וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אחת הקבוצות החכמות ששיחקו בישראל"

15.10.2006 / 19:41

ירושלים היתה בינונית בניצחון 72:83 על רמת גן בגביע ווינר, דן שמיר נשמע אופטימי. גבעת שמואל הפתיעה את עירוני נהריה 77:87

עונת המשחקים הרשמית בליגת העל נפתחה הערב (ראשון) עם הפתעה גדולה, שבאה בדמות הניצחון של גבעת שמואל על עירוני נהריה 77:87 ברבע גמר גביע ווינר, ולאחריה עלתה הפועל ירושלים מול עירוני רמת גן וגברה עליה בתוצאה 72:83.

בירושלים לא ידעו איך לאכול את רמת גן, שניצלה את המסה של ג'אי לואיס ומשחק טוב של איציק אוחנון כדי לעלות ליתרון 20:28 בסיום הרבע הראשון, ו-30:35 במחצית אחרי רבע שני בלי הרבה כדורסל. במחצית השניה התהפכו אט אט היוצרות, ושחקני החוץ של האדומים הפגינו את העליונות שלהם בדרך למהפך ולניצחון. תמאר סליי מירושלים, שנפצע בידו באימון יום שבת, לא התלבש.

לירושלים: מריו אוסטין 18, טימי באוורס, מתן נאור ויוריצה גולמאץ' 14 כ"א, דרור חג'ג' 10, מאיר טפירו 7, אד קוטה 4, ארז מרקוביץ' וגיא פניני 1 כ"א.

לר"ג: ג'ון אלן 30, ג'אי לואיס 17, איציק אוחנון 9, איתי גרינבוים 6, שמוליק ברנר 5, פרד קמפבל 2, קרטיס מקנטס 2, אלישי כדיר 1.

מאמן ירושלים, דן שמיר: "זה לא נראה טוב, אנחנו לא מרוצים בעיקר מאיך ששיחקנו בחצי הראשון, אבל חלק מזה זה טבעי. היו אמורים להיות לנו שני משחקי אימון שבוטלו השבוע. זה משחק בית ראשון ועדיין יש קצת חלודה. אני מאמין וכולם פה יודעים שזה יראה יותר טוב. יש לנו את אחת הקבוצות החכמות ששיחקו בישראל, ואפשר להביא את זה גם למגרש".

וואלאס חסם את נהריה

נהריה, אחרי קיץ של ריענון הצוות המקצועי וסגל השחקנים, וארבעה ימים אחרי הניצחון ב-78 נקודות הפרש על מכבי אשדוד בגביע המדינה, מודחת מהמפעל החדש עם סטירת לחי.

הגבעה של עופר ברקוביץ' הובילה במשחק מהפתיחה, כשעד מהרה היא פותחת פער דו ספרתי, הודות למשחק נהדר של ווין וואלאס מתחת לסלים ובו דיוויס שהיה בלתי ניתן לעצירה. הזרים של נהריה, חואן מנדז, ג'רוד הנדרסון וג'ף גריר נעצרו על 22 נקודות בלבד, מה שסלל את דרכה של קוטלת הענקים מהגבעה לחצי גמר גביע ווינר.

מאמן נהריה, אריאל בית הלחמי, אמר בסיום: "ציפיתי לזה - לא חשבתי שלא נפסיד כל תקופת ההכנה. צריך לקחת את זה בצורה הנכונה, להפיק לקחים ולהמשיך הלאה. זה לא סוף העולם, כי לא יצאתי מגדרי בניצחונות. פתחנו בצורה איומה ולא התאוששנו לאורך המשחק, כשגם את החצי השני פתחנו גרוע. ההגנה לא היתה טובה והפעם גם ההתקפה. הזרים שלנו יצטרכו להתרגל לכדורסל בארץ".

קלעו לגבעת שמואל: בו דיוויס 26, ווין וואלאס 16 (10 ריבאונדים ו-5 חסימות), ג'יי סטרייט 12 (8 אסיסטים), אורן אהרוני 10, משה ברנר 7, אנטוניו לאטימר 5, דרור כהן ויובל נעמי 4 כ"א, דרור דוידי 3.

לנהריה: עמית בן דוד 18, עידו קוז'יקרו 15, ודראן ווקושיץ' 10, ג'רוד הנדרסון 8, חואן מנדז וג'ף גריר 7 כ"א, רביב לימונד 6, אורי קוקיה 4, ברק פלג 2.

ביום שני ישחקו גליל עליון מול אליצור אשקלון (17:30), ומכב ראשון לציון מול בני השרון (20:00). קופות אולם מלחה יפתחו בשעה 16:30, ובמנהלת הליגה יחלקו כרטיס חינם ל-300 הצופים הראשונים שיגיעו לקופות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully