וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בוא תצחצח לי את הנעליים"

14.10.2006 / 19:18

עמוס לוזון רשם פרק נוסף בהיסטוריית האלימות המילולית שלו עם לוני הרציקוביץ'. במשחק ניצחה מכבי פ"ת את מכבי ת"א החלשה 1:2

במכבי ת"א דיברו לפני המשחק הזה על המוטיבצה הגבוהה של השחקנים הצעירים להוכיח את עצמם. אלי כהן קיווה שלירן כהן, עומר פרץ, יובל שפונגין, אורי שטרית ורועי דיין יספיקו כדי לעבור את המשוכה הלוזונית בדרך לניצחון שני בליגה השנה. היכולת של שחקניו בנבחרת האולימפית והפגרה גרמו לו להאמין ולהיות אופטימי, לאוהדים הספיקו פחות מ-90 דקות כדי להיזכר כמה שהקבוצה שלהם רחוקה ממה שהיו רוצים באמת לראות.

הכל התחיל בשער מהיר יחסית של נאור פסר, נציג הנבחרת האולימפית אצל הלוזונים, כבר בדקה ה-17. החבורה בצהוב התקשתה לעבור את החצי בחלק גדול של המחצית ופ"ת מצידה המשיכה להסתגר ככל שהזמן חלף. גיא לוזון הכניס את דני פרדה בדקה ה-60 כדי לחזק יותר את ההגנה, אלא שהמחליף שלו החזיר בבישול לדובב גבאי, שכבש את שערו הראשון העונה, השני של פ"ת במשחק והחזיר את מכבי ת"א הביתה בידיים ריקות.

עומר פרץ, ג'ובאני רוסו ואבי נמני נכנסו כמחליפים במחצית השניה, זה הספיק לשער מצמק, לא יותר. איוואן ראזיץ' בכלל לא היה בסגל. בעוד שבועיים דרבי נגד הפועל ת"א בבלומפילד, נראה שהאדומים יכולים להתעודד מאוד. מכבי פ"ת השיגה ניצחון שלישי העונה ועלתה זמנית למקום הראשון בטבלה.

איציק יצחקי, ממערכת וואלה!, מוסיף:

במהלך המשחק נרשמה תקרית בין נשיא מכבי פ"ת, עמוס לוזון, לבעלים של מכבי ת"א, לוני הרציקוביץ. השניים החליפו מילים קשות ובין היתר קרא לוזון לעברו של הרציקוביץ' "בוא תצחצח לי את הנעליים".

עמוס לוזון סירב להגיב לדברים, אבל התראיין לערוץ 5 ואמר: "מי זה לוני הרציקוביץ? הוא לקח אימפריה ועשה ממנה זבל. אם היו לי 40 מיליון דולר הייתי לוקח אליפות בפור של 20 נקודות הפרש". גורם במכבי ת"א אמר: "אין זו הפעם הראשונה שעמוס לוזון מעורב בתקריות כאלו. אנחנו מבחינתנו בכלל לא מופתעים".

כזכור, לפני מספר שבועות, אחרי המשחק בין מכבי פ"ת למכבי חיפה, סינן עמוס לוזון מספר מילים חריפות לעבר מנכ"ל מכבי חיפה, איתמר צ'יזיק, שבחר לא להגיב.

מהלך המשחק

דקה 11 - לירן כהן רשם את נסיון הבעיטה הראשון לשער במשחק, אבל הכדור שלו מצד ימין עלה מעל למשקוף.

דקה 17 - גול! נאור פסר פרץ מצד שמאל, עבר את לירן כהן ומילאן מרטינוביץ', הגיע למרכז הרחבה והכניע בקלות את קאלה. 0:1 למכבי פ"ת.

דקה 37 - הזדמנות רצינית ראשונה למכבי ת"א. משה מישאלוף הצליח לעבור שחרן בדרך לרחבה, אבל בעט חלש לידיים של אוהד כהן.

דקה 43 - יובל שפונגין הרים כדור מימין לרחבה, רועי דיין בעט מקרוב מעל לשער.

דקה 45 - אסי משיח הרים כדור מימין לרוביל סרסור, שנגח לידיים של קאלה.

דקה 51 - עאמר ניסה לסכן את קאלה בבעיטה מרחוק, אבל השוער של מכבי ת"א היה מוכן ועצר.

דקה 60 - משה מישאלוף השתלט על כדור ובעט ברשלנות מעל לשער.

דקה 66 - ג'ובאני רוסו הרים כדור מימין למרדיקוביץ', שנגח מעל לשער.

דקה 75 - גול! בלסינג קאקו שלח כדור לדני פרדה, שפרץ מימין ושלח כדור רוחב למרכז הרחבה. אבי יחיאל לא מגיע ודובב גבאי חיכה ליד השער כדי להכניע את קאלה מקרוב. 0:2 למכבי פ"ת.

דקה 90 - גול! אורי שטרית פרץ משמאל והגביה כדור לרחבה, אבני נמני נגח מחמישה מטרים פנימה. מכבי ת"א הצליחה לצמק ל-2:1.

הרכב מכבי פ"ת: אוהד כהן, איסמעיל עאמר, מוראד מגמאדוב, קובי גנון, נאור פסר, סולי צמח, דובב גבאי (אופרי עזו, 81), אסי משיח, בלסינג קאקו, רוביל סרסור, פטריק סופו (דני פרדה, 60).

הרכב מכבי ת"א: טברטקו קאלה, יובל שפונגין, מילאן מרטינוביץ', אבי יחיאל, אורי שטרית, משה מישאלוב, לירן כהן (ג'ובאני רוסו, 60), תמיר כהן (אבי נמני, 70), יוסי שבחון, רועי דיין (עומר פרץ, 46), מיליאן מרדיקוביץ'.

"מקווה שנתעורר לפני שבאמת נהיה קבוצת תחתית"

מאמן מכבי ת"א, אלי כהן, אמר בסיום ל"שבת של כדורגל": "שיחקנו שווה בשווה, הם פשוט היו יותר אגרסיביים, היו לנו שתי טעויות בהגנה וחטפנו שני שערים. יש לנו בעיה בהתקפה, אנחנו לא מסכנים יותר מדי את השער. מכבי פ"ת הייתה יותר נחושה ומגיע לה. מכבי ת"א לא משחקת מספיק טוב ואין לנו את השחקנים שייצרו את המצבים. אני משתדל לעשות את המקסימום, אולי אני אביא עוד שחקן שיעזור. אני מקווה שנתעורר לפני שבאמת נהיה קבוצת תחתית".

גיא לוזון שקבוצתו עלתה למקום הראשון: "בשלב הזה של העונה המיקום לא מעניין אלא רק בסופה. אנחנו שילבנו היום צעירים ומשמח אותי שיש נצחונות גם כשאנו משלבים את אותם צעירים. אנחנו עושים הגנה בצורה טובה, חבל שספגנו את הגול בסיום אבל באופן כללי אוהד כהן בקושי זינק. אנחנו עושים הכל אחד בשביל השני ולכן ההגנה נראית כך".

נאור פסר: "היה לי שבוע גדול שהתחיל בצורה לא הכי טובה אחרי שהורחקתי במשחק הראשון ואני מודה לחברים שהצליחו. כבשתי את השער הראשון שלי בליגת העל ואני שמח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully