וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונייטד וצ'לסי צמודות בפסגה

14.10.2006 / 23:49

מחזור 8 בפרמיירליג: מנצ'סטר יונייטד ניצחה את וויגאן 1:3, צ'לסי גברה על רדינג 0:1, ווסטהאם הפסידה 2:0 לפורטסמות. ארסנל-ווטפורד 0:3

מחזור המשחקים השמיני של הפרמיירליג, שנפתח היום (שבת), עמד בצל שני הכישלונות האחרונים של הנבחרת האנגלית, שכזכור לא הצליחה לנצח בבית את מקדוניה, והציגה יכולת מביכה בהפסד לקרואטיה.

במשחק הראשון מנצ'סטר יונייטד ביססה את מקומה בפסגת הליגה, לאחר שגברה 1:3 על וויגן אחרי שפיגרה 1:0. צ'לסי התמקמה במקום השני כשרק הפרש שערים מפריד בינה לבין היונייטד לאחר ניצחון חוץ 0:1 בחוץ על רדינג. בדרבי ה"ישראלי" ניצחו אברהם גרנט ופורטסמות את יוסי בניון וווסטהאם 0:2. טוטנהאם סיימה בתיקו 1:1 עם אסטון וילה.

וויגאן - מנצ'סטר יונייטד 3:1

מנצ'סטר יונייטד הוכיחה שהשנה היא לא הולכת לוותר בקלות לצ'לסי על הבכורה באנגליה. חניכיו של אלכס פרגוסון נקלעו היום לפיגור מביך מול וויגן המפתיעה, אבל לא נשברו, המשיכו ללחוץ, חזרו למשחק, כבשו שלושה שערים והשתלטו על הפסגה.

לייטון ביינס כבש ראשון למארחת בדקה ה-5, אחרי בעיטה חופשית חזקה וזינוק מאוחר של ואן דר סאר. יונייטד ירדה להפסקה בפיגור, אבל חזרה בפול מוטיבציה. נמאניה וידיץ' השווה בנגיחה מצוינת בדקה ה-62, לואיס סאהה השלים מהפך בדקה ה-66, ואולה גונר סולסשיאר כבש את השלישי בדקה ה-90.

ווין רוני, שכל אנגליה מחכה כבר לקאמבק שלו, הראה הרבה נחישות, רצון והקרבה, אבל לא הצליח לכבוש. רוני הסתפק בבישול יפה לסאהה, ובשלוש נקודות שייתנו לו מעט שקט.

רדינג - צ'לסי 1:0

במשחק אלים ועצבני צ'לסי נזקקה לשער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה כדי לנצח בחוץ את רדינג הצנועה 0:1. כבר בדקה השניה נפצע שוער צ'לסי פיטר צ'ך והוחלף על ידי שוערה השני של הקבוצה קרלו קודיצ'יני. השער הגיע לאחר שבבעיטה חופשית של פרנק למפארד פגע הכדור בשחקן רדניג איבר אינגימארסון ומשם פנימה.

קבוצתו של ז'וזה מורניו נשארה בעשרה שחקנים לאחר שג'ון אובי מיקל הורחק בדקה ה-62 לאחר עברה על סונקו. בדקה ה-83 גם רדינג שנארה בעשרה שחקנים לאחר שאנדרי ביקיי נתפס מושך בחולצתו של דידייה דרוגבה. במשחק העצבני נרשמו מלבד שני האדומים חמישה כרטיסים צהובים (2 לצ'לסי) והשופט הוסיף עשר דקות תוספת זמן במחצית השנייה. בדקות הסיום נפצע גם שוערה השני של הקבוצה , המחליף קודיצ'יני ובשער הקבוצה עמד הקפטן ג'ון טרי משום שהמאמן מוריניו כבר ביצע את שלושת החילופים המותרים. אך דבר לא הועיל לרדינג אשר ירדה לבסוף מנוצחת.

נצחון חוץ זה העלה את קבוצתו של מורניו למקום השני עם 19 נקודות. עבור הכחולים היה זה המשחק האחרון לפני שיארחו את אלופת אירופה ברצלונה ביום רביעי במסגרת שלב הבתים של ליגת האלופות.

פורטסמות' - ווסטהאם 0:2

משחקי הדרבי הישראלים כביכול הופכים כבר לדבר שבשגרה באי הבריטי, גם אם התקשורת האנגלית מתעקשת להמשיך להתעלם מהפיקנטריה המתבקשת כל כך.

פומפי הגיעה בכושר מצוין וקאנו, בשערו השישי העונה, העלה אותה ליתרון בדקה ה-24. במחצית השנייה הפטישים, ללא קרלוס טבז וחביאר מסצ'רנו בהרכב, לא מצאו את השוויון ואנדי קול הכפיל את יתרונה של פומפי בדקה ה-82 וסגר עניין עם 0:2 לקבוצתו של אברהם גרנט. ווסטהאם, קבוצתו של המאמן אלן פארדיו, רושמת הפסד חמישי העונה בפרמיירליג ויורדת אל מתחת לקו האדום עם חמש נקודות בלבד משמונה משחקים.

ארסנל - ווטפורד 0:3

ווטפורד, שטרם רשמה ניצחון העונה, לא היתה מסוגלת לעצור את המכונה המשומנת של ארסן ונגר, לה חמישה ניצחונות רצופים בכל המסגרות ועוד באצטדיון האמירויות. ארסנל הגיעה למשחק עם רשימת פצועים ארוכה אבל זה לא מנע ממנה לנצח 0:3 ולרשום נצחון רביעי העונה בפרמיירליג. התותחנים גמרו את הסיפור כבר במחצית הראשונה לאחר שער עצמי של שחקן ווטפורד ג'ורדן סטיארט בדקה ה-33. תיירי הנרי הוסיף שער משלו בדקה ה-43 וקבע 0:2 בתום המחצית הראשונה. במחצית השנייה חתם בדקה ה-67 עמנואל אדבאיור 0:3 לזכות התותחנים.

ליברפול - בלקבורן 1:1

אחרי שלושה ניצחונות רצופים הגיעה בלקבורן לאנפילד בלי יותר מדי רגשות נחיתות, אם בכלל. בני מקארתי העלה את הרוברס ליתרון 0:1 בדקה ה-17 והנצחון הרביעי ברציפות של המאמן מארק יוז כבר נראה באופק אך קרייג בלאמי, לשעבר שחקן בלקבורן, רשם שער ליגה ראשון במדי ליברפול כשהשווה לזכות האדומים בדקה ה-64.

אסטון וילה - טוטנהאם 1:1
מנצ'סטר סיטי - שפילד יונייטד 0:0
מידלסבורו - אברטון 1:2

* במסגרת המחזור ה-10 בליגה הסקוטית הפסידה בביתה גלזגו ריינג'רס, יריבתה של מכבי חיפה בגביע אופ"א, לאינברנס 1:0 משער של גרהאם ביין בדקה ה-71.

יתר התוצאות:

דנדי יונייטד - סלטיק 4:1
פאלקירק - סט. מירן 1:1
קילמרנוק - אברדין 0:1
מאת'רוול - דנפרמלין 1:2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully