וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפשר לסמוך על גלאווין

13.10.2006 / 6:07

שבעה אינינגים חזקים של המגיש הותיק והומר של בלטראן היקנו למטס ניצחון 0:2, ויתרון 0:1 בסדרת גמר ה-NL על סט. לואיס

הניו יורק מטס וסט. לואיס קרדינלס פתחו הלילה (בין חמישי לשישי) את משחקי גמר ה-NL, לאחר שהמפגש הראשון המתוכנן ביניהן נדחה ביממה בגלל גשם. טום גלאווין ניצח את ג'ף וויבר 0:2, והמטס עלו ראשונים על לוח הנצחונות.

הסדרה אמורה הייתה לצאת הלילה לחופש, אולם הדחיה גרמה כך שהמשחק השני ישוחק הלילה. ב-2:00 ייערך משחק גמר ה-AL בין דטרויט לאוקלנד, כשעל הגבעה קני רוג'רס מדטרויט וריץ' הארדן מאוקלנד. במפגש בין המטס לקרדינלס יעלה ג'ון מיין מניו יורק מול כריס קרפנטר מסט. לואיס (שבגלל הגשם הוסט למשחק הזה). שעת המשחק הזה טרם נקבעה, ויש רק לקוות שהיא לא תהיה כפי שתכננו המארגנים לפני יומיים, במקביל למשחק השני.

ניו יורק מטס - סט. לואיס קרדינלס 0:2 (0:1 למטס בסדרה)

מנצח: טום גלאווין; מפסיד: ג'ף וויבר; שמירה: בילי וגנר

טום גלאווין מעולם לא היה מגיש של כוח, ובשל ירידת המהירות בזריקות (הגיל עושה את שלו) למד בשנים האחרונות עוד יותר למצוא את הפינות. בשל כך אפשר להסביר את העובדה שהרבה סטרייקאאוטים הוא לא רושם (שניים הלילה), אבל עם כל כך הרבה ניסיון וכל כך הרבה חוכמה, לא צריך כוח. גלאווין עבד בדיוק לפי מרשם הרופא, הגיש שבעה אינינגים חזקים של ארבע חבטות בלבד ונתן לגיירמו מוטה לעשות את העבודה בדרך לבילי וגנר ולשמירה השלישית שלו בפלייאוף הזה. הומר של קרלוס בלטראן באינינג השישי לא הזיק, כמובן.

מהצד השני שוב נתן ג'ף וויבר לטוני לה רוסה את מה שצופה ממנו - קצת פחות משישה אינינגים טובים. גם וויבר הרשה רק ארבע חבטות - אחת מהן עלתה לו ולקרדינלס במשחק. באינינג השישי חבט פול לו דוקה לסינגל, וקרלוס בלטראן עלה לחבוט אחריו. הסלאגר ראה ארבע הגשות, ובחמישית הטיס את הכדור החוצה, לחלק הימני של המגרש - 0:2.

מבחינה התקפית, זה כל מה שראינו. הגנתית המטס היו פנטסטיים. גלאווין עצר את המחבט של אלברט פוחולס, והסתייע לא אחת במהלכי דאבל פליי (שסיימו שני אינינגים). אחר כך נכנס וגנר, שהחובט הראשון שמולו התייצב היה פוחולס. הוא הוציא אותו ולאחר מכן את חואן אנקרנסיון, הוליך את סקוט רולן וסיים את המשחק עם פסילה קלה לסקוט ספיזיו.

זו הייתה פתיחה מספר 34 של גלאווין בפלייאוף, כשהוא משווה את שיאו של אנדי פטיט. "ההגשה של טומי הייתה המפתח", אמר ווילי רנדולף, מאמן המטס, והמגיש עצמו הוסיף: "אני מבין את החשיבות שלי בכל משחק בו אני עולה לגבעה". מהצד השני היה טוני לה רוסה מאוכזב: "כואב לי שהאות L תהיה רשומה לצידו של ג'ף וויבר. חבטנו יותר מדי באוויר במקום בכדור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully