וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: גיא לוי ממשיך במומנטום

16.10.2006 / 20:05

רשם ניצחון ראשון העונה בליגה עם קבוצתו, נצרת עילית, 0:1 על הפועל אשקלון. במשחק נוסף נפרדו בני סכנין והפועל רעננה ב-1:1

גיא לוי, המאמן הכי חם בארץ, המשיך היום (שני) את המומנטום המצוין שהוא נמצא בו כשהוביל את קבוצתו, הפועל נצרת עילית, לניצחון ראשון העונה 0:1 על הפועל אשקלון, אחרי שבשבוע שעבר הוליך את הנבחרת האולימפית לאליפות אירופה.

נצרת עילית, שהייתה ממקומת ערב המחזור בתחתית הטבלה ללא אף ניצחון, הצליחה לנצח היום במשחק שנעל את המחזור החמישי בליגה הלאומית את הפועל אשקלון משער של ג'וזף צ'יפסה בדקה ה-10. אחרי הניצחון קפצה הקבוצה הצפונית למקום השביעי בטבלה.

במשחק נוסף שהתקיים היום נפרדו בני סכנין והפועל רעננה בתוצאה 1:1. אושרי גיטה (71) העלה את רעננה ליתרון מפתיע באיצטדיון דוחא, אך סכנין, קבוצה עם שאיפות לחזור לליגת העל, לא ויתרה, ושלוש דקות לסוף המשחק אוהד קדוסי השווה את התוצאה.

המחזור החמישי בליגה הלאומית יצא כבר ביום שישי לדרך עם התיקו בין הפועל באר שבע למכבי אחי נצרת, שמנע מהקבוצה הדרומית להתקרב למוליכה קרית שמונה, אבל איפשר לאחי נצרת לטפס, לפחות ליממה אחת, מעל לקו האדום. בשבת שמרה הפועל קריית שמונה על מאזנה המושלם כשגברה על רמת השרון. בדרבי המפרץ, גברה הפועל חיפה על הפועל עכו בתוצאה 1:3.

הפועל קריית שמונה - רמת השרון 1:3

מוליכת הטבלה שמרה על מאזן נקי מהפסדים גם בתום המחזור החמישי. האורחים מרמת השרון הובילו משער של שרון גורמנזו שדחק מקרוב בדקה ה-10 לאחר השמטת כדור של שוער קרית שמונה. במחצית השניה התאוששה הקבוצה מהצפון. תומר תייר השווה בדקה ה-66 בבעיטת פצצה לחיבורים ועד שרמת השרון טרם התעשטה ואליה יבוריאן השתלט ברחבה על כדור, בעט פנימה והשלים את המהפך. בדקה ה-81 חתם נימבה את הניצחון לאחר עם שער נגיחה מכדור קרן.

הפועל באר שבע - מכבי אחי נצרת 1:1

ג'ורג' דאטורו הקפיץ את הקהל המקומי עם שער מוקדם כבר בדקה ה-4, וכאשר שרון עמר ניגש בדקה ה-55 לבעוט פנדל, הפועל ב"ש נראתה בדרכה לניצחון, אבל עמר החטיא, ושתי דקות מאוחר יותר השווה לוסיאנו טוסקנו את התוצאה. לופא קדוש חוזר הביתה מרוצה, לנדאו קצת פחות. אורן סגרון הממורמר לא היה בווסרמיל לאחר שהושעה וניתק מגע עם ההנהלה.

שאר המשחקים:

הפועל חיפה - הפועל עכו 1:3

עכו הגיעה לקרית אליעזר כשהיא צמודה לחיפה בטבלה (מקומות 5-6). שלומי דורה, שניצח 1:2 בעילוט במשחק הראשון שלו כמאמן הפועל חיפה לאחר פיטורי רפי כהן, ידע כמו מומי זעפרן שניצחון בדרבי המפרץ, עשוי להיות שווה מקום שני בטבלה (במידה ורמת השרון וסכנין יאבדו נקודות).

הפועל עכו עלתה ליתרון מהיר כבר בדקה החמישית משער של החלוץ ערן לוי. בדקה ה-53, שוער עכו דודו גומש בעט כדור חמש היישר לרגליו של חלוץ חיפה שלומי משה שהשווה את התוצאה עבור המקומיים. בדקה ה-70 השלימה חיפה מהפך ועלתה ליתרון 1:2 אחרי בעיטת עונשין מוצלחת של איליי.

בדקה ה-87 הבטיחה קבוצתו של שלומי דורה את הניצחון לאחר שער של המחליף הישאם קיוואן שקבע 1:3 למקומיים.

הפועל ירושלים - בני לוד 3:0

נועלת הטבלה מלוד הגיעה לירושלים וסגרה את הסיפור כבר במחצית הראשונה כשנוקובסקי העלה את לוד ליתרון 0:1 בדקה השביעית. על סף סיום המחצית הראשונה הכפיל גל גבע את היתרון והעלה את לוד ל-0:2. במחצית השניה השלים גל גבע צמד כשכבש בדקה ה-66 וחתם את תוצאת המשחק, 0:3 להפועל לוד. נצחון החוץ חילץ את לוד מהמקום האחרון בטבלה וסיבך את ירושלים בתחתית.

בצד האדום של ירושלים נפל השבוע דבר כשמנהל הקבוצה הוותיק איתן אפרים החליט שדפוסי הניהול של ויקטור יונה לא מתאימים לו והודיע על פרישה. אפרים האשים בפרישתו גם את המאמן יאיר אסיאג. מחר תגיע לטדי , אחמד סבע אמור להיעדר, וניצחון יקרב את ירושלים (4 נק') למקום השני. האוהדים מתכננים הפגנה ביום ראשון בקרית יובל במחאה על מצב הקבוצה.

עדכון ראשון: 13.10.06, 16:56
עדכון אחרון: 16.10.06, 11:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully