וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תמו ימי החסד של ארדילס

14.10.2006 / 20:34

אחרי שבית"ר ירושלים הפסידה למכבי נתניה 3:1, מאמנה אוסי ארדילס יודע שהוא כבר לא יקבל יותר מדי קרדיט

איך אוסי ארדילס לא הבין את זה? דווקא עמית בן שושן, זה שכבש במוסקבה והצטיין גם בנבחרת האולימפית נשאר על הספסל? הלהיט החם של הכדורגל הישראלי נשאר על הספסל של מאמנה הארגנטינאי של בית"ר ירושלים והתוצאה, הפסד 3:1 למכבי נתניה בקופסה.

אחרי כל הדיבורים על מלחמת עולם בנתניה, אפשר לקבוע בוודאות שהשארת המשחק בשרון הייתה החלטה נכונה ביותר. הנתנייתים התארגנו מצויין למשחק תרתי משמע, גם ביציעים וגם על הדשא ועכשיו, אחרי הניצחון הגדול הזה, אפשר להכתיר סוף סוף את קבוצת היהלומים של יאמר כקבוצת צמרת.

הכל התחיל משער יתרון מוקדם של איתי שכטר בדקה השלישית. הילד ששייך לסגל האולימפית ולא שיחק מול צרפת רצה להזכיר בסך הכל שיש עוד כמה להיטים חמים בכדורגל הישראלי שלא קיבלו קרדיט מגיא לוי. גל אלברמן, כוכב שכבר הספיק להתבשל טוב, הישווה בדקה ה-43. המחצית השניה הייתה של הקבוצה של גוטמן נטו. אובודו אוקוצ'ה כבש את שער היתרון השני בדקה ה-52 ודדי בן דיין סגר עניין בדקה ה-65 מהבישול השני של הרומני זנו בונדאה, שמתגלה כג'וקר של אלי גוטמן.

בית"ר ירושלים איבדה את מקומה הראשון למכבי פ"ת ואילו נתניה עלתה למקום השלישי עם נקודה אחת בלבד פחות מהלוזונים והבית"רים.

מהלך המשחק

דקה 3 - גול! כדור חופשי לנתניה מצד שמאל אלכסונית. בונדאה הרים לרחבה ואיתי שכטר נגח מקרוב למשקוף ופנימה. 0:1 למכבי נתניה.

דקה 5 - הזדמנות ראשונה לבית"ר כאשר ז'ואנו פינטו מצא עצמו חופשי מול שטראובר, שעצר מקרוב את הבעיטה של הברזילאי.

דקה 13 - דדי בן דיין שלח כדור עומק לאוקוצ'ה שהכניע את קורנפיין. הקוון קבע נבדל, שהיה שנוי במחלוקת לפי מצלמות הטלוויזיה.

דקה 23 - כריסטיאן פביאני השתלט על כדור שהגנת נתניה ניסתה להרחיק ובעט ממרכז הרחבה מעל לשער.

דקה 27 - אופיר חיים פרץ מצד שמאל ושלח כדור רוחב לדדי בן דיין, שבעט מעל לשער.

דקה 32 - מתפרצת למכבי נתניה, זנו בונדאה לא הצליח להגיע לכדור מהכיון הנכון כדי לנצל הזדמנות מצויינת ולכבוש את השני.

דקה 43 - גול! פבריס פרננדז הגביה כדור מצד שמאל, ז'ואנו פינטו הוריד אותו לכיוונו של גל אלברמן, שכבש ממרכז הרחבה. בית"ר ירושלים משווה ל-1:1.

דקה 52 - גול! מזואה אנסומבו פרץ מצד ימין, ברח לרוני גפני והרים כדור רוחב לכיוונו של אובודו אוקוצ'ה, שכבש מקרוב את השני של נתניה. נתניה עולה ליתרון 1:2.

דקה 64 - בעיטה חופשית למכבי נתניה. קורנפיין שמעט את הכדור של אופיר חיים, אבל ההגנה שלו הצילה אותו במקרה הזה.

דקה 65 - גול! בונדאה הרים כדור חופשי מימין ליד איזור הקרן, דדי בן דיין התרומן במרכז הרחבה ונגח דרך הקרקע פנימה. 1:3 למכבי נתניה.

דקה 69 - כריסטיאן פביאני נגח לשער ממרכז הרחבה, אוקוצ'ה הציל את נתניה מקו השער.

דקה 90 - כריסטיאן פביאני מורחק במשחק הבכורה שלו בליגת העל בעקבות כרטיס צהוב שני.


הרכב מכבי נתניה: לירון שטראובר, אורי אוזן, אבי סטרול (גולן חרמון, 79), לואיס מרין, דדי בן דיין, אמיר טגה, זנו בונדאה (שי בירוק, 72), מזואה אנסומבו, איתי שכטר (אבישי ז'אנו, 69), אופיר חיים, אובודו אוקוצ'ה.

הרכב בית"ר ירושלים: איציק קורנפיין, עמרי אפק, שמעון גרשון, תומר בן יוסף, רוני גפני, פבריס פרננדס, דרק בואטנג, גל אלברמן, מיכאל זנדברג (ברק יצחקי, 78), ז'ואנו פינטו (טוטו תמוז, 46), כריסטיאן פביאני.

"לא חשבתי שזה הולך לברוח לנו" (רומן רוזנבלט, מערכת וואלה!)

בסיום המשחק התגודדו עשרות מאוהדי בית"ר ליד אוטובוס השחקנים וקיללו את שחקני הקבוצה ובעיקר את אוסבלדו ארדילס המאמן.

כובש השער לבית"ר ירושלים, גל אלברמן, היה אחד היחידים בבית"ר ירושלים שהסכימו להתראיין בסיום המשחק ואמר ל"שבת של כדורגל": "יש לנו שחקנים איכותיים יותר, אבל לא הצלחנו להביא לידי ביטוי את היכולות שלנו. ביכולת הזאת לא נוכל לעמוד במטרות שהעמדנו לעצמנו בתחילת העונה. אני לא צריך להעביר ביקורת על אי שיתוף הצעירים, יש מאמן והוא מחליט".

המאמן המאושר אלי גוטמן: "הקבוצה הזאת השקיעה על המגרש והגיע לה לנצח, יש כאן יופי של בחורים. לא היה רגע במשחק שחשבתי שזה הולך לברוח לנו. היום ניצחנו את בית"ר ירושלים באותה תוצאה של מכבי חיפה וזו עובדה, אין שום הצהרת כוונות".

לגבי הסטיגמה שלו כמאמן טקטיקן ענה גוטמן: "טקטיקה זה כלי של מאמן וכמו שגיא לוי השתמש בה מצוין וניצח את צרפת העדיפה כך כשמאמנים קבוצה כמו מכבי נתניה חייבים להשתמש בטקטיקה כדי לנצח את בית"ר שהיא קבוצה טובה יותר. אז נכון הטקטיקה ניצחה. לגבי הסטיגמה של ניצחונות של 1:0, הדביקו לי אותה בדיוק כשאימנתי בירושלים. עכשיו אנחנו צריכים להתכונן לאשדוד".

לירן שטראובר: "לא היה לנו קל, אין אף משחק ליגה קל. בסופו של דבר, שיחקנו יותר טוב וניצחנו את המשחק. מבחינתנו אנחנו צריכים לשמור על יציבות ואנחנו מצליחים בזה. נצטרך לדעת לקחת את הדברים הטובים מהמשחק הזה למשחק הבא".

מגן מכבי נתניה, אורי אוזן אמר לאחר המשחק:" המגרש הזה הוא הבית שלנו ואני שמח שהצלחנו לארח בו את המשחק היום וגם ניצחנו בו. הקהל שלנו הוכיח כי הוא הצהוב החזק יותר. המטרה שלנו היא לשמור על המשכיות ולחבר רצף של ניצחונות. אני שמח שנגד שתי הקבוצות הפייבוריטיות לאליפות ניצחנו. סך הכל הייתה לנו הכנה פנטסטית למשחק וניצחנו בצדק. בית"ר לא נראתה טוב ואני חושב שאנחנו גרמנו לה בין היתר להראות ככה. היום נחגוג, מגיע לנו, אבל מחר נתחיל להתכונן למשחק גביע הטוטו שיש לנו ביום שלישי".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully