וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חטאפה החטיפה לריאל

14.10.2006 / 22:35

הקבוצה, מהפרבר הסמוך למדריד, ניצחה 0:1 והנחילה לה הפסד ראשון בליגה. רונאלדו נכנס כמחליף והורחק. אתלטיקו מדריד-רקראטיבו 1:2

המחזור השישי בליגה הספרדית נפתח היום (שבת) עם משחקה של ריאל מדריד, שיצאה להתארח, בסוג של דרבי מקומי, בחטאפה, פרבר סמוך למדריד וחטפה בראש עם הפסד 1:0.

ייתכן כי המדרידסטה חשבו כבר על הסופר קלאסיקו הגדול של ספרד, שייערך בשבוע הבא בברנבאו ולא התרכזו במשחק היום. בינתיים, מה שבטוח, שאנחנו מחמיצים את כל האקשן מהליגה הטובה בעולם.

המארחים פתחו טוב עם הזדמנות ראשונה כבר בדקה ה-13 כשפאצ'ון נגח קרוב לשער של ריאל. בדקה ה-34 עוד הזדמנות מסוכנת למקומיים אחרי שמאנו נותר חופשי ברחבה, אבל לא הצליח לנגוח לרשת של קסיאס. במחצית השנייה ערך פאביו קאפלו חילוף כפול אחרי תפקודה הלקוי של הקבוצה. ראול ורונאלדו החליפו את דיארה וקסאנו. גם שניהם להביא את השינוי המיוחל.

חטאפה המשיכה לתקוף כשבדקה ה-60 הגיע הרגע הגדול של הקבוצה הקטנה. אלכסיס רואנו נגח כדור מקרו, שאיקר לא הצליח להציל.

ריאל עוד ניסתה להשוות כשרוברטו קרלוס ירה כדור חופשי מ-30 מטרים, אבל הכדור לא הלך למסגרת. בדקה ה-90 המשיכה הדעיכה המתמשכת של רונאלדו שנכנס כמחליף וקיבל אדום. שתי דקות בתוך תוספת הזמן, קיבלו הלבנים את ההזדמנות הטובה ביותר במשחק, כשרוביניו העביר כדור לגוטי אבל האחרון לא הצליח להגיע לכדור ולדחוק.

רפאל נדאל אוהד הלבנים, צפה במשחק, אך בוודאי לא ספג השראה רבה מאליליו על הדשא. אולי היוצרות צריכות להתהפך כך שראול ושות' יספגו מהווינריות של הטניסאי.

לאחר המשחק התקשה רונאלדו להסביר את ההרחקה: "אני לא מבין למה קיבלתי צהוב שני. ראיתי שרוד צועק בגלל שהשופט שרק לפאול ללא סיבה. ניגשתי לשופט ושאלתי אותו למה הוא הוציא צהוב לרוד. הוא הסתובב ואמרתי לו שהוא 'פנומן', אז הוא הוציא לי צהוב שני". השופט, ברנרדינו גונזלס, אמר כי בדו"ח השיפוט יכתוב כי "רונאלדו מחה בתוקף על אחת מההחלטות שלי".

אתלטיקו מדריד - רקראטיבו הואלבה 1:2

במשחק שנערך מאוחר יותר, אירחה אתלטיקו מדריד את רקראטיבו הואלבה. האורחים, שעלו השנה ללה ליגה הם הפתעת העונה עד כה בספרד. הקולצ'יונרס, עלו למשחק בידיעה שניצחון והם עוקפים את יריבתם השנואה לעיר לאחר שבמחזור הקודם הצליחו לסחוט ממנה תיקו בברנבאו.

בדקה ה-64 חאבי גררו הדהים את הויסנטה קלדרון כשהעלה את רקרה ליתרון. אבל אתלטיקו, שחטפה מכה השבוע לאחר פציעתו של מקסי רוריגז שייעדר כחצי שנה מהמגרשים, עשתה מהפך גדול. פרננדו טורס הישווה בפנדל בדקה ה-72. שש דקות לאחר מכן סרחיו אגוארו השלים את המהפך ושלח את חבריו לחגוג. אחרי הניצחון אתלטיקו מדביקה את ברצלונה וולנסיה שייערכו מחר את משחקיהן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully