וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בונדסליגה: שלוש בראש

14.10.2006 / 17:37

הליגה הגרמנית ממשיכה לספק מבול שערים, כשברמן הפגיזה שישייה לבוכום ובאיירן רביעייה להרטה. שלוש קבוצות חולקות את המקום הראשון

המחזור השביעי של הבונדסליגה נפתח אמש (שישי) עם ניצחון חוץ של אאכן במיינץ. היום (שבת) התקיים רוב המחזור כאשר במשחק המרכזי ניצחה הדאבליסטית, באיירן מינכן, שאירחה באליאנס ארינה את המוליכה ערב המחזור, הרטה ברלין 2:4. ורדר ברמן הנחילה מפלה לבוכום בחוץ 0:6 וטיפסה לראש הטבלה. שאלקה, עוד קבוצה ממועדון ה-10 ערב המחזור, התארחה אצל המבורג, ניצחה 1:2 והשאירה אותה בתום המחזור השביעי ללא ניצחון. תומאס דול, מאמן המבורג, צריך להתחיל לדאוג לכיסאו.

שישייה לברמן, רביעייה לבאיירן

באיירן מינכן - הרטה ברלין 2:4

הדאבליסטית אירחה לקרב צמרת את הקבוצה מהבירה כששתיהן מצויות בראש החץ בצמרת הבונדסליגה המורכב מחמש קבוצות עם 10 נקודות ערב המחזור. רוי מקאי (9) ו-ווילי סניול (15) העלו את הבווארים ליתרון מהיר אחרי פתיחה חדה. חמש דקות בתוך המחצית השנייה קלאודיו פיזארו השלים שלושער לרשת הרטה. אבל הקבוצה מהבירה התאוששה תוך רבע שעה כשמאליק פאתחי (58) ומרקו פאנטאליץ' (73) צימקו. לוקאס פודולסקי ניפץ את תקוותיהם כשהכפיל את היתרון בדקה ה-78 וחתם את תוצאת המשחק.


בוכום - ורדר ברמן 6:0

האורחים יצאו למשחק חוץ נגד האחרונה בטבלה במטרה להשיג את שלוש הנקודות. בניגוד לבאיירן, שהפסידה במחזור הקודם לאחרונה בטבלה, וולפסבורג, הכתומים-ירוקים עשו זאת בסטייל עם שישייה לרשת בוכום משישה כובשים שונים. בתום הניצחון עולה ורדר ברמן למקום הראשון. אהרון האנט הרשית כבר אחרי שבע דקות. עד הדקה ה-60 נשמרה התוצאה. כריטסיאן שולץ, עם צמד במחזור הקודם, התחיל את החגיגה הכתומה עם שער בדקה ה-60. יוריקה וראנייס הוסיף בדקה ה-76. דייגו, הברזילאי הנפלא, כבש דקה לאחר מכן. בדקות הסיום, קלמנס פריץ (88) ונאלדו אפרסידו רודריגז (90) השלימו את השישייה.


שטוטגארט - לברקוזן 0:3

המארחים, עם מאזן דומה לבאייר ערב המחזור, הביסו אותם וטיפסו מעליהם בטבלה. מריו גומז (22), ארתור בוקה (48) ותומאס היצלברגר (76) השאירו את שלוש הנקודות בבית. בין לבין אנטוניו דה סילבה משטוטגארט הספיק להחמיץ פנדל בדקה ה-62 אחרי הכשלה של כריסטיאן ראמלו מבאייר, שהורחק.


המבורג - שאלקה 04 2:1

המארחים, שנמצאים מתחת לקו האדום עם חמש תוצאות תיקו וללא אף ניצחון בליגה, אירחו את שאלקה 04, שרצתה להישאר צמודה לראש החץ. חאמיט אלטינטופ העלה את האורחים מגלזנקירשן ליתרון בדקה ה-16. רבע שעה לאחר מכן פיוטר תרוצ'בסקי הישווה להמבורג. בדקה ה-43 דויד יאורלים הורחק משורות המארחים. שלוש דקות לאחר פתיחת המחצית השנייה, מכה נוספת להמבורג כשבובקאר סאנוגו החמיץ פנדל. בדקה ה-53 מרסלו חוזה בורדון השיב את היתרון והביא את היניצחון לאורחים.


בורוסיה מנשנגלדאבך - וולפסבורג 1:3

האורחים, אחרי ניצחון במחזור הקודם על באיירן מינכן בבית, יצאו להתארח נגד גלדאבך, שעדיין לא סיימה משחק בתוצאת תיקו. אלכסנדר מדלונג העלה את האורחים ליתרון מפתיע בדקה ה-17. אבל פייר קלוגה הישווה בדקה ה-35, כשאוליביר נויביל השלים מהפך שתי דקות לאחר מכן. שש דקות לסיום דויד דגן חתם ניצחון למנשנגלדאבך.

במשחק נוסף:

האנובר 96 - פרנקפורט 1:1
להאנובר: ואחיד השמיאן 22. לפרנקפורט: אלכסנד מאייר, 56.


במשחק שהתקיים אמש (שישי):

מיינץ - אאכן 3:1

מרקו רוסה העלה את המארחת מהתחתית ליתרון 0:1 בדקה ה-30, אבל לפני שהוא וחבריו הספיקו לחשוב על חגיגות, הם נקלעו לפיגור. תומאס סטלה (34) וסאשה רוסלר (38) הפכו את התוצאה עם שני שערים מהירים עוד לפני ההפסקה, ואאכן אספה את הנקודות שהזניקו אותה לפסגה. מריוס אברס חתם את תוצאת המשחק עם השער השלישי של אאכן בדקה ה-78.


ביום ראשון יושלם המחזור עם שני משחקים:
אנרג'י קוטבוס תאחר את בורוסיה דורטמונד ואילו נירנברג, שרוצה להישאר צמודה לדבוקת הצמרת, תארח את ארמיניה בילפלד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully