וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה זה כאן

יניב קובוביץ' ומשה הרוש

15.10.2006 / 8:06

רגע לפני שהפועל ת"א ומכבי חיפה יוצאות לדרך בשלב הבתים, הן יתעמתו (20:50, ערוץ 10) בבלומפילד. קטן כשיר, אבוקסיס בספק

הפועל תל אביב ומכבי חיפה יעלו הערב לכר הדשא בבלומפילד (20.50, שידור ישיר בערוץ 10) בידיעה שתמונת הסיכויים במרוץ האליפות נפתחה לחלוטין, לאחר ההפסד אתמול (שבת) של בית"ר ירושלים 1:3 בנתניה.

במכבי חיפה צפוי לפתוח הערב [[עבאס סואן]], אם יעבור מבחן הכשירות. סואן נפצע שלשום באימון, דווקא אחרי שהמאמן [[רוני לוי]] סימן אותו לראשונה ב-11 הפותחים, אבל אתמול כבר ערך אימון מלא. למרות זאת במכבי חיפה לא יקחו סיכון ויערכו לו בכל זאת מבחן כשירות.

הקשר שנראה לפני כחודש בדרך החוצה, גבר על כל המכשולים וניתן לקבוע כי תהליך התאקלמותו הושלם. אחרי שבועות לא קלים שבהם התיידד עם הספסל, לא משהו שהכיר מקבוצתו הקודמת בני סכנין בה היה כוכב, הצליח סואן לזכות בחולצת ההרכב הירוקה. בדרך גבר על שני מתחרים: רביד גזל וחאווייר אנדרסון.

"בשבועות הראשונים בחיפה, הבטחון של עבאס ירד", מספר שחקן בקבוצה, "היה לו קשה להביא את היכולות שלו לידי ביטוי. ברגע שהוא הבין את רוני לוי והפנים את הדרישות שלו מהשחקנים הכל השתנה". סואן גם ניצל את האכזבה בקבוצה מיכולתו של אנדרסון, הרכש הברזילאי, וכעת הוא מקווה שהכרטיס ל-11 של מכבי חיפה, יסלול עבורו גם את הזימון המחודש לנבחרת ישראל.

יניב קטן יהיה כשיר למשחק, אחרי שבמהלך סוף השבוע כבר ערך אימונים מלאים עם הקבוצה. אלן מסודי, לעומתו, מתנדנד. אתמול, בסיום האימון, זימן לוי את מסודי לשיחה אישית, אחרי שבקבוצה הבחינו כי הוא מגלה לאחרונה עייפות ולא מביא את יכולותיו הטובות לידי ביטוי. בשיחה ניסה לוי לברר את הסיבות לעייפות ואף שקל להעלות במקומו הערב את מאור מליקסון. זאת כדי שמסודי יוכל לנוח לקראת המשחק ביום חמישי מול אוקזר, במסגרת שלב הבתים בגביע אופ"א. מסודי מצידו ניסה להרגיע את לוי ולשכנעו לתת לו לשחק הערב.

מכבי חיפה: ניר דוידוביץ', אלון חרזי (אייל משומר), דקל קינן, רפאל אולארה, אדורם קייסי, עבאס סוואן, חאווייר דירסאו, גוסטבו בוקולי, מאור מליקסון (אלן מסודי), יניב קטן (שלומי ארבייטמן), רוברטו קולאוטי

"נבוא לנצח"

בהפועל תל אביב מאמינים שלא יכלו לקבל את מכבי חיפה אצלם בבית במועד טוב יותר, משום שלדעתם חיפה עדיין רחוקה משיאה.

"זאת בדיוק ההזדמנות שלנו להוכיח שצימצמנו את הפערים ממכבי חיפה", אמר אתמול הקשר ברוך דגו, "וגם להוכיח שהפועל של העונה הנוכחית, טובה מהפועל של העונה שעברה. מצד שני הפסד הערב מול חיפה אצלנו בבית, יכול לפגוע בביטחון לפני הנסיעה לאתונה, למשחק מול פנאתינייקוס בשלב הבתים בגביע אופ"א".

ההכנות לקראת המשחק מול חיפה החלו לא טוב. באמצע השבוע שעבר אושפז המאמן, [[יצחק שום]], בבית חולים והקבוצה אושפזה על ידי הפועל כפר סבא במשחק גביע הטוטו שהסתיים בהפסד 3:1, שהיה יכול להסתיים בתוצאה כפולה. השוער שביט אלימלך האשים את חבריו השחקנים בזילזול, אבל הבלם טל חן מאמין שהמשחק בכפר סבא היה מעידה חד פעמית.

"היו שחקנים שקיבלו במשחק הזה את הצ'אנס שלהם ולא בדיוק ידעו לקחת אותו", אומר חן, "אבל הערב מול מכבי חיפה אנחנו באים במטרה אחת, לנצח. אני חושב שחיפה היא עדיין הקבוצה הכי טובה בארץ, אבל אנחנו נבוא לנצח". בניגוד לדגו, טל חן לא חושב שצריך לקשור בין הליגה למשחקים באירופה. שניהם מסכימים שהליגה יותר חשובה להפועל.

בהפועל לא יודעים אם הקשר יוסי אבוקסיס, שהתאמן אתמול, יהיה כשיר ל-90 דקות.

הפועל ת"א: שביט אלימלך, תומר חליבה, חאווייר פאאס, טל חן, יגאל אנטבי, וואליד באדיר, יוסי אבוקסיס, סלים טועמה (גיל ורמוט), ברוך דגו, אליניב ברדה, איבאן יוליץ'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully