וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: שלזינגר הפסידה את הקרב על הארד

14.10.2006 / 11:00

הג'ודוקאית הישראלית נוצחה בקרב על המדליה, וסיימה חמישית באליפות העולם ברפבוליקה הדומיניקנית. ג'רבי הודחה בשמינית הגמר

הג'ודוקאית אליס שלזינגר (עד 63 ק"ג) סיימה אמש (שישי) במקום החמישי באליפות העולם עד גיל 20 שנערכת בסנטה דומינגו שברפובליקה הדומיניקנית. שלזינגר בת ה-18 וחצי נוצחה בקרב על מדליית הארד על ידי רונדה ראוסי מארה"ב. שלזינגר סיימה את התחרות עם ארבעה ניצחונות ושני הפסדים. ירדן ג'רבי (עד 57 ק"ג) הודחה בשמינית הגמר.

למרות הגרלה קשה פתחה שלזינגר היטב את התחרות עם שני ניצחונות על לרוקס הקנדית בנקודות (ואזארי לשלזינגר מול קוקה לקנדית), ועל לבזינה הרוסיה באיפון אחרי שתי דקות. שלזינגר גמלה לרוסייה על ההפסד בספטמבר בגמר אליפות אירופה עד גיל 20. ברבע הגמר הפסידה שלזינגר באיפון לקוזאווה היפנית, שהעפילה לגמר וזכתה במדליית הכסף לאחר שנוצחה על ידי קורטז הקובנית.

שלזינגר המשיכה לבית התנחומים וניצחה בדרך לקרב על מדליית הארד את מאריה פרז (פורטו ריקו) ואת ואלריין אטיין (צרפת). למרבה הצער, בקרב על מדליית הארד נוצחה שלזינגר על ידי רונדה ראוסי מארה"ב באיפון בריתוק אחרי 1:56 דק'.

ירדן ג'רבי (עד 57 ק"ג) בת ה-17 וחצי ניצחה בקרב ראשון בנקודות (שני קוקה) את מישל הרננדס מגוואטמאלה. בקרב השני נוצחה ג'רבי על ידי רגיס מאיטליה באיפון לאחר 3:46 דק'. האיטלקייה נוצחה ברבע הגמר על ידי יריבה סלובנית, הפסד שמנע מג'רבי להמשיך לבית התנחומים וסיים את דרכה באליפות.

פבל מוסין, מאמן נבחרת הבנות, אמר בסיום היום: "חבל מאוד שהפסדנו את הקרב על המדליה. התחרות הייתה חשובה ותרמה המון לכל הבנות. יש לנו נבחרת טובה, הבנות צעירות ולכולן יש לפחות עוד שנה נוספת בג'וניור".

היום (שבת) ניצח אדם אלון (עד 81 ק"ג) בסיבוב הראשון את דומינגינו הארגנטינאי בנקודות (ואזארי ויוקו לאלון). בסיבוב השני פתח הישראלי והוביל בואזארי אך נוצח בהמשך באיפון אחרי 2:01 דק' על ידי אליבק באשקייב(רוסיה) שהעפיל לחצי הגמר.

אדם אלון(עד 81 ק"ג) הודח הערב מאליפות העולם עד גיל 20 בסנטה דומינגו שברפובליקה הדומיניקנית. אלון ניצח בסיבוב הראשון את דומינגינו הארגנטינאי בנקודות (ואזארי ויוקו לאלון). בסיבוב השני פתח הישראלי והוביל בואזארי אך נוצח בהמשך באיפון אחרי 2:01 דק' על ידי אליבק באשקייב(רוסיה) שהעפיל לחצי הגמר. אלון המשיך להתחרות בבית התנחומים שם נוצח על ידי דוקייר הבלגי בנקודות (ואזארי לבלגי מול יוקו וקוקה לישראלי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully