וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אשקול הצעה מבית"ר"

לואיס פרננדז, שטרם חתם בסנטאנדר, ממשיך לבחון את ההתפתחויות בבית"ר ירושלים: "כאב לי לראות אותה מפסידה, הייתי חוזר"

בזמן שאוסי ארדילס ושחקניו ירדו מושפלים מכר הדשא בנתניה, אי שם בצרפת צפה לואיס פרננדז במשחקה של בית"ר וכאב את הפסדה של קבוצתו לשעבר. המאמן הצרפתי, שעזב בסוף העונה שעברה, שומר עד היום על קשר עם חברים מישראל, וכמו שהבטיח - לא מפסיד אף משחק של בית"ר.

הפרסומים אמש (שבת) על חתימתו של המאמן בראסינג סנטאנדר היו מוקדמים. המאמן אומנם קיבל הצעה מקבוצת התחתית הספרדית, אך טרם החזיר לה תשובה חיובית. פרננדז עודכן על ידי חבריו על הפרסומים בישראל, ומיד אחרי ההפסד של בית"ר ירושלים דאג לעדכן: "עדיין לא חתמתי, אני שוקל את ההצעה". לאחר מכן הפציץ פרננדז: "כאב לי מאוד לראות את בית"ר מפסידה היום, אם הייתי מקבל עכשיו הצעה מבית"ר ירושלים, הייתי שוקל לוותר על ההצעה מספרד ולחזור לישראל". את ההחלטה אם לחתום בספרד יקבל המאמן בארבעת הימים הקרובים.

בקרב אוהדי בית"ר נשמעים עכשיו יותר מתמיד קולות געגוע למאמן הצרפתי. הנהלת בית"ר כמובן ממשיכה לתת גב לאוסי ארדילס ולא מוכנה לשמוע על חילופי מאמנים, אך בסביבתו של גאידמק מאוד לא מרוצים מהתוצאות האחרונות, וקולות על החלפת המאמן נשמעים כעת בצורה ברורה ביותר. בינתיים פרננדס ממשיך להמתין לטלפון מישראל, ואם הוא יגיע - ייתכן כי נראה שוב את הצרפתי חם המזג על הקווים בטדי.

אנסומבו: "היה לי חשוב לנצח את בית"ר"

יממה לאחר ההפסד למכבי נתניה, בבית"ר שוררת אווירת נכאים. השמחה והחיוך שאפיינו את השחקנים מאז פתיחת הליגה, הפכו לחמיצות ולכבדות. מזואה אנסומבו, אחד ששיחק בבית"ר בעונה שעברה ואתמול חגג את הניצחון עם מכבי נתניה, סיפר היום (ראשון) על התחושות אחרי הניצחון. "היה לי חשוב מאוד לנצח את בית"ר", הודה הקונגולזי, "זאת קבוצה שאני מאוד אוהב, אבל כאב לי הדרך שבה הם נפרדו ממני. אני חושב שאתמול הראינו שהנשמה והלב מנצחת את הכסף, וזאת הסיבה שבית"ר התקשתה מולנו והפסידה. הפתיע אותי מאוד לראות שחקנים כמו עמית, אבירם, אלירן, דוד ויואב מחוץ למשחק, אבל אני לא נכנס לשיקולים של קבוצות אחרות".

את מה שרואה אנסומבו, רואים היטב גם בבית"ר. שחקן הרכב שדווקא כן מקבל דקות משחק, הסכים היום להתייחס למה שקורה בבית"ר: "נכנסנו למצב לא נעים. ידענו שאחרי ההפסד הראשון יתחיל כדור שלג והביקורות ינעצו בקבוצה, והנה, זה בדיוק קורה עכשיו. כבר אחרי המשחק מול הכח ר"ג היה אפשר לראות שמשהו חורק אצלנו בקבוצה. מול נתניה חבית הנפץ התפוצצה, ובמחצית השנייה התקשינו לשחק".

ביקורות קשות נזרקו לכיוונו של ארדילס ביממה האחרונה כשעיקר הטענות מופנות כלפי חוסר ההשתלבות של הצעירים בהרכב הקבוצה. "גם אני חושב, כמו כל האנשים שמסביבי, ששחקנים כמו עמית בן-שושן, אלירן דנין ואבירם ברוכיאן צריכים לקבל הרבה יותר דקות משחק", אמר השחקן, "כמובן שזהו תפקידו של המאמן, אבל אני בטוח שאם שחקנים רעבים כאלה היו משחקים אתמול, התוצאה הייתה שונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully