וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: אס"א שולטת בתל אביב

ספי שלם

13.10.2006 / 18:27

אס"א הביסה את מכבי בדרבי התל אביבי 23:33. מכבי ראשל"צ ניצחה ברמת גן 30:39, יריבתה העירונית התעללה 23:43 בקרית מוצקין

היום (שישי) התקיים המחזור השלישי בליגת הכדוריד, ובסיומו כבר ניתן לראות את העליונות של ארבע הקבוצות הגדולות, שהתייצבו בפסגה עם מלוא הנקודות. המשחק המרכזי היה הדרבי התל אביב, שבו גברה אס"א על מכבי ללא הרבה בעיות, 23:33. הרבו להבקיע לאס"א: שיר טוראל 8 שערים, דן מירקוס 7 שערים. למכבי ת"א: דורון בן עטיה וליעד אשכנזי 7 שערים כ"א

למכבי ראשל"צ דווקא כן היו בעיות מול הפועל ר"ג, שמתחה אותה במשך מחצית וחצי אך לבסוף נכנעה, 39:30. האלופה אומנם שבה לארץ מהמסע המוצלח באיטליה כבר ביום רביעי, אך בתחילת המשחק נראה היה כי הראש שלה נמצא עדיין באירופה. הפועל ר"ג שוב התחילה את המשחק בצורה מצוינת. אל אולג ויוסיאני המצוין (שהפעם "הסתפק" ב-8 שערים) הצטרף הזר הנוסף, אדוארד יעקובנקו, שהוסיף כמות דומה. ר"ג כבר הוליכה בדקה ה-38 20:25, אך בשלב הזה, דווקא כשראשל"צ נשארה עם ארבעה שחקני שדה בלבד, ויוסיאני החטיא פנדל, רושקה כבש מהצד השני וראשל"צ הצליחה לבצע מהפך ותוך 4 דקות לעלות ליתרון ממנו לא הרפתה עד לסיום. כבשו לאלופה: רושקה ובירנבאום 8 שערים כ"א, מטלון 6.

הנציגה השנייה של ראשל"צ, הפועל, הביסה בחוץ את מכבי מוצקין, 43:23, ללא שום בעיות. עידן מימון חזר מהמחלה עם 10 שערים במחצית הראשונה (מתוך 13 בסה"כ), ודאג לסגור את הסיפור כבר בשלב מוקדם, ולדאוג לגארבג' טיים ארוך שאיפשר לאביו, המאמן, לשתף את כל הספסל שלו. ינדוביצקי הוסיף 8 לראשון. במוצקין בלט ג'ון אונשה עם 11 שערים.

א.כ נס ציונה ניצחה ברמה"ש 33:29, והשאירה את רמה"ש עם 0 נקודות לאחר שלושה מחזורים ועם המון קשיים בכניסה לבית העליון. ברמה"ש בלטו ארז פפו עם 6 שערים ואורי גונן עם 7 שערים. לאורחים הבקיעו ערן אברמוביץ' 10 שערים וברק פריד עם 8 שערים.

גם ק"ש חולון עדיין מושלמת לאחר שגברה על ארזים ר"ג, 32:37. לחולון: גנה כבש הפעם 12. לר"ג: צ'וקמיקה עם 9 שערים ואקה עם 7.

לאחר ניצחון הבכורה שלה בשבוע שעבר, בני הרצליה לא הצליחה לשמור על רצף והפסידה לעירוני פ"ת, 21:18. הרבה להבקיע לפ"ת: עמית בן שושן 9 שערים. להרצליה: בני סלומון 5.

בשל נסיעת הנבחרת לטורניר הכנה בשוויץ המחזור הקרוב יתקיים באמצע השבוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully