וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דטרויט מריחה את הוורלד סירייס

14.10.2006 / 6:10

הטייגרס ניצחו את אוקלנד 0:3 ועלו ליתרון זהה בסדרה ביניהן. סט. לואיס ניצחה במשחק ענק את המטס 6:9, והשוותה ל-1:1 את הסדרה

דטרויט טייגרס ממשיכה לצעוד בבטחה לכיוון הוורלד סירייס. עוד הופעה אדירה של קני רוג'רס, שביום שישי שעבר היה דומיננטי מול היאנקיז, העניקה לנמרים ניצחון 0:3 על ריץ' הארדן ויתרון 0:3 בסדרה עם האוקלנד את'לטיקס, כשבשבת (22:00, ESPN) יוכל ג'רמי בונדרמן לסגור עניין מול דני הארן.

מי שלא נשאר ער למשחק בין המטס לסט. לואיס הפסיד את הקרב הטוב ביותר בפלייאוף הזה. כריס קרפנטר לא עלה מאופס, אבל הציפורים האדומות נחלצו מפיגור 6:4, ניצחו 6:9 והעבירו, לפחות זמנית, את הביתיות לבוש סטדיום. המשחק השלישי בסדרה ייערך ב-2:00 בלילה שבין שבת לראשון (שידור ב-FOX), כשג'ף סופאן והציפורים האדומות יארחו את סטיב טראקסל והחברים מקווינס.

דטרויט - אוקלנד 0:3 (דטרויט מובילה 0:3 בסדרה)

מנצח: קני רוג'רס; מפסיד: ריץ' הארדן; שמירה: טוד ג'ונס

בשנה החמישית ברציפות נראה שעומדת קבוצת ויילד קארד לעלות לוורלד סירייס. בארבע מהעונות האלה, עד לשנה שעברה, הקבוצה שעלתה מהויילד קארד גם לקחה את התואר. אז הדטרויט טייגרס צריכים עוד ניצחון אחד כדי לעלות לוורלד סירייס, והיריבה שתבוא מה-NL לא תהיה קלה בכל מקרה - אבל כרגע זה נראה מושלם עבור השחקנים של ג'ים לילנד. הגשה אימתנית, חבטות קלאץ' והרבה אמביציה מרכיבים את הנוסחה המושלמת אצל הטייגרס.

אוקלנד נראית כבויה. למעט מארק קוטסאי, במהלכי הגנה משובחים, לא נראה שמישהו שם חושב שאפשר לנצח את הסדרה. ריץ' הארדן גימגם בפתיחה הראשונה שלו בפלייאוף אבל השאיר לקבוצה סיכוי לנצח. זה לא עבד, בעיקר כשמהצד השני עמד קני רוג'רס.

מה עוד אפשר להגיד על המגיש בן ה-42 של דטרויט? אחרי שדיכא למוות את תותחי היאנקיז בשבוע שעבר, רוג'רס שיחק את תפקיד ג'ייסון ביום שישי ה-13 גם לחובטים של האייז. 7.1 אינינגים, שישה סטרייקאאוטים, שתי הולכות ושתי חבטות בלבד. זה היה המאזן למגיש, שלא ספג ריצה ב-15 האינינגים בהם הגיש עד כה. אחר כך נכנסו פרננדו רודני שרשם דאבל פליי מזהיר, וטוד ג'ונס, שממשיך לגלות אמינות בעמדת הקלוזר ושרף שלושה חובטים על שמונה הגשות בלבד, כדי לקצור שמירה קלה. מרשים.

בהתקפה דטרויט נראתה כשומרת כוחות. לטייגרס יש קלף חזק ביותר בדמות הליד-אוף קרטיס גרנדרסון. הוא אולי לא מתוקשר כמו חוזה רייס מהמטס, אבל כמו רייס, גם הוא נראה החבילה המושלמת - שחקן מהיר, עם עין טובה ומחץ. גרנדרסון עלה לבסיס שלוש פעמים, כשבכולן הוא הולך (פעמיים בארבע הגשות מינימליות). בובה של שחקן, שיעשה הרבה צרות גם ליריבת הטייגרס (במידה שיעלו) בגמר. גרנדרסון הולך על ידי ריץ' הארדן החלוד באינינג הראשון, וקרייג מונרו שלח אותו עם סינגל לבסיס השלישי. סינגל של פלאסידו פולאנקו העלה את דטרויט על הלוח ופסילה של מגליו אורדונייז הספיקה למונרו להגיע הביתה - 0:2.

הארדן יצא מהאינינג אבל המשיך להיות חלוד ולהוליך חובטים. ההספק שלו: 5.2 אינינגים וחמש הולכות. באינינג החמישי הוא נתן הומר לקרייג מונרו, ורק עם הצלות גדולות של מארק קוטסאי יצא מהאינינג בזול.

דטרויט פשוט נראית טוב ומתחילה להזכיר את הוייט סוקס של שנה שעברה - הגשה שצומחת להיות דומיננטית, בולפן חזק והתקפה שעושה את מה שצריך ומביאה את הריצות הדרושות הביתה. בשבת ינסה ג'רמי בונדרמן לסגור עניין, כי נסיעה נוספת לקליפורניה היא לא מה שרוצה כרגע ג'ים לילנד. הוא מעדיף לחשוב כבר על הגמר.

ניו יורק מטס - סט. לואיס 9:6 (1:1 בסדרה)

מנצח: ג'וש קיני; מפסיד: בילי וגנר; שמירה: אדם ויינרייט

איזה משחק! מי שהחליט שהספיקה לו ההצגה של קני רוג'רס ודטרויט (או לחלופין להרביץ עוד דרינק באפטר פארטי) החמיץ קרב על אוקטן גבוה. המטס הצליחו להגיע מוקדם לכריס קרפנטר עם שני לייזרים של קרלוס דלגאדו, הקרדינלס לא ויתרו, וממה שהתפתח לכדי קרב בולפנים יצא זה של סט. לואיס על העליונה.

הומר אכזרי של סו טאגוצ'י, ששלח בומבה ליציעים מידי בילי וגנר במעלה האינינג התשיעי, העלה את הציפורים האדומות ליתרון הראשון שלהם במשחק, אחר כך הוסיף סקוט ספיזיו חבטה שהכניסה את אלברט פוחולס הביתה, והקרדינלס טסו שמחים ומאושרים בחזרה לסט. לואיס.

הבולפן הכל כך אמין של המטס עד כה פישל הפעם. ג'ון מיין לא צלח ארבעה אינינגים והיה חלש מאוד, אבל כמוהו גם האס של סט. לואיס, כריס קרפנטר. קרפנטר פתח רע גם את המשחק מול סן דייגו, אבל הפאדרס לא הענישו אותו. אולי מכיוון שלא היה להם ברנש בשם קרלוס דלגדו. דלגדו ירה הומר עם שני רצים על הבסיסים, וכבר אחרי אינינג אחד המטס הוליכו 0:3 מבטיח.

הקרדינלס לא הלכו בשקט. מיין זייף וסט. לואיס צימקה ל-3:2, בטרם החזיר חוזה רייס המצוין (שלוש חבטות) את היתרון לשתי ריצות על קרפנטר החלש. אבל סט. לואיס חזרה למשחק עם הומר בן שתי ריצות של ג'ים אדמונדס באינינג השלישי - 4:4.

מיין נטש אחרי ארבעה אינינגים בלבד. קרפנטר עזב אחרי חמישה, לא לפני שנתן לקרלוס דלגדו עוד הזדמנות לרשום הומר בספרים, השלישי שלו באוקטובר הזה ובכלל בקריירת הפלייאוף, והמטס עלו ל-4:5. דאבל של פול לו דוקה הכניס באינינג השישי את רייס הביתה, ועם יתרון 4:6 נראה היה שהמטס הולכים לעשות את זה.

אבל אז קרה דבר לא מובן לבולפן של המטס. גיירמו מוטה נכנס באינינג השביעי ותלש בקלילות את דייויד אקשטיין וכריס דאנקן. אחרי קרב ארוך עם אלברט פוחולס, חבט פוחולס לסינגל ארוך ונתן את האות למהפך. ג'ים אדמונדס הולך ולצלחת עלה סקוט ספיזיו, שיודע דבר או שניים על קלאץ' בפלייאוף. טריפל ענק של ספיזיו (שון גרין הציל הומר כשמנע עם הכפפה מהכדור לגעת בקיר העליון) הכניס את שני הרצים האחרים - 6:6, ויש לנו משחק חדש.

ארון היילמן עבד היטב בבולפן של ניו יורק לאחר מכן, וג'וש קיני הצעיר נחלץ מצרה כשפסל את קרלוס בלטראן על דאבל פליי מסיים אינינג. ואז באה הנפילה של המטס. באינינג התשיעי עלה בילי וגנר להגיש. אחרי קרב עם סו טאגוצ'י (שעלה מהספסל באינינג השמיני), ירה טאגוצ'י סנוקרת למרכז - הומר מחשמל שהעלה את סט. לואיס ל-6:7. פוחולס חבט לדאבל ואדמונדס פסל אבל קידם אותו. ספיזיו שוב עלה כדי להראות מה הוא יודע וחבט לדאבל שהכניס את פוחולס - 6:8. אחריו חבט חואן אנקרנסיון לסינגל, וזה כבר 6:9 כשספיזיו נכנס הביתה. וגנר נטש את המשחק לטובת רוברטו הרננדז אחרי הופעת זוועה. טיילר ג'ונסון ואדם ויינרייט סגרו עניין, וטוני לה רוסה יכול להיות מרוצה לאחר שלקח משחק אחד מתוך שניים בשיי סטדיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully