וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם במישיגן רוצים לכלוא את ג'קסון, טרייד בין קליבלנד לבוסטון

13.10.2006 / 21:13

אייברי ג'ונסון קיבל העלאה והארכה מדאלאס, אדי האוס מושבת, KG משווה את הליגה לפידל קסטרו, גולדן סטייט השפילה את פילזן

פרשת סטיבן ג'קסון ממשיכה להסתבך. היום (שישי) נודע כי התביעה של דטרויט תבקש להפעיל את העונש על תנאי שנגזר על ג'קסון במישיגן בעקבות המהומה בפאלאס של אובורן הילס, ולהכניסו לכלא. הוא יגיע למישיגן ב-13 לנובמבר לשימוע בעניין. והדרישה היא שיבלה שלושה חודשים בבית הסוהר. כזכור, ג'קסון הואשם ברשלנות פושעת לאחר שירה חמש פעמים באוויר בעקבות קטטה מחוץ למועדון חשפנות.

* בטרייד שהתבצע הערב (שישי) שלחה קליבלנד את הסווינגמן לוק ג'קסון (וקצת מזומן) לבוסטון בתמורה לסנטר דווין ג'ונס. ג'קסון נבחר במקום העשירי בדראפט של 2004, ואמור היה להיות הקלעי שיפתח ללברון ג'יימס את הרחבות. אבל בשתי העונות שלו במדי הקאבס של מבעיית פציעות (ב-2004/5 בגב, ב-2005/6 ביד), והסתפק בתרומה תנועה מינוס של 2.7 נקודות ב-7.8 דקות בלבד. ג'ונס, להבדיל, הרשית נקודה אחת בממוצע והוריד 2.2 כדורים חוזרים ב-12 המשחקים בהם שיחק אשתקד. הסלטיקס הרוויחו את השחקן המוכשר מבין השניים, הקאבלירס הקלו על עצמם מבחינת שכר.

* אדי האוס, שחתם הקיץ בניו ג'רזי, קרע את הרצועה הצולבת בברך, ויעבור ניתוח ארתוסקופיה שישבית אותו לזמן בלתי מוגדר.

* אדי ג'ונסון, כוכבה לשעבר (בין היתר) של סיאטל ופיניקס, תובע את השיקגו טריביון ועיתונים נוספים, שקישרו אותו לכתב אישום בגין תקיפה מינית של ילד. החשוד היה גם הוא שחקן NBA לשעבר בשם אדי ג'ונסון.

* מייקל אולווקנדי מתאמן יחד עם הבוסטון סלטיקס בתקווה לקבל חוזה מינימום.

* קווין גארנט השווה את החוק החדש שאוסר על השחקנים להתלונן על שריקות של השופטים לקומוניזם ולמשטרו של קסטרו, שכידוע גם נהג לקנוס אזרחים שהעזו לדבר עם שופטים.

ג'ונסון יישאר עוד הרבה זמן בדאלאס

אייברי ג'ונסון, אחד המאמנים המבטיחים ביותר בליגה, סיכם הלילה (בין חמישי לשישי) עם הבעלים של הדאלאס מאבריקס, מארק קיובן, על בנייה מחדש של חוזהו בקבוצה, מה שישאיר אותו במועדון עד 2011. על פי הדיווחים, שכרו של ג'ונסון, שלקח את המאבריקס עד לגמר ה-NBA כבר בעונתו המלאה הראשונה, קפץ מ-2.5 מיליון לעונה (עד 2008/9) ללא פחות מ-20 מיליון לחמש שנים. לא רע.

הלילה הפסידה דאלאס 111:90 בבית לסקרמנטו, במשחק הכנה לקראת הענוה. את המאבריקס, עדיין ללא נוביצקי, טרי וסטקהאוס, הובילו ג'וש האוורד והרוקי ממישיגן סטייט מוריס אייגר עם 14 נקודות כל אחד. בסקרמנטו בלטו מייק ביבי עם 19 ורון ארטסט עם 13. קווינסי דובי, בחירת הסיבוב הראשון של הקינגס, קלע 5 נקודות.

במשחק נוסף שהתקיים הלילה במסגרת משחקי קדם העונה ניצחו הלייקרס, ללא קובי בריאנט, את סיאטל 101:104. בריאן קוק הוביל את הלייקרס עם 16 נקודות מהספסל. ג'ורדן פארמר, הרוקי של הלייקרס שהוזכר בימים האחרונים כמועמד לעבור לליגת ה-NBDL, שיחק היטב עם 10 נקודות ו-5 אסיסטים. בסיאטל ניק קוליסון קלע 20, ריי אלן וראשרד לואיס הוסיפו 15 כל אחד. רכז הסוניקס לוק רידנאואר לא נסע עם הקבוצה לקליפורניה לאחר שנפצע במשחק של הסוניקס נגד פורטלנד.

הלוחמים לא ריחמו על הטורקים

צסק"א נתנה 19 בראש לקליפרס, ברצלונה גברה על פילדלפיה, נבחרת ארה"ב שוב נכשלה באליפות העולם, והופ חצי עולם קפץ למסקנות הנמהרות שנמחקו ההבדלים בין הכדורסל האירופאי לכדורסל האמריקאי. מאז סן אנטוניו ופיניקס השתעשעו עם מכבי ת"א, ופילי טיפלה בברצלונה. אתמול (חמישי) הגיע ניצחון השיא עד כה של ה-NBA על אירופה, כאשר הגולדן סטייט ווריורס הביכו את אפס פילזן בתוצאה 66:120, במשחק אימון שהתקיים באוקלנד, קליפורניה.

פילזן הגיעה לארה"ב בלי שלושה מהשחקנים החשובים שלה ברוטציה, באריש ארמיש, אנטוניו גריינג'ר וניקולה פרקאצ'ין, בעוד הווריורס, במשחק ההכנה הראשון שלהם הקיץ, עלו ללא ג'ייסון ריצ'ארדסון, שמתאושש מניתוח בברך ולא יתאמן עד השבוע הבא עם הקבוצה. דוואן וגנר, שהיה כזכור על הכוונת של מכבי ובסוף מצא בית בגולדן סטייט, בלט עם 18 נקודות. הסנטר החדש של המאמן דון נלסון, טרוי מרפי, הוסיף 12 ו-14 כדורים חוזרים. הווריורס הוליכו ב-8 אחרי רבע אחד, ואז יצאו לריצה של 3:19 כדי לסגור את הסיפור עוד לפני שהחל.

קארים גונלום קלע 21 למפסידים, מרכוס הייסליפ הוסיף 13 ו-9 ריבאונדים. מיודענו הוראס ג'נקינס הסתפק ב-8 נקודות בלבד. מוקדם יותר השבוע הפסידה פילזן 118:102 בדנבר.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully