וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לואיס פרננדז בדרך לראסינג סנטאנדר

14.10.2006 / 13:55

אם הקבוצה לא תנצח את אוסאסונה, המאמן הנוכחי מיגל פורטוגל כנראה יפוטר, ופרננדז הוא המועמד הבכיר (והזול ביותר) להחליפו

לואיס פרננדז הוא המועמד הבכיר להחליף את מיגל אנחל פורטוגל בתפקיד מאמן ראסינג סאנטנדר, כך מפרסם ה"אס" הספרדי. הצרפתי, שאימן בעונה שעברה את בית"ר ירושלים, הוא רק שם אחד שהוזכר בין המועמדים של נשיא ראסינג, פרנסיסקו פרנייה (יחד עם קמאצ'ו, דל בוסקה, פקרמן ומיכאל לאודרופ), אבל סביר להניח שהוא יתמנה לתפקיד בגלל עלותו הנמוכה (יחסית לשאר המועמדים).

פורטוגל, המאמן הנוכחי של ראסינג, טרם פוטר מהקבוצה, אבל אם הקבוצה, שפתחה רע מאוד את הליגה הספרדית, לא תצליח להשיג מחר (ראשון) תוצאה טובה מול אוסאסונה, הוא צפוי למצוא עצמו בחוץ.

ריאל רוצה מקום ראשון

שני משחקים ייערכו הערב (שבת) בליגה הספרדית, שיפתחו את המחזור השישי בלה ליגה. ריאל מדריד תנסה לעלות למקום הראשון (לפחות עד משחקי יריבותיה מחר), כשתתמודד במשחק חוץ מול חטאפה. הקבוצה של קאפלו נעצרה בשבוע שעבר מול אתלטיקו בדרבי, אבל לפני כן השיגה שלושה ניצחונות רצופים ואף הציגה יכולת לא רעה בליגת האלופות.

דייויד בקהאם, שעדיין לא חתם על הארכת חוזהו בריאל, יחכה גם הפעם לקבל הזדמנות, אבל סביר להניח שקאפלו ימשיך להאמין בחוזה רייס באגף הימני. חטאפה, לעומת זאת, פתחה את העונה עם שני ניצחונות, אבל מאז שבקה. אין כמו ניצחון על האימפריה ממדריד כדי לחזור למיטב.

במשחק נוסף שייערך הערב תארח אתלטיקו מדריד, שאיבדה השבוע את מקסי רודריגז לחצי שנה במשחק ידידות (ועדיין לא יודעת מי ישלם לה על הנזק שנגרם לה), את רקראטיבו הואלבה, שפתחה את העונה עם שלושה ניצחונות מפתיעים ורוצה להמשיך ביכולת החיובית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully