וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר להירגע, גיא לוי נשאר בנצרת עילית

משה בוקר ויצחק סולומון

15.10.2006 / 8:40

נכון שהייתם לחוצים? אז מאמן הנבחרת הצעירה דחה את האפשרות שיעזוב. אבשלום נוריאל: "המשימה שלו היא להחזיר אותנו לליגת העל"

גיא לוי, מאמן הנבחרת הצעירה והפועל נצרת עילית, הופתע מאוד מהפרסומים לפיהם רמז לראשי נצרת עילית, כי ייתכן ויאלץ לעזוב את תפקידו כמאמן הקבוצה. לוי אף דחה את האפשרות על הסף.

למנכ"ל נצרת עילית, יניב כהן, יש גרסה קצת שונה. "דיברתי בימים האחרונים מספר פעמים עם גיא", סיפר אתמול כהן, "והוא אמר לי שבהתאחדות מעדיפים שיעבוד רק בנבחרת, אם כי הוא עצמו לא ביקש להשתחרר". לוי מאשר ששוחח עם כהן, אבל טוען שרק הודיע למנכ"ל שלא יגיע לאימוני הקבוצה בסוף השבוע, לאחר שהוזמן במפתיע על ידי משפחתו לסוף שבוע בצימר בצפון.

היום יתייצב לוי באימון הקבוצה, לאחר שלא ביקר בנצרת עילית במשך שבועיים, מאז תחילת ההכנות של הנבחרת הצעירה למשחקי ההצלבה מול צרפת. בערב יישב לשיחה בארבע עיניים עם יו"ר המועדון, אבשלום נוריאל.

"לא גיא לוי ולא אף גורם בהתאחדות דיבר איתנו על עזיבה", אמר אמש נוריאל, "גיא לוי יהיה מאמן הפועל נצרת עילית עד סוף העונה. המשימה שלו, להחזיר אותנו לליגת העל לא פחות חשובה מהנבחרת הצעירה ואליפות אירופה. מי שאומר שגיא לוי יעזוב, פשוט ממציא דברים. הוא בכלל לא מעוניין לעזוב".

גם בהתאחדות מכחישים את כל העניין. "אין שום בעיה שגיא ימשיך לעבוד בנצרת עילית", אמר אמש אבי לוזון מ"מ יו"ר ההתאחדות, "כל עוד הוא ממלא את כל המחויבויות שלו לנבחרת הצעירה. מה שקורה בינו לבין אבשלום נוריאל, לא עניינינו".

להתאחדות יש גם אינטרס כספי בהמשך ההתקשרות. קודם כל נוריאל משלם להתאחדות סכום של 150 אלף שקל בעונה, על הזכות לחכור את לוי. ודבר נוסף: על אף שבהתאחדות מעוניינים לשדרג את שכרו של מאמן הצעירה, הם לא יוכלו לתת לו סכום כפול. לוי מרוויח כ-60 אלף דולר מההתאחדות ועוד 50 אלף מנצרת עילית, ובסך הכל 110 אלף דולר. אם יוחלט לשדרג את שכרו כמאמן הצעירה, יהיה מדובר בתוספת של עוד כ-15 אלף דולר.

הבוקר ייפגש לוי עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל, איצ'ה מנחם, והשניים ידונו בהכנות הנבחרת לאליפות אירופה, שתתקיים ביוני 2007 בהולנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully