וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "אי אפשר להאשים את טבז ומאסצ'ראנו"

15.10.2006 / 18:03

בניון מרגיש כי ווסטהאם מתחילה להשתפר, ומשוכנע שהפטישים יסיימו בחלק העליון של הטבלה. בין כה וכה, האשמה היא על כל הקבוצה

יוסי בניון התייחס היום (ראשון) בתקשורת הבריטית למצבה של ווסטהאם, שספגה אתמול את ההפסד השישי הרצוף שלה לפורסמות', והידרדרה עד למקום ה-18. הקשר הישראלי מתעקש שזה לא נכון להאשים את הרכש הארגנטינאי, חבייר מסצ'ראנו וקרלוס טבז, במצב הקשה אליו נקלעה הקבוצה.

"אני מדבר איתם הרבה, והם, כמו כל אחד אחר, מחכים לניצחון הראשון, שיתחיל את המומנטום החיובי", סיפר בניון. "אנחנו לא משחקים טוב כקבוצה, אי אפשר להאשים אותנו כאינדיבידואלים. נוכל להוציא את עצמנו מהמצב הרע רק אם נשחק ביחד".

"נגד פורטסמות' כבר שיחקנו יותר טוב, ואני מרגיש את השיפור", המשיך בניון, "אני מקווה שבמשחק הבא כבר ננצח. המצב שלנו כקבוצה הוא קשה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו ומקווים שהכל ישתנה בקרוב. אנחנו צריכים רק ניצוץ אחד כדי להדליק אותנו מחדש. אין מה לדאוג, אני בטוח שנסיים בחלק העליון של הטבלה".

בניון התייחס גם לנבחרת ישראל, שמשחקת באותו בית עם אנגליה במוקדמות אליפות אירופה. "צריך לתת הרבה כבוד לקרואטיה, כי היא קבוצה מצוינת, ותמיד קשה לשחק שם", אמר יוסי, "אבל אנגליה לא צריכה לדאוג, היא תעפיל לאליפות אירופה".

בניון המשיך והרגיע את האנגלים בנוגע למצב הנבחרת שלהם: "עדיין יש להם את השחקנים הטובים בעולם, וכל שחקן יכול לסבול מיום רע. אם יהיה לאנגלים יום טוב נגד ישראל - הם יכולים לכבוש נגדנו שלושה או ארבעה שערים. כשווין רוני בכושר, אי אפשר לעצור אותו. נקווה לקבל את אותה אנגליה כמו ששיחקה נגד קרואטיה, ואז אולי נוכל להוציא משהו מהמשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully