וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליון ועוד 19

14.10.2006 / 21:03

ניצחה בדרבי 1:2 את סנט אטיין וממשיכה להיות בודדה בצמרת. אוקזר הפסידה לראן 3:1 5 ימים לפני חיפה. פ.ס.ז' - סדאן 2:4

המחזור התשיעי של הליגה הצרפתית, נפתח היום (שבת) עם משחק מוקדם בו ניצחה ליון, האלופה והמוליכה, את סט. אטיין 1:2 בדרבי איזורי. פאריס סן ז'רמן, יריבת הפועל ת"א בגביע אופ"א, ניצחה 2:4 את סדאן. יריבת מכבי חיפה, אוקזר, כשלה מול ראן כשנוצחה 3:1.


ליון - סט. אטיין 1:2

הליונזים, שאירחו את יריבתם השנואה בסטאד דה ז'רלן, הגיעו למשחק עם מאזן מצוין בליגה שכולל עם 7 ניצחונות ותיקו אחד. היום הם היו קרובים כפסע מלעצור את הריצה המדהימה של שישה ניצחונות רצופים, אבל כמו שהתברר בשנים האחרונות הם יודעים להתעלות ברגעי הסיום.

עד הדקה ה-65 לא נרשמו אירועים מיוחדים כשאז טיאגו העלה את המארחים ליתרון. שלוש דקות חלפו ויוהאן הטוקר הישווה. בדקה ה-83 נשרקה בעיטת 11 מטרים לליון. ז'וניניו, כהרגלו, פסע אל עבר הכדור, אך החמיץ. בדקה ה-89 הוא תיקן כמו גדול כשהבקיע והשיב את היתרון לאלופה. ליון שוב פותחת פער של 6 נקודות בראש הטבלה ממארסיי, שתתארח מחר בלאנס.


פאריס סן ז'רמן - סדאן 2:4

יריבת הפועל ת"א בגביע אופ"א, אירחה הערב את סדאן, הממוקמת מקום אחד מתחתיה. הפאריזאים עם פתיחת עונה צולעת ושמונה נקודות משמונה משחקים, הצליחו לנצח ומתחילים להתחבר. כעת יצטרכו יצחק שום וחניכיו להתכונן אליהם ביתר דריכות.

המקומיים עלו ליתרון מהיר אחרי שער של פייר אלן פראו בדקה הרביעית, שגם הורחק בדקה ה-42. יוהאן לאחור הישווה בדקה ה-19. למחצית השנייה יצאה כבר פ.ס.ז' אחרת. מריו ייפס איפס את הרגל, שלוש דקות אחרי הפתיחה ופדרו פאולטה השלים בצמד אישי (56 ו-72 בפנדל). מנסור בוטאבוט הספיק לצמק בדקת הסיום.


ראן - אוקזר 1:3

יריבת מכבי חיפה, אוקזר, ששמה עלה לכותרות בשבוע החולף בעקבות הפירסומים על כך ששחקן משורותיה נחשד באונס, נוצחה אצל הלפני אחרונה, ראן. ג'ון אוטאקה בצמד (37 ו-79) וסילבן מרבו בדקה ה-45, הנחילו את התבוסה לאוקזרים, שהצליחו להמתיק קמעה את הגלולה המרה בדקה ה-90 משער של ליונל מאתיס.


בורדו - מונאקו 0:1

סגנית האלופה, ללא אף תיקו העונה, אירחה את מונאקו שפתחה את העונה גרוע, אך נחלצה מהתחתית לאחרונה. היום חזרו האורחים למעגל ההפסדים אחרי שאדיקסון פראה עשה את ההבדל בדקה ה-70. מונאקו לא מצליחה להיחלץ מהמשבר ויורדת שוב אל מתחת הקו האדום.

טולוז - ואלנסיין 0:3

המארחים, רצו לשמור על מיקומם בצמרת הגבוהה ועשו זאת עם ניצחון נאה על ואלנסיין, שממשיכה מצידה בזיג זג הניצחונות וההפסדיםש לה, כשרק במחזור הקודם הפתיעה כשגברה על בורדו. תוך 29 דקות עלו המקומיים ליתרון שנשמר עד לשריקה האחרונה והציב אותם במקום הרביעי. לורן באטלס (9) פודה מאנסארה (12) אלבין אבונדו (29) כבשו.


במשחקים נוספים:

טרואה - ליל 1:1
לטרואה: בנג'ימן ניבה: 40. לליל: קאדר קייטה: 46.

נאנט - סושו 2:0
לסושו: ראביו אפולאבי 27, סנטוס 48 פנדל.

ניס - לוריין 0:3
לניס: דויד בליון 12 ו-50. באקארי קונה 76.

במשחק נוסף שייערך מחר תארח לה מאן את נאנסי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully