וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ל-WTA נמאס מטניסאיות פצועות

14.10.2006 / 18:40

סבב הנשים מבטיח רפורמות כדי למנוע פרישות של טניסאיות בכירות מטורנירים גדולים. מקנרו ממשיך להשתגע, בלייק מתקרב למאסטרס

סבב הנשים בטניס העולמי מבטיח לערוך שינויים רבים כדי להוריד את מספר הפציעות בקרב הטניסאיות. ראשי ה-WTA הכריזו כי בעקבות מספר שיא של פציעות של טניסאיות מהטופ 10 ב-2006, שגרמו לטובי השחקניות לפרוש מטורנירים חשובים, יבוצעו מספר שינויים משמעותיים, שאחד מהם יהיה לקצר את עונת המשחקים.

ב-2006 פרשו 31 טניסאיות מטורנירים מדרגה 1, לעומת רק 13 בשנה הקודמת. "האוהדים וגם הטורנירים הגדולים ראויים לראות את השחקניות הטובות ביותר", אמר מנכ"ל הסבב, לארי סקוט, שהקים ועדה שתבחן אילו תיקונים נדרשים, שייושמו החל מהשנים הבאות. ההצעות הנוספות שהועלו: קיצור העונה (שתסתיים כבר באוקטובר), פגרה ארוכה יותר אחרי טורנירי הגראנד סלאם, להוריד מ-13 ל-11 את מספר הטורנירים שהשחקניות חייבות להשתתף בהם, ויצירת רצף של אירועים שבהם שחקניות מובילות משחקות אחת נגד השנייה.

טורניר שטוקהולם: מקנרו עושה צרות

התגעגעתם לעצבים של ג'ון מקנרו? סעו לשטוקהולם. טניסאי העבר הגדול, היום בן 47, מסרב להירגע. אתמול (שישי) מקנרו הכה עם מחבטו בכיסא השופט, לאחר שהפסיד עם בן זוגו יונאס ביורקמן במסגרת הסיבוב השני בטורניר הזוגות בשטוקהולם 7:6, 7:6 לשבדי סימון אספלין ולאוסטרלי טוד פרי.

השופט העלה למקנרו את העצבים לאחר שפסל קריאה של שופט הקו. "זה מעלה לי את כל הזיכרונות הרעים מ-30 השנים ששיחקתי", אמר מקנרו, "זאת פשוט בושה. ראיתי את זה קורה בעבר, שופטים שיודעים שלשרוק נגדי זו הדרך היחידה שלהם להיכנס לעיתון".

בטורניר היחידים ג'יימס בלייק הבטיח את מקומו בגמר, לאחר שגבר בחצי הגמר על רובין סודרלינג השבדי בן ה-22. בלייק, שהולך על תוארו החמישי העונה, ניצח 5:7, 6:7, (4:7), והוא קרוב להבטחת מקומו בטורניר המאסטרס.

בלייק יתמודד במשחק הגמר מול ירקו ניימינן הפיני, שגבר בדרבי צפון אירופי על הפתעת הטרוניר, יואכים יוהנסון המקומי (ניצח את נדאל) 6:7, 7:6, 3:6.

טורניר וינה: גונזאלס העיף את נלבנדיאן ורודיק

דויד נלבנדיאן הארגנטינאי, המדורג שני בטורניר, הודח ברבע הגמר לאחר שהופתע על ידי פרננדו גונזאלס הצ'יליאני 6:3, 3:6, 1:6. גונזאלס, המדורג חמישי, המשיך במומנטום גם בחצי הגמר כשניצח את אנדי רודיק האמריקאי 4:6, 6:3, 6:7.

גונזאלס יתמודד בגמר מול איוואן ליוביצ'יץ' הקרואטי, שלא התאמץ יותר מדי מול דומיניק הרבאטי הסלובקי בדרך לניצחון 1:6, 4:6.

טורניר מוסקבה: הרוסים שולטים

נדיה פטרובה עשתה היום (שבת) את הצעד הראשון בניסיון של הרוסים לראות ארבעה טניסאים מקומיים בשני הגמרים (גברים ונשים) של טורניר הקרמלין מוסקבה. פטרובה, המדורגת חמישית בטורניר, גברה בחצי הגמר על ניקול ויידיסבה הצ'כית 0:6, 6:4, 6:7 (3:7), למרות שסבלה מכאבים קשים בירכה השמאלית לכל אורך המשחק. פטרובה, שרוצה לזכות בתואר שישי העונה, תתמודד בדרבי רוסי בגמר מול אנה צ'אקווטדזה, שניצחה את בת ארצה אלנה דמנטייבה 5:7, 6:3, 0:6.

הגמר בטורניר הגברים יפגיש בין מראט סאפין לניקולאי דוידנקו. סאפין גבר בחצי הגמר על בן ארצו איגור קוניצין 4:6, 3:6. דוידנקו ניצח את פבריס סנטורו הצרפתי 4:6, 1:6.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully