וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנתניה מנסים לשכוח את הניצחון על בית"ר

רומן רוזנבלט

15.10.2006 / 19:46

אלי גוטמן מפרגן לשחקנים, אבל מנסה לשמור אותם מפוקסים. פחות מאלפיים אוהדי בית"ר הגיעו למשחק, אחרי דיבורים על 12 אלף

מכבי נתניה ערכה הערב (ראשון) אימון שחרור, לאחר הניצחון המרשים בשבת על בית"ר ירושלים. שחקנים ששיחקו את כל 90 הדקות ערכו אימון קל וירדו לנוח, בעוד השאר עשו מספר משחקונים.

גוטמן עשוי להעניק מנוחה למספר שחקנים במשחק גביע הטוטו מול מכבי הרצליה ביום שלישי הקרוב, ולתת צ'אנס לשחקנים שלא מקבלים דקות משחק רבות בדרך כלל. כמו שקורה בכל שבוע בביצת הכדורגל הישראלי, גם הפעם ישנה פיקנטריה - ראובן עטר יתמודד מול מכבי נתניה, קבוצתו לשעבר.

גוטמן ניסה להשאיר את השחקנים מפוקסים על המשך העונה: "המשחק מול בית"ר כבר שייך להיסטוריה, עד אסיפת הווידאו של יום חמישי לא נדבר על ירושלים. אני גאה בכדורגל ששיחקתם אתמול, וכשראיתי את השחקנים שהיו על הספסל נלהבים, הבנתי שהקבוצה בריאה".

משחק הבית מול מ.ס אשדוד יתקיים בשבת הקרובה בשעה 17:30, והופך למעשה לקרב צמרת לכל דבר, כאשר מכבי נתניה נמצאת במקום השלישי ואשדוד ברביעי. כפי שפורסם אתמול בוואלה! ספורט אתמול, מאות כרטיסים לא נמכרו לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים, אכזבה גדולה לאחר כל המהומה שעוררו האוהדים הירושלמים, שאיימו להגיע בהמוניהם לקופסה. בסך הכל נמכרו למשחק 3,247 כרטיסים בלבד, ו-929 כרטיסים נותרו מיותמים, רובם ככולם כרטיסים שיועדו לקבוצה מהבירה. כזכור, הפקס המפורסם ששלחו אוהדי בית"ר להנהלת נתניה בשבוע שעבר דיבר על לא פחות מ-12 אלף אוהדים. בסופו של דבר הגיעו פחות מאלפיים.

כפי שהביטחו בשבוע שעבר, העניקו בנתניה לשחקני הנבחרת האולימפית שמשחקים מועדון, איתי שכטר ואמיר טגה, בונוס כספי על ההישג בו נטלו חלק. השניים יקבלו 2,500 דולר. סחתיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully