וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עבודת טאטוא מושלמת של הקלין-אפ

15.10.2006 / 5:50

מגליו אורדונייז עזר לדטרויט לנצח 3:6 את אוקלנד, לטאטא 0:4 ולעלות לוורלד סירייס. סט. לואיס גברה על המטס 0:5 ומוליכה 1:2 בסדרה

מגליו אורדונייז. האיש שלפני שתי עונות עבר משיקגו וייט סוקס ולא הפסיק להיפצע, העלה הלילה (בין שבת לראשון) את דטרויט טייגרס לוורלד סירייס. אורדונייז הונצואלני, המשחק מעמדת הקלין אפ (חובט מספר 4 בהרכב) חבט לשני הומרים, אחד שהשווה ל-3:3 והשני שניצח את אוקלנד עם גזונגה למרכז, ודטרויט טייגרס מחכה לניו יורק מטס או לסט. לואיס קרדינלס.

במשחק השני של הלילה התעלה ג'ף סופאן מסט. לואיס, הגיש משחק פנינה של שמונה אינינגים וארבעה סטרייקאאוטים, לקינוח גם רשם הומראן והקרדינלס ניצחו את המטס 0:5, ועלו ליתרון 1:2 בסדרה.

דטרויט - אוקלנד 3:6 (0:4 לדטרויט, שעלתה לוורלד סירייס)

מנצח: וויל לדזמה; מפסיד: יוסטון סטריט

זו הייתה הדרך לנצח. אולי הדרך היחידה לנצח. בסטייל, בדרמה, קסם המאפיין את דטרויט טייגרס לכל אורך הפלייאוף הזה. מגליו אורדונייז עמד מול יוסטון סטריט, הקלוזר של אוקלנד, כששני שחקנים על הבסיסים. שתי הגשות הספיקו לאורדונייז, שקודם לכן חבט את ההומר המשווה, כדי להוציא לכדור את הנשמה. אם זה היה כדור גומי, הוא היה מתפוצץ. אבל זה כדור ממולא בנייר דחוס, שעף לתוך היציע וכמעט התפורר באוויר. דטרויט טייגרס, לראשונה מאז 1984, בוורלד סירייס.

דטרויט רצתה לעשות הכל כדי למנוע מעצמה טיסה נוספת, מיותרת מבחינתה, לאוקלנד. כעיקרון, גם לו הפסידה הלילה, הייתה יכולה לסגור עניין ביום ראשון. אבל מחר היה אמור בארי זיטו לעלות לגבעה, ובינינו: למה לקחת סיכון?

לפחות בפתיחה נראה היה שדני הארן יחזיק את האייז בתמונה עד יום ראשון. הארן הגיש ארבעה אינינגים מעולים, הכדורים שלו פיזזו על הצלחת, הוא טיגן שבעה חובטים. ואז באה נפילה, שהוציאה את הרוח (שוב) מהמפרשים של חובטי אוקלנד. כמה עצוב ששחקן הקאמבק של השנה, פרנק תומאס, לא הספיק לחבוט אחרי שמילטון בראדלי פסל באינינג התשיעי. תומאס יצא מהסדרה הזו עם מאזן מביך של 0 מ-12, אחרי שהביא את אוקלנד כמעט לבד לסדרה הזו.

אוקלנד פתחה היטב על ג'רמי בונדרמן. מארק קוטסאי הולך, ומילטון בראדלי הכניס אותו בדאבל הביתה - 0:1. אריק שאבז חבט לדאבל שהכניס את בראדלי, וזה 0:2 כבר באינינג הראשון. באינינג הרביעי חבט ג'יי פייטון להומר, הארן נראה טוב, ונראה היה שיתרון 0:3 יספיק לדטרויט.

אבל אז חזרו הטייגרס. באינינג החמישי קרטיס גרנדרסון התותח חבט לדאבל והכניס את ברנדון אינג' (שעלה לבסיס בזכות הגנה רעה) הביתה. קרייג מונרו חבט לדאבל, גרנדרסון בפנים וזה 2:3. בתחילת האינינג השישי חבט אורדונייז להומר - 3:3, ולאחר סינגל של קרלוס גיין, זה היה סוף היום של הארן.

בונדרמן הוחלף לאחר 6.2 אינינגים ומכאן התפתח קרב בולפנים. קן מאקה הרגיש שאין מה להפסיד, ובאינינג השביעי הכניס את הקלוזר שלו יוסטון סטריט, במהלך מכונן למשחק. סטריט היה מצוין שני אינינגים, הוציא שני חובטים באינינג התשיעי, אבל אז נגמר לו האוויר. קלוזר לא אמור להגיש יותר משני אינינגים בערב. כשהוא עושה זאת - הוא משלם. מונרו חבט לסינגל, פלאסידו פולאנקו הלוהט הוסיף סינגל משלו, ואז בא אורדונייז והטיס את הכדור ליציע ואת אוקלנד הביתה עד לאפריל הבא.

דטרויט טייגרס. הקבוצה שסיימה עם 43 נצחונות ב-2003. הקבוצה שרשמה 13 עונות רצופות של מאזן שלילי. הקבוצה שהפכה לבדיחה של הליגה. דטרויט טייגרס בוורלד סירייס. והיא רעבה.

סט. לואיס - ניו יורק מטס 0:5 (1:2 לקרדינלס בסדרה)

מנצח: ג'ף סופאן; מפסיד: סטיב טראקסל

ככה משמרים מומנטום. הקרדינלס חזרו הביתה, לסט. לואיס, פחות מ24 שעות אחרי הניצחון הגדול ב"שיי סטדיום". הסכנה מבחינתם הייתה ניצחון מיידי של המטס, שהיה מחזיר את הביתיות ומעלים את שרידיו של ההפסד.

אלא שלמטס יש בעיה לכל אורך הפלייאוף הזה, כשמלבד טום גלאווין אף אחד מהמגישים הפותחים של הקבוצה לא מתפקד. ניו יורק הייתה צריכה הופעה טובה מסטיב טראקסל בן ה-34, אחרי שהבולפן שלה נטחן לכל אורך הפלייאוף הזה. אז מה עשה טראקסל? חילק ריצות מכל הבא ליד, יצא כבר אחרי אינינג אחד פלוס של עבודה וגרם לכך שדארן אוליבר יעבוד עם פיגור של חמש ריצות. אוליבר עשה את זה בכבוד, הגיש שישה אינינגים חלקים, אבל כשפותחים משחק בכזה דפיציט, זה הופך להיות פורמאלי.

ומה תגידו על סקוט ספיזיו? האיש לא מפסיק לשחק אותה בקלאץ'. ספיזיו שוב רשם טריפל שהביא את המפנה במשחק. והפעם הוא לא חיכה עד לאינינג השביעי. כבר בפתיחה נתן טראקסל סינגל לדייויד אקשטיין והוליך את פרסטון ווילסון, דווקא לאחר שתפס בניסיון גניבה את אקשטיין. אחר כך חבט אלברט פוחולס לסינגל, וג'ים אדמונדס פסל. עם שני אאוטים חבט ספיזיו לטריפל לימין, שני הרצים הבקיעו, ולפני שהקהל ב"בוש סטדיום" עשה גרעפס מהבאד לייט הראשונה שלגם, זה כבר 0:2.

אבל הסיפור היה האינינג השני. סופאן עלה לחבוט - הומר. אחר כך הלך אקשטיין, ווילסון חבט לסינגל ופוחולס מילא את הבסיסים עם הולכה משלו. זה הספיק לווילי רנדולף, שמשה את טראקסל מהמשחק. הגשה פראית של דארן אוליבר גרמה לאקשטיין להגיע הביתה, אדמונדס פסל אבל קידם את ווילסון לבסיס הבית והמטס יצאו עם נזק גדול מהאינינג - 0:5.

מכאן זה היה משחק לפרוטוקול. סופאן הרגיש בנוח עם היתרון, סילק חובטים ולא נבהל מההרכב האימתני של ניו יורק. ג'וש קיני נכנס באינינג התשיעי והשלים בקלילות את העבודה.

הלילה מצפה למטס המשחק החשוב ביותר בסדרה. אוליבר פרז, מגיש עם הרבה תכונות חיוביות אבל גם ראש שיכול להיות דפוק, יעלה מול אנתוני רייס הרוקי. לשניים ERA "מכובד", רייס עם 5.06, פרז עם 6.55 לאורך העונה. צפו להרבה ריצות. או שלא. זמן פלייאוף, זמן המטס להגיב. או שלא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully