וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לוני מחכה שאלי כהן יתפטר"

15.10.2006 / 12:28

נשיא מכבי ת"א מיואש: "אם הרעה לא תחלוף, ייעשו שינויים". עמוס לוזון קיבל טלפונים מאוהדי מכבי, שחיזקו אותו על דבריו נגד לוני

ההפסד 2:1 למכבי פ"ת ערער עוד יותר את מצבה של מכבי ת"א. במועדון קיבלו בצורה קשה את ההפסד השלישי העונה, שדרדר את הקבוצה למקום העשירי בטבלה. נראה כי כל תוצאה שאינה ניצחון במחזור הבא (בני יהודה בבלומפילד) עשויה להביא להפסקת עבודתו של המאמן אלי כהן במועדון. את חומרת המצב ניתן להבין מדבריו של הבעלים לוני הרציקוביץ', שאמר הבוקר (ראשון) לגלי צה"ל כי "אם הרעה לא תחלוף, ייעשו שינויים בכל המקומות. אם המצב לא ישתפר ייתכן שמאמן הקבוצה יוחלף". הרציקוביץ', ראוי לציין, נמנע בדרך כלל מלהעביר ביקורת פומבית על בעלי תפקידים במועדון.

"לוני כבר מחכה שכהן ישים את המפתחות, כדי לא לשלם פיצויים", הסביר גורם המקורב למועדון. "לוני הבין שכהן איבד שליטה על הקבוצה. מכבי מצויה בקשיים כלכליים גדולים. כהן הבטיח שיצליח במכבי ולא עמד במילה שלו. הוא צריך ללכת ולא להכניס את מכבי להוצאות מיותרות". חוזהו של כהן בקבוצה מוערך בכ-65 אלף דולר.

עמוס לוזון, שלאחר המשחק בין הקבוצות שמח לאידו של הרציקוביץ' ואמר כי "לוני לקח אימפריה ועשה ממנה זבל. לטובתו, ולטובת אוהדי מכבי ת"א, עדיף שילך הביתה", קיבל במהלך הלילה והבוקר עשרות טלפונים מאוהדי מכבי ת"א שחיזקו את דבריו. חלק מהאוהדים טענו כי הם מסתייגים מבוטות הדברים והדרך בה נאמרו, אך עיקרם נכון וצודק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully