וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקלארן ביטל את הטיול לארה"ב

13.10.2006 / 12:36

ההתאחדות האנגלית הודיעה כי "זה לא הזמן הנכון" למסע לסיאטל, בו תיכנן המאמן לעקוב אחרי טקטיקה ב-NFL. מישהו לחוץ לקראת ישראל?

סימנים של משבר בממלכה הבריטית. בעקבות ההפסד לקרואטיה שלשום (רביעי) במוקדמות יורו 2008, ביטל מאמן הנבחרת האנגלית סטיב מקלארן את הטיול המתוכנן לארה"ב בשבוע הבא, טיול שבו אמור היה לעקוב אחרי שיטות משחק בליגת הפוטבול האמריקאית, ה-NFL.

ההתאחדות האנגלית הוציאה הודעה לעיתונות בה נאמר "זה לא הזמן הנכון" למסע של חמישה ימים לסיאטל. מקלארן שספג ביקורת קשה על הטקטיקה של הנבחרת, הן בהפסד לקרואטים והן בתיקו עם המקדונים ארבעה ימים לפני כן, מעדיף להתחיל להתכונן למשחק הידידות מול הולנד ב-15 בנובמבר כבר מעכשיו.

בכלל, המשחק הבא של האנגלים במוקדמות היורו במרץ נגד ישראל באיצטדיון ר"ג מדיר שינה מעינייו של מקלארן והוא מבקש משחק ידידות נוסף בפברואר. כמו כן הוא לוטש עיניים לכיוונה של הנבחרת הצעירה של אנגליה, אולי משם תצמח לו הישועה. "השחקנים בנבחרת עד גיל 21 דופקים על הדלת, ואני מתכוון לבחון אותם מאוד, מאוד מקרוב", צוטט המאמן היום (שישי) בעיתונים הבריטים.

עד מאנגליה:

* ווין רוני התעמת עם אוהד אנגלי בסיום ההפסד לקרואטיה, אבל ההתאחדות האנגלית הודיעה שלא תחקור את הנושא.

* אנטון פרדיננד, אחיו של ריו, נעצר אתמול (חמישי) באשמת תקיפה מחוץ למועדון במזרח לונדון, שלפי ההאשמות אירעה ב-2 באוקטובר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully