וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוידנקו לקח את טורניר מוסקבה

15.10.2006 / 16:32

גבר על סאפין בקרב כל רוסי בקרמלין קאפ. נשים: צ'קווטאדזה זכתה אחרי ניצחון על פטרובה. בלייק זכה בשטוקהולם, ליוביצ'יץ' בוינה

אנה צ'קווטאדזה השיגה היום (ראשון) את ההישג הגדול ביותר בקריירה שלה, אחרי שגברה על נדיה פטרובה 4:6, 4:6, וזכתה בקרמלין קאפ במוסקבה. זו הייתה בסך הכל זכייתה השנייה של הרוסייה בת ה-19 בתואר WTA, אחרי שזכתה בחודש שעבר בגואנגז'ו שבסין.

צ'קווטאדזה, שנמצאת בכושר מצוין, הפתיעה גם את דמנטייבה בחצי הגמר, ולא נעצרה מול בת ארצה פטרובה, שהגיעה פייבוריטית לגמר. פטרובה סבלה מכאבים במפשעה, ולא עמדה בקצב של יריבתה הצעירה, ששברה פעם אחת בכל מערכה, והשלימה ניצחון בשעה וחצי.

בנוסף ל-300 נקודות דירוג, צ'קווטאדזה גם הוסיפה לחשבון הבנק 196 אלף דולר. "היה לי מזל שנדיה לא הגיעה כשירה ב-100 אחוז", אמרה צ'קווטאדזה בסיום, "בכל אופן, זה מאוד משמח לנצח בבית".

* האמריקאית הצעירה (17) וניה קינג זכתה היום בטורניר הראשון בקריירה שלה, אחרי שגברה בגמר טורניר תאילנד על טמארין טנאסוגארו 6:2, 4:6, 4:6, בתום משחק מתיש שנמשך למעלה משעתיים וחצי.

מוסקבה: דוידנקו גבר על סאפין

החגיגה הרוסית נמשכה אחר הצהריים במוסקבה, כשגם גמר הגברים הפגיש שני טניסאים מקומיים. מראט סאפין, שגבר בחצי הגמר על בן ארצו איגור קוניצין, פגש את ניקולאי דוידנקו, לקרב מרתק.

דוידנקו, שדורג ראשון בטורניר, שם קץ לתקוות של סאפין לזכות לראשונה בתואר אחרי שנתיים, כשגבר עליו אחרי שעתיים ו-20 דקות 4:6, 7:5, 4:6.

בלייק זכה בשטוקהולם

ג'יימס בלייק זכה היום (ראשון) בתואר החמישי שלו העונה, כשהשיג ניצחון קליל 4:6, 2:6 על יארקו ניימינן בגמר טורניר שטוקהולם. בלייק האמריקאי נזקק ל-55 דקות בלבד כדי להשלים את הניצחון, שמחזיר לו את התואר בשטוקהולם שבו זכה בשנה שעברה. התואר החמישי של בלייק השווה את המאזן שלו לרפאל נדאל, אך שניהם מפגרים אחרי רוג'ר פדרר, שלרשותו תשע זכיות ב-2006.

בלייק, שזכייתו מקרבת אותו לטורניר המאסטרס בשנחאי, השלים ניצחון רביעי רצוף על הפיני, הודות להגשה עוצמתית ומשחק מדויק מהקו האחורי.

וינה: ניצחון מרשים לליוביצ'יץ'

המדורג ראשון איוון ליוביצ'יץ' זכה היום אחר הצהריים בטורניר וינה, לאחר שגבר בגמר על המדורג חמישי, פרננדו גונזאלס, 3:6, 4:6, 5:7. הקרואטי, שזכה בתואר השלישי שלו העונה, הוא השחקן הראשון מאז פדרר (2002 ו-2003) שמגן על התואר שלו באוסטריה. ליוביצ'יץ', שלא שמט את מכות ההגשה לאורך כל הטורניר, זכה גם ב-108 אלף דולר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully