וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בובי סימונס ייעדר חודש, גם פישר

15.10.2006 / 12:19

הפורוורד של מילווקי נפצע בעקב, הגארד של יוטה נפל על הגב במשחק מול אינדיאנה. אמארה ממשיך להתאמן. וגם: משחקי ההכנה מהלילה

שתי נקודות בלבד, שתיהן מזריקות עונשין, יחד עם 0 מ-3 מהשדה ב-14 דקות משחק. זו התפוקה של שרונאס יאסיקביצ'יוס באינדיאנה פייסרס, שנוצחה הלילה (בין שבת לראשון) על ידי יוטה ג'אז 97:84. מייסאו באסטון לא שותף. דרון וויליאמס הוביל את קלעי הג'אז עם 24 נקודות, הרוקי די בראון קלע 8 ורוקי אחר, פול מילסאפ, הוסיף 6 לג'אז.

סטיבן ג'קסון, שהחמיץ את משחק פתיחת העונה של הפייסרס בגלל קרב היריות שהיה מעורב בו מחוץ למועדון בשבוע שעבר, נכנס רק 3 דקות לסיום הרבע הראשון, וספג קריאות בוז מהקהל הביתי. הוא סיים עם 6 נקודות ב-23 דקות. הרוקי ראולי מרשאל פותח בחמישייה ומסיים עם 2 בלבד.

עוד מהמשחק: דרק פישר נפצע באגן בנפילה נעימה במשחק של יוטה מול אינדיאנה. הבדיקות טרם הבהירו מהי חומרת הפציעה ומתי יוכל לחזור. ג'רי סלואן אמר שאם הגארד יעידר לזמן רב, הג'אז ייאלצו להחתים שחקן ותיק שימלא את מקומו, שכן המחליפים בעמדות הגארדים הם הרוקיס די בראון ובריאן צ'ייס.

אטלנטה ניצחה את מיאמי 81:91. ג'ו ג'ונסון הוביל את ההוקס עם 22 נקודות, זאזא פצ'וליה קלע 18 והסופומור מרווין וויליאמס הוסיף 13. 4 נקודות לרוקי שלדן וויליאמס שעלה בחמישייה, 6 לאנדריאס גליניאדאקיס שעלה מהספסל. במיאמי קלע אנטואן ווקר 17 נקודות, יודוניס האסלם הוסיף 16 ובגזרת הטריים פתח כריס קווין ותרם 5 נקודות. 18 דקות ו-9 נקודות לשאקיל אוניל.

מילווקי גברה על דאלאס 78:91. 13 נקודות למוריס וויליאמס, 6 לרוקי ארסאן איליאסובה. חוסה באריאה הוביל את קלעי המאבריקס עם 13 נקודות, אנתוני ג'ונסון קלע 12 ומוריס אייגר הוסיף 10.

יתר משחקי הלילה

דנבר - גולדן סטייט 121:115
28 נקודות לאנטוני רוברסון המצוין, 18 לבארון דייויס ו-17 למונטה אליס בשורות המנצחים. בדנבר, 25 נקודות לכרמלו אנטוני, 18 לג'יי אר סמית' ו-15 לאנדרה מילר. לינאס קלייזה שיחק אותה מהספסל עם 18 נקודות לנאגטס.

סן אנטוניו - אורלנדו 92:87
טראוויס דיינר קלע 23 נקודות למג'יק, כשקית' בוגאנס ודארקו מיליצ'יץ' מוסיפים 14 כל אחד. קאסיב פאוול הוסיף 6 וג'יימס אגוסטין 4. מנו ג'ינובילי קלע 14 לספרס, שפתחו גם עם טוני פארקר וטים דאנקן. הסנטר פבריסיו אוברטו הסתפק בשתי נקודות. 7 למאט בונר מהספסל.

ממפיס - דטרויט 89:101
רודי גיי, הרוקי המצוין מקונטיקט, עושה הבדל לגריזליס, וקלע 21 נקודות ב-32 דקות. דנטאי ג'ונס עלה מהספסל והוסיף 17. ג'ייסון מקסיאל עלה מהספסל בדטרויט והוביל אותה עם 16 נקודות.

קליבלנד - וושינגטון 93:89
3 נקודות בלבד ב-20 דקות לגילברט ארינאס בוושינגטון. אקס הפועל ירושלים, רוג'ר מייסון, סיים עם 11 נקודות ב-17 דקות. אנדרה בלאץ', שנורה אשתקד בצוואר בעונת הרוקי שלו, תרם 8. 12 נקודות ב-22 דקות ללברון ג'יימס בקליבלנד.

פילדלפיה - ניו יורק ניקס 102:100
אחרי שניצחו את אריות צסק"א, הסיקסרס הפסידו לניקס מסל של ג'מאל קרופורד. קרופורד קלע 21 נקודות, כשהוא חובר לאדי קרי, עם 25. 24 נקודות לקייל קורבר ו-21 נקודות לאנדרה איגודאלה בפילי, כשאיבאן מקפארלין הרוקי קולע מהספסל 2.

סימונס נפצע, אמארה מחלים

* דרמאר ג'ונסון צפוי לחתום בדנבר נאגטס בשבוע הבא. ג'ונסון, שקלע בממוצע 6.6 נקודות בשתי העונות שלו בנאגטס, צפוי להיות השחקן ה-15 בסגל של דנבר.

* בובי סימונס, הפורוורד של מילווקי, ייעדר בחודש הקרוב ממשחקי הקבוצה בעקבות פציעה בקרסולו הימני. סימונס, שהשיג ממוצעים של 13.4 נקודות ו-4.4 ריבאונדים בעונה האחרונה בבאקס, הוא שחקן החמישייה השני שמילווקי מאבדת השבוע, לאחר פציעתו של הסנטר האוסטרלי אנדרו בוגוט, שייעדר עד שמונה שבועות.

* עדכון נוסף על הברך של אמארה: הפאוור פורוורד של פיניקס אמר שהרגל שלו מתקרבת ל-100 אחוזי כשירות. "כרגע אני לא מרגיש שום כאבים, שום אי נוחות", אמר סטודמאייר, "אני שמח לחזור. כל יום שעובר אני מרגיש טוב יותר". ד'אנתוני, באופן טבעי, מתמוגג. "הוא נראה טוב על המגרש", אמר מאמן פיניקס, "הוא רץ טוב, המשחק שלו שוטף יותר, ואלו חדשות מצוינות עבורנו".

* לקירק היינריך ולשיקגו בולס נותרו רק שבועיים להשלים את העסקה ביניהם, לפני שהשחקן יהפוך לחופשי בקיץ הבא. "אני מעריך שזה יסתדר", הרגיע היינריך את האוהדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully