וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ניצחון לוותיקי הגליל

שגיא ניר

12.10.2006 / 21:46

כוכבי הליגה הפסידו במשחק קדם העונה החגיגי 92:78 לגליל העליון, אבל את ההצגה גנב משחק הותיקים של כוכבי עונת 1992/3

לכבוד פתיחת ליגת העל ארגנה מנהלת הליגה משחק פתיחה חגיגי לעונת 2006/7 בין הפועל גליל עליון לכוכבי הליגה. האירוע נערך כהצדעה לתושבי הצפון, המתאוששים מנזקי המלחמה.

ההצגה הראשית, לעומת זאת, התרחשה במחצית המשחק, במפגש מרגש בין הפועל גליל עליון מודל 1993, אלופת המדינה היחידה בארבעים השנים האחרונות שהיא לא מכבי ת"א, מול כוכבי הליגה של אז, שהודרכו על ידי רלף קליין.

ותיקי הגליל - ותיקי הליגה 38:44

ג'רי סיימון קלע את הנקודות הראשונות במשחק והוליך את ותיקי הגליל ליתרון 0:2 כשאחרי כמה דקות ברד ליף צולף שלשה כמו בימים הטובים ומעלה את הגליל ל-2:7. שחקני הגליל לא ריחמו ושיחקו בהליכה לעומת הכוכבים שעשו זאת בזחילה, וכבר 4:17 לזכות הגליליים. אנדרו קנדי נראה כמעט כמו בימים הטובים ואיך שהכדורסל בישראל נראה יכול להיות שעוד היה לו מה לתרום כאן גם היום.

בשקט בשקט צלף תומר שטיינהואר 7 נקודות משלו. חוכמה גדולה, הסנטר הותיק עדיין משחק בצורה פעילה. נדב הנפלד תרם 4 משלו והמחצית בת ה-10 דקות הסתיימה ב-16:22 לגליל.

עם פתיחת המחצית השנייה לקח על עצמו ברד ליף את תפקיד הסטנדאפיסט וסיפק קצת הומור לקהל עם צעקות על אחד השופטים. סטיב מאלוביק קלע פה, הנפלד החזיר שם. ותיקי הליגה החלו לצמצם, מוטי דניאל שם כרס בריאה וארז חזן השווה ל-28:28.

ניר מטלון, שבין עיסוקיו אחרי הכדורסל הספיק להפוך לברמן ולבליין בכיר באזור השפלה הדרומית, עשה כמה מהלכים יפים ואילו עמי נאווי, עמוס פרישמן וחיים זלוטיקמן לא הצליחו לשמור על פער קטן. אלון בן זקן, נער הפוסטר והאס לכאורה של מכבי ת"א דאז, עלה גם הוא על המגרש, יואב קדמן תרם 7 נקודות משלו, ומהצד השני דורון שפר קלע מעבר לקשת. בסיום המשחק החגיגי 38:44 לגליל.

והיה גם משחק מוקדם

המשחק בין הגליל לכוכבי הליגה חולק לשלושה שלישים שהיו צמודים. הגליל הובילה 24:25 בתום החלק הראשון, אבל הכוכבים הפכו ו-10 הדקות הבאות הסתיימו ב-47:53 לזכותם. בשליש השלישי והאחרון ברחה הגליל ליתרון ובסיום 78:92.

לגליל קלעו: כספי 20 (נבחר ל-MVP), אנטה בילוברק 16, אילון זגורי 15, יוגב אוחיון 12, אבישי גורדון 9, מורן רוט ולירון צ'רנה 5 כ"א, טוני סטוקמן ואבי בן שימול 4 כ"א, ערן אסנטי 2. רוברט רותבארט וולאדי ירמישין פצועים ולא שיחקו.

לכוכבי הליגה: ג'יי סטרייט 13, חואן מנדס 12, ג'רמיין הול 10, יובל נעימי ומריו אוסטין 8 כ"א, ברק פלג 7, איתי לב וטימי באוארס 6 כ"א, ג'ון אלן 5, איגור סימין 3. בריאן טולברט ואור איחתן שיחקו ולא קלעו.

"חשוב שיידעו שלכדורסל הישראלי יש היסטוריה"

אנדרו קנדי, שנראה קליל אמר: "הרגשתי את האנרגיה של הקהל. היה נהדר לחזור לשתף פעולה עם ברד ליף, סטיב מאלוביק וכל השאר. אני עדיין משחק קצת, אבל הגיל עושה את שלו. אני חושב שדורון שפר היה ה-MVP של המשחק היום".

מוטי דניאל התפייט: "לא יכולנו לרוץ פה. היה נחמד אבל הכדורסל היה הדבר הפחות חשוב. העיקר שהביאו את כל החבר'ה, כולל את אלו מארה"ב. חשוב לתת לליגה הישראלית צביון, שתהיה לה היסטוריה. היו כאן שחקנים ששיחקתי כל כך הרבה נגדם ולפגוש אותם שוב זה כיף לא רגיל".

עודד קטש, שאימן את קבוצתו במשחק הכוכבים של היום, אמר: "היה מרגש, נחמד. אני מקווה שזה יתן דחיפה לכל האזור, שיהיה לנו חורף חם. זה ניצחון ראשון במשחק אימון שלנו, זה לא צחוק. וברצינות, אי אפשר לקחת משהו מהמשחק הזה. באנו להנות ולנסות לא להיפצע. אני לא יכול להגיד שנגיע מוכנים לליגה במאה אחוז. עדיין חסרים לנו שני זרים חזקים מתחת לסל, אבל אני רואה שיהיה טוב בהמשך".

מריו אוסטין, שקלע 8 לכוכבי הליגה, דיבר על הפועל ירושלים אותה נראה העונה: "אני חושב שיש לנו יותר שחקנים יותר מגוונים ושיש לנו יותר עומק. אני חושב שנהיה טובים העונה". על המשחק הראשון בליגה, מול האלופה מכבי ת"א, אמר אוסטין: "אם אתה לא יכול להגיע מוכן למשחק מול מכבי ת"א עדיף שלא תשחק כדורסל. המטרה שלי היא לזכות באליפות ואני חושב שזו המטרה של כולם בקבוצה. אני באמת מאמין שאנחנו יכולים לזכת באליפות, כל מה שנצטרך לעשות זה לעבוד קשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully