וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזהובים שוב הכי טובים בת"א

14.10.2006 / 19:42

אחרי פתיחת עונה מהוססת, בני יהודה ניצחה 1:3 את הפועל פ"ת והשאירה מאחור את הפועל ומכבי. הקבוצה של לחמן בדרך ללאומית

בני יהודה והפועל פ"ת עלו הערב למשחק בבלומפילד כשתיים מהקבוצות המאכזבות של פתיחת ליגת העל. כפועל יוצא, ראתה כל אחת מהשתיים במשחק הזה את ההזדמנות לחלץ 3 נקודות יקרות. אלא שלאייל לחמן כנראה אין את הכלים לנצח אפילו את בני יהודה, וכיום לא נראה שגם להשטרות בליגה. לחמן יכול להפוך את שחקניו הצעירים לנינג'ות, לנסות ולהתנקש בקריירות של שחקנים יריבים, לומר מדי שבוע שהוא מרוצה מהדרך וגאה בבני העשרה שלו, אבל נקודות זה לא יביא לו.

למשך 7 דקות פ"ת יכולה הייתה לחלום. בדקה העשירית אימורו לוקמן העלה אותה ליתרון בשער עצמי, אבל בדקה ה-17 חזר ראובן עובד לנצוץ וכבש שער יוצא מן הכלל. חלפו עוד 17 דקות ובני יהודה השלימה מהפך אחרי שער ראשון של ליאור אסולין בשורותיה, בבעיטה מחוץ לרחבה.

מכאן הקבוצה המקומית לא הביטה אחורה. אסי בלדוט העלה ל-1:3 בדקה ה-57 ולא היו ספקות לגבי המנצחת במשחק. יניב אלול עוד קיבל כרטיס אדום לפני הסיום, אבל קבוצתו השלימה ניצחון שני העונה, 1:3 על פ"ת האומללה.

הפועל פ"ת בדרכה הבטוחה למטה. אין כאן כל חדשה, אבל לא ברור אם בקבוצה מנסים להמנע מרוע הגזרה או לשנותה. בני יהודה עומדת בפני עונה בינונית כך נראה, ואחרי עונה מצוינת, תשוב למימדיה הטבעיים, אי שם במאבקים על מקומות 6-8.

מהלך המשחק

דקה 10: גול! אניימה הדף בעיטה מסוכנת של אחמד קסום אבל הכדור הגיע לרגליים של אימורו לוקמן, שהתבלבל וכבש לשערו הוא. 0:1 לפ"ת.

דקה 17: גול! ראובן עובד לקח את הכדור, חלף על פני שני יריבים ובעט מכ-23 מטרים אלכסונית מהשער, פנימה. 1:1.

דקה 34: גול! בלדוט הוציא כדור לאסולין שעמד על סף הרחבה וזה בעט וכבש. 1:2 לבני יהודה ושער ראשון של אסולין בקבוצה.

דקה 57: גול! אסי בלדוט, שבישל את השער הקודם, כבש בעצמו אחרי מסירה של מטה בטורינה והעלה את בני יהודה ל-1:3.

דקה 89: יניב אלול ספג צהוב שני והורחק.

בני יהודה: וינסנט אניימה, אלי אברבנאל, אסי דומב, יניב אלול, סאלם אבו סיאם (יניב בסון 72), הרוויה קובאצ'ביץ', אימורו לוקמן, ראובן עובד, אסי בלדוט, מטה בטורינה (אלי ביטון 63), ליאור אסולין.

הפועל פ"ת: רפי כהן, עמרי קנדה, לזו דובה, זאב חיימוביץ', מהרן אבו-ריא, יוסי דורה (מאור בוזגלו 57), עידן סרור, שמעון אבו חצירא, צ'ייק גדיאגה (סימו אגוסטין 57), אחמד קסום, אלנתן סלמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully