מאמין שבמהלך העונה נשפר את היכולות שלנו וזה יראה טוב יותר".

הבוקר (שני) אמר רוני לוי לגל"צ, בתגובה לביקורת של שלמה שרף על ניהול המשחק של מאמן מכבי חיפה: "יש אנשים שמונעים מאינטרסים אישיים. זה נמוך. לאיש הזה יש חברים, קבוצת כדורגל שהוא מעורב בניהולה. מאיש מוביל כמוהו אני מצפה לשמור על רמה נאותה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully