וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאציו ממשיכה להסתבך

15.10.2006 / 15:38

סגן הנשיא לשעבר ייעצר בעקבות הרצת מניות, המאמן רוסי מצפה להתנצלות. גאטוסו רוצה לחזור לריינג'רס, מנצ'יני קוטל את רקובה

משטרת איטליה חוקרת באופן מקיף חשד לסחיטה וניסיונות להשפיע על בעלי מניות במועדון הכדורגל של לאציו. שמונה חשודים נמצאים במעצר, וצו מעצר כבר נשלח לעבר החלוץ לשעבר וסגן הנשיא, ג'יורג'יו צ'ינאליה.

ערכן של מניות הקבוצה קפץ ב-34 אחוזים, בעקבות שמועות על רכישת המועדון. צ'ינאליה נחשד בכך שהפיץ שמועות על מכירת הקבוצה למיליונר הונגרי.

מאמן לאציו, בכל אופן, דליו רוסי, מאמין שקבוצתו תקבל הקלה בעונש שספגה מההתאחדות האיטלקית. "אני מאמין שזה יהיה הוגן אם הרשויות יחזירו לנו את המקום בגביע אופ"א, אבל מכיוון שזה לא יקרה כבר - אני חושב שצריך לתת לנו אקסטרה נקודות במקום לגנוב לנו אותן".

ממאזנה של לאציו, כזכור, הופחתו 11 נקודות, למרות טענות המועדון שהוא חף מכל פשע. לאציו כבר הפחיתה את מאזנה למינוס 2 בלבד.

מנצ'יני: "רקובה בזבז את הקריירה שלו"

רוברטו מנצ'יני החליט לרדת על אלברו רקובה. "הוא זרק עשר שנים מהקריירה שלו", אמר מאמן אינטר על כוכבו האורוגוואיי, "עם היכולות שלו, הוא היה אמור להיות המנהיג הבלתי מעורער של הקבוצה שלנו. צפיתי בו מתאמן בעבר, וחשבתי לעצמי שאין הרבה שחקנים בעולם שיכולים לבעוט כמוהו. למרות זאת, היו שחקנים שלא ברמה שלו, שהצליחו לתת כמה עונות טובות אחרי גיל 30. אני מקווה שזה יקרה גם לו".

גאטוסו: אחזור לריינג'רס

קשרה של מילאן ג'נארו גאטוסו הצהיר שמילאן לא תהיה הקבוצה האחרונה בקריירה שלו. לדבריו, הוא הבטיח ליו"ר ריינג'רס, דיוויד מארי, שהוא יחזור לקבוצתו לשעבר. "אני לא יודע מתי זה יקרה", אמר גאטוסו, "אבל זה יהיה בשלב שבו עדיין אוכל לתרום להם ברמות הגבוהות".

* טורינו מעוניינת לקחת מפאריס סן ז'רמן את קשרה ויקאש דוראסו, שנזרק מהקבוצה.

* נשיא פאלרמו מאוריציו זמפאריני הבטיח שעוד שנתיים הקבוצה שלו תתמודד על האליפות. נראה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully